Microsoft знову «вибрала» Apple для своєї нової реклами


[img]http://windowstips.ru/wp-content/uploads/2013/08/Lenovo-Yoga-iPad.png?34342c[/img]

Як і Nokia, Samsung, Microsoft любить демонструвати продукти від Apple у своїх рекламних відео – не для того, щоб хвалити їх, а зовсім навпаки, щоб показати свою перевагу над ними. У новій рекламі проти iPad виступив гібрид планшета і ноутбука Lenovo Yoga під управлінням Windows RT. Реклама орієнтована на школярів і студентів, які скоро повернуться у свої класи та аудиторії.

У чому ж нас намагається переконати Microsoft? Якщо ви хочете конспектувати лекції, і одночасно розважатися – iPad не є підходящим вибором. Для цього відмінно підходить Lenovo Yoga – пристрій, який забезпечує просту і швидку багатозадачність.

Лекція почнеться вже скоро, і в аудиторії всі сидять з iPad. Думаєте Microsoft хоче показати популярність цього продукту? Звичайно ні, мета цієї реклами зовсім інша. Одна зі студенток використовує Yoga. Раптово лектор починає швидко читати лекцію, і аудиторія занурюється в хаос – студенти, які використовують iPad починають шукати ручку і папір. Деякі використовують чохол-підставку і намагаються набирати конспект з допомогою екранної клавіатури, але у них не виходить робити це достатньо швидко. Але дівчина з Lenovo справляється легко і з посмішкою на обличчі.

У новій рекламі Microsoft демонструє те, як багато втрачають студенти, які використовують iPad. Під час лекції вам може знадобитися справжня багатозадачність, щоб ви могли швидко переключитися з гри до написання конспекту, і одночасно набирати електронне повідомлення. На думку Microsoft, робити це на iPad досить важко.