додати Dropbox (та інші хмарні сервіси) у Office 2013


Как добавить Dropbox (и другие облачные сервисы) в Office 2013

Остання версія офісного пакету від Microsoft повністю інтегрована з хмарою, але тільки зі SkyDrive, що в принципі і не дивно, оскільки за цим сервісом стоїть саме софтверний гігант.

Користувачі, що використовують інші хмарні сервіси (Dropbox або Google Drive), при зверненні до діалогу «Відкрити» або «Зберегти як» змушені використовувати локальні папки, так як Office 2013 не дозволяє додати інші місця (крім двох служб від Microsoft) в діалоги збереження і відкриття документів. Простіше кажучи, кожен раз при використанні діалогу «Відкрити» або «Зберегти як», вам доведеться переходити до папки вашого облікового запису Dropbox або Google Drive на вашому комп'ютері. Зрозуміло, ці папки можна прикріпити до списку часто використовуваних, але все було б набагато простіше, якби ці сервіси були просто інтегровані в Офіс 2013. Очевидно, Microsoft не планує включати конкуруючі хмарні сервіси в свій продукт, але це не означає, що ми не можемо додати їх самостійно.

Після нетривалих пошуків, нами був виявлений невеликий скрипт для додавання Dropbox і Google Drive безпосередньо в Office.

По-перше, скачайте цей крихітний файл. Як тільки скрипт буде завантажений, відкрийте його подвійним клацанням лівої кнопки миші. Далі натисніть будь-яку клавішу на клавіатурі, а потім введіть повний шлях до папки Dropbox на вашому комп'ютері і натисніть Enter. Скрипт додасть Dropbox Office 2013, але це ще не все.

Тепер відкрийте Word, Excel, або інша програма зі складу Office 2013 і перейдіть в меню «Файл». Далі відкрийте «Обліковий запис» -> «Додати» -> «Сховище» і виберете службу, яку ви хочете додати. У даному прикладі ми додамо Dropbox.

На це все. Тепер в офісних додатках вам буде доступний Dropbox на екранах «Відкрити» і «Зберегти як».

Якщо ви вирішите видалити службу, поверніться в розділ «Обліковий запис» і натисніть на посилання «Видалити» поруч зі службою, яка вам більше не потрібна.

Відмінний спосіб, але є в ньому один невеликий недолік – для додавання кожного хмарного сервісу, доведеться запускати окремий скрипт на кожному комп'ютері і для кожного облікового запису Office.

Пам'ятайте, що ви не обмежені одним тільки Dropbox. Для Google Drive існує такий же скрипт (посилання нижче). Крім того, Microsoft пропонує подібну інструкцію (англійською мовою) щодо інтеграції всіх хмарних сервісів в Office 2013.

Скрипт для Google Drive

Скрипт для Dropbox