АндроїдПомилка при отриманні даних з сервера [RPC:AEC:0]

Рекламний блок

Android ошибка ошибка RPC:AEC:0

Помилка при отриманні даних з сервера :[RPC:AEC-0] виникає при спробі встановити або оновити програми в Google Play Маркет. Помилка [RPC:AEC:0] пов'язана зі збоєм синхронізації сервісів Google на Вашому пристрої запису Google з сервером. Ця інструкція допоможе Вам виправити ситуацію.

Крок 1. Очищення кеша і видалення даних програми.

Переходимо в розділ Налаштування -> Програми -> Все, там знаходимо Google Play Маркет:

playmarket_error-923-905-rpc-s-5-001

Заходимо у властивості Google Play Маркет:

playmarket_error-923-905-rpc-s-5-002

Тут треба натиснути кнопку Очистити кеш, після цього Стерти дані, і в кінці - кнопку Зупинити.
Так само треба зробити з Google Services Framework:

playmarket_error-923-905-rpc-s-5-003

А так само ще і з системним додатком Сервіси Google Play:


playmarket_error-923-905-rpc-s-5-006

Крок 2. Відключаємо синхронізацію облікового запису Google.

В розділ Налаштування -> Облікові записи, клікаєм на свій аккаунт Google і потрапляємо в налаштування синхронізації облікового запису. Знімаємо там всі галочки.

android-account-clear-002

Крок 3.Перезавантажуємо пристрій. Крок 4.Включаємо синхронізацію облікового запису Google.

Після перезавантаження знову переходимо в розділ Налаштування -> Облікові записи, вибираємо свій аккаунт і ставимо галочки тому:

android-account-clear-001

Якщо при цьому виникнуть помилки синхронізації - не звертаємо увагу.

Крок 5.Перезавантажуємо пристрій знову. Крок 6.Перевіряємо роботу Google Play market.

Після цього Помилка при отриманні даних з сервера :[RPC:AEC-0] повинна пропасти.

Якщо не допомогло...

Пробуємо видалити обліковий запис Google і прописати його заново.
Для цього йдемо в розділ Налаштування -> Облікові записи:

playmarket_error-923-905-rpc-s-5-004

Клікаємо на використовуваний акаунт Google і потрапляємо в його налаштування:

playmarket_error-923-905-rpc-s-5-005

У верхньому правому куті натискаємо на значок у вигляді трьох квадратиком. У меню вибираємо пункт Видалити обліковий запис.
Після видалення облікового запису - перезавантажуємо пристрій, а потім додаємо акаунт Google заново. Для цього в розділі Акаунти є пункт Додати запис у верхньому правому куті.

Рекламний блок