Використовуємо Office Web Apps для створення нових файлів


Створення файлів у середовищі SkyDrive

У середовищі SkyDrive можна буде створити новий документ, книгу, презентацію або блокнот OneNote допомогою Office Web Apps. Користувацький інтерфейс виглядає наступним чином:

Office Web Apps

При створенні нового файлу з допомогою цього інтерфейсу файл відкриється у відповідному додатку Office Web Apps. Для створення нових файлів у SkyDrive використовується простий порожній шаблон.

Природно, файли також можна завантажувати в SkyDrive і редагувати їх в Office Web Apps. При наявності Office 2010 файли з таких програм як Word і PowerPoint можна буде зберігати безпосередньо в SkyDrive.

Створення файлів в SharePoint

Якщо на комп'ютері інстальовано Office, при створенні файлів в SharePoint завжди буде використовуватися відповідний клієнт для настільних ПК. SharePoint не буде використовувати Office Web Apps. Однак якщо на вашому комп'ютері немає додатків Office, SharePoint буде використовувати для створення нового файлу відповідну програму Office Web Apps (якщо воно доступно).

Веб-застосунки Office Web Apps можуть створювати тільки файли, засновані на форматі Office Open XML (наприклад, DOCX або XLSX) і OneNote 2010. При створенні веб-застосунки Office Web Apps нових файлів Word, PowerPoint і Excel шаблон повинен бути сумісний з веб-додатком. Всі поставляються з SharePoint шаблони сумісні з Office Web Apps. Веб-застосунку OneNote трохи відрізняється - воно завжди створює порожню блокнот OneNote 2010.

Я хочу трохи докладніше зупинитися на налаштуванні створення нових файлів в SharePoint. Зверніть увагу, що це стосується клієнтам Office для настільних ПК в такій же мірі, як і до застосунків Office Web Apps.

Стандартний користувальницький інтерфейс SharePoint для створення нових файлів у бібліотеці документів виглядає наступним чином:

Office Web Apps

За замовчуванням пропонується можливість створення нового документа Word. Цей документ заснований на порожньому шаблон Word за замовчуванням. Однак цей інтерфейс можна налаштувати.

При створенні нової бібліотеки документів надається можливість вибору шаблону документа. Шаблони включають типи файлів, які підтримуються веб-застосунків Office Web apps. Цей інтерфейс виглядає наступним чином:

Office Web Apps

Обирані в цьому інтерфейсі шаблони є порожніми шаблонами за замовчуванням, однак в меню бібліотеки документів Додаткові параметри (Advanced Settings) можна змінити шаблони документів практично на будь-які необхідні файли. Наприклад, можна використовувати шаблон, який містить настроювані шрифти, стандартний текст або емблему компанії. Користувальницький інтерфейс для вибору настроюваного шаблону виглядає наступним чином:

Office Web Apps

За замовчуванням кожна бібліотека документів підтримує тільки один шаблон. У багатьох випадках цього цілком достатньо і на цьому можна зупинитися.

Читаєте далі? Ну гаразд. Якщо необхідно створювати різні файли в одній бібліотеці документів, наприклад, файли PowerPoint і Word, потрібно пов'язати з цією бібліотекою кілька шаблонів.

SharePoint дозволяє зв'язати з бібліотекою документів кілька шаблонів за допомогою компонента, званого Типи контенту (Content Types). Якщо перейти по цьому посиланню, то можна побачити, що компонент "Типи контенту" робить набагато більше, ніж просте надання можливості використання шаблонів в одній бібліотеці документів. Але зараз я збираюся поговорити тільки про це.

Для використання типів контенту необхідно виконати наступні дії...

  • Створити тип вмісту
  • Включити функцію "Типи контенту" в бібліотеці документів
  • Додати свій користувацький тип вмісту в бібліотеки документів
  • Ось як це зробити.

    Для початку знадобиться створити тип вмісту для кожного необхідного типу файлів. Для цього перейдіть в меню Параметри сайту (Site Settings) і виберіть пункт Типи вмісту сайту (Site Content Types). Натисніть Кнопку Створити (Create). Задайте для типу вмісту ім'я (наприклад, "Мій документ Word"). Задайте Батьківський тип вмісту (Parent Content Type) для Документа (Document) зі списку Типи вмісту документа (Document Content Types). На сторінці Додаткові параметри (Advanced Settings) для типу вмісту виберіть шаблон, який потрібно використовувати.

    Після цього активуйте функцію "Типи вмісту (Content Types) у бібліотеці документів. Це можна зробити в меню Параметри бібліотеки документів (Document Library Settings)>Додаткові параметри (Advanced Settings).

    Тепер поверніться в меню Параметри бібліотеки документів (Document Library Settings). У розділі Типи вмісту (Content Types) виберіть команду Додати з існуючих типів вмісту сайту (Add from existing site content types). Тепер можна буде вибрати настроюється тип контенту.

    Якщо необхідно налаштувати весь сайт SharePoint для використання одного набору типів вмісту в кожній новій бібліотеці документів, можна створити шаблон бібліотеки документів (не такий шаблон, як ті, про яких йшла мова до цих пір) і встановити його в якості шаблону за замовчуванням для нових бібліотек документів. Тут ми переходимо в область настроювані XML-даних і, можливо, навіть коду. Але якщо ви адмініструєте великий сайт SharePoint, вам варто увійти в цю область.