Планшети з Windows виявилися дуже успішними в Японії


Lenovo Miix2

Згідно з останніми даними інтернет-видання DigiTimes, Microsoft безумовно може бути задоволена продажем планшетів з Windows на ключовому японському ринку. В лютому 2014 р. на частку пристроїв з Windows довелося 15.7% від всіх проданих планшетів в Країні висхідного сонця, що є різким збільшенням у порівнянні з 2013 р.

Примітно, що вибуховий ріст обумовлений, насамперед агресивних проникненням на ринок 8-дюймових планшетів з Windows 8.1 в низькому і середньому цінових сегментах, яке почалося в кінці минулого року. У той же час японцям явно подобаються і планшети з серії Surface, але Microsoft очевидно упустила свій шанс на більш глибоке проникнення на ринок в Японії, оскільки в кінці минулого року компанія не змогла поставити достатню кількість всіх моделей.

Джерело: DigiTimes