MS працює над хмарним стримингом ігор для Xbox 360 на пристрої з Windows і WP


[img]http://windowstips.ru/wp-content/uploads/2013/09/Halo-4.jpg?34342c[/img]

Перед обраною публікою Microsoft успішно продемонструвала одну з ексклюзивних ігор для консолі Xbox 360 на Windows Phone і ПК – Halo 4. Це стало можливим за рахунок стрімінг через хмарну інфраструктуру компанії – Azure.

Про що це говорить? В майбутньому ігри для Xbox 360 будуть сумісні з усіма пристроями під управлінням Windows. Для демонстрації компанія використала смартфон Lumia 520 з контролером для Xbox 360 і дешеву модель гібридного ультрабука.

В даний час технологія знаходиться на етапі прототипу і носить кодове ім'я Rio, але в майбутньому Microsoft має намір запропонувати її у форматі потокового сервісу. Причина такого кроку полягає в тому, що основний конкурент компанії в області відеоігор – Sony – збирається перенести ігри для PS3 PS4 і інші сумісні пристрої, серед яких смартфони і планшети Xperia. Для здійснення цієї мети японці придбали сервіс Gaikai.

На жаль, геймерам навряд чи вдасться уникнути покупки Xbox One або PS4, якщо вони хочуть грати в ігри для консолей, але, принаймні з такими потоковими сервісами вони не постраждають від неможливості грати в свої улюблені ігри для Xbox 360 або PS3 на консолях нового покоління. А при ціні від $60 за нову гру така неможливість буде мати катастрофічні наслідки.

Несумісність Xbox One і PS4 з іграми для старих консолей пов'язана з абсолютно різними апаратним забезпеченням. PC-чіпсети від AMD в Xbox One PS4 і не мають нічого спільного з триядерним Xenon Xbox 360 і ультра складним процесором від IBM в PS3, а програмна емуляція їх архітектур неможливе на даному етапі.

Джерело: The Verge