Існують 3 основні проблеми, через які Ваш мобільний пристрій - ноутбук, телефон або планшет не підключається до WiFi. Всі інші можливі проблеми виникають вже як наслідок цих трьох. Тому виконавши ряд нехитрих дій можна як мінімум точно визначити причину, а як максимум - її самостійно усунути.
В якості вихідних даних будемо мати WiFi-роутер, підключений до мережі кабельного провайдера (без різниці - ADSL, FTTB або оптика), комп'ютер, підключений до роутера по LAN-кабелю і яке-небудь бездротове пристрій - ноутбук, планшет або смартфон.
Спочатку визначимося, як саме пристрій підключається до WiFi. Якщо смартфон або планшет взагалі не бачить бездротову мережу роутера - пробуємо включити і вимкнути його WiFi-адаптер - зазвичай на смартфонах і планшетах є або апаратна кнопка або кнопка меню.
На Андроїд вона виглядає так:
На iPhone і iPad - так:
Якщо після цього бездротова мережа WiFi не з'явилася - переходимо до кроку 2.
У тому випадку, коли пристрій бачить мережа WiFi - пробуємо до неї підключитися. У більшості бездротових мереж включено шифрування і потрібно ввести ключ мережі - так званий пароль WiFi. Далі можливі 2 варіанти розвитку подій.
- У першому - Вас буде відкидати на етапі авторизації і знову запитувати пароль. Звірте ще раз пароль WiFi, який Ви вводите, з тим, який прописаний в налаштуваннях роутера. Якщо все вводиться вірно, а мережа все одно не приймає пароль - переходимо до кроку 2.
- У другому - авторизація буде проходити успішно, але пристрій не може отримати IP-адресу, або отримує, але в інтернет не виходить. На ноутбуці з Windows 7 і Windows 8 в Центрі управління мережами і загальним доступом на значку мережі буде стояти знак оклику і відмітка Мережу без доступу до Інтернету. В цьому випадку - знову ж переходимо до кроку 2.
Перевіряємо чи є вихід з комп'ютера, підключеного по кабелю до роутера, в мережу Інтернет. Якщо ні, підключаємо кабель безпосередньо до комп'ютера, виключивши роутер, і налаштовуємо високошвидкісне підключення. Перевіряємо. Не підключається? Дзвонимо в техпідтримку провайдера і залишаємо заявку.
Якщо ж на комп'ютері Інтернет є - йдемо в налаштування роутера (для більшості це роутерів http://192.168.1.1 для D-Link і Tenda - http://192.168.0.1 )і перевіряємо його конфігурацію, особливо налаштування WiFi. Якщо з цим проблема - читаємо на настройсам.ру, зокрема роадмап Як налаштувати роутер.
Якщо Всі параметри вірні, залишається тільки по черзі перевіряти пристрою. Простіше за все почати зі смартфона, ноутбука або планшета. Беремо його під пахву і йдемо до друзів, знайомих або близьких, тим у кого вдома є WiFi. Якщо таких немає - йдемо у великі розважальні і торгові центри. Зараз в таких місцях, як правило, є одна або кілька безкоштовних точок доступу. Пробуємо підключитися там.
Не підключається до WiFi? Несемо пристрій в сервіс.
Працює? Значить проблема однозначно в домашньому роутері і сервіс треба нести його.