Завершення тестового періоду Outlook.com. Microsoft готує масовану рекламну кампанію


Microsoft представила Outlook.com у липні минулого року, але до цього часу портал перебував процесі бета-тестування. На цьому тижні тестування закінчується і компанія готується до просування порталу в якості альтернативи іншим поштовим веб-сервісів.

[img]http://windowstips.ru/wp-content/uploads/2013/02/Outlook.com_1.jpg?34342c[/img]

Microsoft підготувала мільйонний бюджет для реклами Outlook.com, яку ми можемо побачити на телебаченні і почути на радіо, і це на додаток до тієї, яка буде в Інтернеті. Кампанія з популяризації Outlook.com буде запущена в США і поступово поширитися на інші країни.

Досі в Outlook.com зареєструвалися 60 млн. активних користувачів, і велика частина з них не є старими користувачами Hotmail. Користувачам Hotmail не обов'язково починати використовувати Outlook.com негайно, так як компанія запланувала поетапну міграцію.