Чому не підключається до wifi?


не ловит wifi

Існують 3 основні проблеми, через які Ваш мобільний пристрій - ноутбук, телефон або планшет не підключається до WiFi. Всі інші можливі проблеми виникають вже як наслідок цих трьох. Тому виконавши ряд нехитрих дій можна як мінімум точно визначити причину, а як максимум - її самостійно усунути.
В якості вихідних даних будемо мати WiFi-роутер, підключений до мережі кабельного провайдера (без різниці - ADSL, FTTB або оптика), комп'ютер, підключений до роутера по LAN-кабелю і яке-небудь бездротове пристрій - ноутбук, планшет або смартфон.

Крок 1: Перевіряємо підключення до WiFi з інших мобільних пристроїв.

Спочатку визначимося, як саме пристрій підключається до WiFi. Якщо смартфон або планшет взагалі не бачить бездротову мережу роутера - пробуємо включити і вимкнути його WiFi-адаптер - зазвичай на смартфонах і планшетах є або апаратна кнопка або кнопка меню.
На Андроїд вона виглядає так:

Включить WiFi на android
На iPhone і iPad - так:


Включить WiFi на iPhone

Якщо після цього бездротова мережа WiFi не з'явилася - переходимо до кроку 2.
У тому випадку, коли пристрій бачить мережа WiFi - пробуємо до неї підключитися. У більшості бездротових мереж включено шифрування і потрібно ввести ключ мережі - так званий пароль WiFi. Далі можливі 2 варіанти розвитку подій.
- У першому - Вас буде відкидати на етапі авторизації і знову запитувати пароль. Звірте ще раз пароль WiFi, який Ви вводите, з тим, який прописаний в налаштуваннях роутера. Якщо все вводиться вірно, а мережа все одно не приймає пароль - переходимо до кроку 2.
- У другому - авторизація буде проходити успішно, але пристрій не може отримати IP-адресу, або отримує, але в інтернет не виходить. На ноутбуці з Windows 7 і Windows 8 в Центрі управління мережами і загальним доступом на значку мережі буде стояти знак оклику і відмітка Мережу без доступу до Інтернету. В цьому випадку - знову ж переходимо до кроку 2.

Крок 2: Перевірка кабельного підключення та налаштування WiFi-роутера.

Перевіряємо чи є вихід з комп'ютера, підключеного по кабелю до роутера, в мережу Інтернет. Якщо ні, підключаємо кабель безпосередньо до комп'ютера, виключивши роутер, і налаштовуємо високошвидкісне підключення. Перевіряємо. Не підключається? Дзвонимо в техпідтримку провайдера і залишаємо заявку.
Якщо ж на комп'ютері Інтернет є - йдемо в налаштування роутера (для більшості це роутерів http://192.168.1.1 для D-Link і Tenda - http://192.168.0.1 )і перевіряємо його конфігурацію, особливо налаштування WiFi. Якщо з цим проблема - читаємо на настройсам.ру, зокрема роадмап Як налаштувати роутер.

Крок 3: Перевірка працездатності роутера і мобільного пристрою: смартфона, планшета або ноутбука.

Якщо Всі параметри вірні, залишається тільки по черзі перевіряти пристрою. Простіше за все почати зі смартфона, ноутбука або планшета. Беремо його під пахву і йдемо до друзів, знайомих або близьких, тим у кого вдома є WiFi. Якщо таких немає - йдемо у великі розважальні і торгові центри. Зараз в таких місцях, як правило, є одна або кілька безкоштовних точок доступу. Пробуємо підключитися там.
Не підключається до WiFi? Несемо пристрій в сервіс.
Працює? Значить проблема однозначно в домашньому роутері і сервіс треба нести його.