Важкий рік для планшетів. Ковток повітря для сегмента ПК


[img]http://windowstips.ru/wp-content/uploads/2014/09/Tablets.jpg?34342c[/img]

Рік підходить до кінця, а значить, настав час для підбиття підсумків. Благо аналітичні компанії вже готують свої звіти, які дають нам повну картинку про ринок технологій.

За даними IDC, 2014 рік був не дуже хорошим для планшетів, але сегмент ПК показав себе краще, ніж очікувалося.

Поставки планшетів в 2014 році збільшилися на 7.2%. Нагадаємо, що в 2013 році відсоток був 52.5. Згідно IDC, одна з основних причин пов'язана з тим, що Apple оголосила про зниження поставок iPad – тенденція, яка підтримується протягом усього року.

З іншого боку знаходяться поставки персональних комп'ютерів, які, хоча і не вийшли із кризи, спростували очікування – аналітики очікували зниження на 3.7%, але цей показник склав 2.7%. Основна причина, яка зупинила потужний імпульс планшетів, є дуже простий і логічною – просто користувачі змінюють ці пристрої не так часто.

«Спочатку ми думали, що цикл планшетів буде нагадувати такої у смартфонів – заміна кожні 2-3 роки», - сказав Райан Райт з компанії IDC. «У результаті з'ясувалося, що багато користувачів використовують свої планшети 3 або 4 роки».

IDC очікує, що світові поставки планшетів в 2014 році досягнуть 235.7 млн. одиниць, з яких 67.7% під управлінням Android. Після них планшети з iOS (27.5%), а на третій позиції – моделі з Windows (4.6%).

Рік виявився важким для Apple. Компанія оголосила, що продажі iPad впали на 14%. Багато людей, купуючи новий планшет, дарують старий рідним і друзям. Не слід упускати з уваги той факт, що Apple не пішла на занадто різкі зміни в останніх моделях, які могли б підштовхнути споживачів до купівлі. Не слід забувати і те, що у людей, які хотіли планшет, він вже є, та й конкуренція стає все більш серйозною.

Поставки ПК досягнутий 306.7 млн. в 2014 році. Західноєвропейський та японський ринки перевищили очікування аналітиків, але гарною новиною є ковток свіжого повітря, а не ознака відродження галузі.

«У найкращому разі пожвавлення пов'язано з користувачами, які витратили достатньо на смартфони і планшети в останні роки, а тепер вирішили, що тепер прийшов час оновити і комп'ютер», пояснює IDC. Аналітики стверджують, що користувачі, особливо на ринках, що розвиваються, все частіше будуть обирати гібридні і мобільні пристрої, а це продовжить шкодити сегменту ПК, який незабаром буде підтримуватися повністю за рахунок заміни, а потенціал для зростання буде мінімальним.