Як виправити помилку «Не вдалося підключитися до Магазину...» в Windows 8.1


Вчора, коли я дізнався про випуск офіційного додатку Foursquare для Windows 8 RT, я без уповільнення пішов в Магазин Windows, щоб завантажити його. Але не тут-то було. Коли я відкрив Магазин, замість звичного інтерфейсу з каталогом додатків я побачив повідомлення наступного змісту:

Не вдалося підключитися до Магазину. Можливо, виникла проблема з сервером або минув час очікування з'єднання. Зачекайте кілька хвилин і спробуйте ще раз.

Як і було запропоновано, я почекав кілька хвилин і натиснув на зелену кнопку «спробуйте ще раз», однак, нічого не змінилося – Магазин як і раніше не хотів впускати мене. Я вирішив перезапустити його, але мене знову зустріло це ж саме повідомлення. Потім я переподключил інтернет-з'єднання, перезавантажив комп'ютер і зробив ресет Магазину (з допомогою команди wsreset.exe), але нічого з цього не допомогло. Оскільки з таким я зіткнувся вперше, в прагненні знайти рішення проблеми я звернувся до Гуглу. В мережі я знайшов цілий ряд способів, які повинні були мені допомогти. Один з них полягав у наступному: потрібно було перейти в меню налаштувань дати і часу, і синхронізувати час комп'ютера з сервером часу в інтернеті. Цей спосіб, як ви могли здогадатися, не приніс мені ніяких результатів, втім, як і наступний спосіб, в якому пропонувалося вийти з свого облікового запису і знову увійти в неї. Ще один спосіб мені не підходив, так як він призначений для тих користувачів, які використовують проксі. Також на форумах багато пропонували скористатися функцією Відновлення комп'ютера без видалення файлів», але я вирішив не поспішати з цим, оскільки в результаті дещо все ж було б віддалено, а саме, настільні додатки, які мені не хотілося перевстановлювати.

Зрештою, я дізнався, як виправити цю проблему, і рішення було до болю простим. Отже, якщо ви в один прекрасний день побачили аналогічне повідомлення, спробуйте наступне:

Запустіть додаток «Параметри ПК». Для цього натисніть на клавіатурі Win i, в відкрилася праворуч панелі натисніть кнопку «Параметри» і далі виберете «Зміна параметрів комп'ютера».

Тепер перейдіть в розділ «Облікові записи». Під адресою електронної пошти ви, можливо, побачите посилання «Підтвердити» ... і це при тому, що ви вже підтвердили свою особистість у процесі настроювання операційної системи. Загалом, натисніть на цю посилання, введіть свій пароль, дотримуйтесь інструкцій. В результаті посилання «Підтвердити» зникне, а на її місці з'явиться посилання «Відключити», як на скріншоті нижче.

Потім поверніться в Магазин Windows, перетягніть його в нижню частину екрану (або закрийте його будь-яким іншим зручним для вас способом), знову запустіть його і вуаля, проблема вирішена.