Apple iPad 2графічна продуктивність


У ряді синтетичних тестів, тестери змогли перевершити заявлене дворазове поліпшення продуктивності нового процесора порівняно зі старим. Але навіть 50% приріст продуктивності в javascript і в завантаженні веб-сторінок безумовно не повинен розчаровувати покупців нового iPad 2.

Трохи тестери стосуються і графіки на базі PowerVR SGX 543MP2. Тут Apple обіцяє дев'ятикратному збільшення продуктивності, що ми хочемо перевірити сьогодні.

Архітектурно, 543MP2 більш ніж удвічі потужніший, ніж SGX 535 в Apple A4. За одиницю часу кожен шейдерний конвеєр 543MP2 може виконати вдвічі більше інструкцій, ніж у SGX 535. При цьому в SGX 543MP2 в чотири рази більше конвеєрів, ніж в 535. Також є і поліпшення ефективності і, як ви побачите нижче, і значні поліпшення в продуктивності фільтрації текстур.

Apple iPad 2

Як завжди ми використовуємо GLBenchmark 2.0 - оцінку, створену кількома розробниками, які або мають, або мали досвід розробок для великих компаній в індустрії графіки. Почнемо ми з деякою синтетики.

Еволюція ігор для PC принесла нам значне поліпшення складності геометрії. Швидше за все, подібну еволюцію ми побачимо і в іграх мобільного простору, і, як результат, такі мобільні графічні процесори повинні будуть серйозно збільшити свою геометричну продуктивність.

Нижче ми розглянули два різних геометричних тесту, що представляють собою найкращий і найгірший випадок обробки трикутників, число яких виміряно програмою GLBenchmark 2.0. Спочатку ми розглянули найбільш простий випадок з обробкою текстурованого трикутника:

Apple iPad 2: графическая производительность

Як видно, оригінальний iPad в цьому тесті може обробляти 8,7 мільйона трикутників в секунду. Водночас новий iPad 2 впорався з 29 мільйонами. Приріст продуктивності приблизно трехкратен. Таким чином, розробники існуючих ігор під iPad можуть, мабуть, потроїти геометричну складність без впливу на продуктивність iPad 2.

Тепер звернемося до більш складного випадку.

Apple iPad 2: графическая производительность

Різниця в продуктивності стає все більше. Якщо PowerVR SGX 535 у A4 трохи подолав бар'єр у 4 мільйони оброблених трикутників в секунду, то PowerVR SGX 543MP2 у A5 обробляв вже майже 20 мільйонів трикутників. Різниця очевидна.

Раніше я згадав про поліпшення в продуктивності текстурування. Відповідний тест GLBenchmark дозволив звести це твердження до цифр.

Apple iPad 2: графическая производительность

Таким чином, ми говоримо про майже п'ятикратному збільшенні продуктивності вибірки текстур. Це, ймовірно, пов'язано зі збільшенням маси обладнання для текстурування. Поліпшення пропускної здатності? Приріст пропускної здатності пам'яті? Поки про це говорити складно.

Отже, досить синтетики - які поліпшення несе все це в реальні ігрові тести? Оххх... великі.

GLBenchmark 2.0

Як випливає з назви, GLBenchmark 2.0 тестує продуктивність OpenGL ES 2.0 на сумісних пристроях. Програма включає в себе пару довгих оціночних сценаріїв з вимогливими комбінаціями ефектів OpenGL ES 2.0 – текстурної і прямий підсвічуваннями, виступами, оточенням, чудовими картами, м'якими тінями, верховими поверхнями і т. п.

GLBenchmark 2.0 є найкращим прикладом поточних 3D-ігор для цього класу устаткування. Хочете дізнатися, наскільки добре PowerVR SGX 543MP2 виглядає порівняно з конкурентами, тоді ймовірно буде краще всього, якщо ви скористаєтеся GLBenchmark 2.0 (по крайней мере, до тих пір, поки Epic не випустить свою оцінку Unreal Engine).

Apple iPad 2: графическая производительность

Apple iPad 2: графическая производительность

Без AA, тест Egypt на iPad 2 видає в 5,4 рази більші fps, ніж на оригінальному iPad. Більш того, навіть Tegra 2 в Xoom на дозвіл 1280x800 видає в 3,7 рази менші fps (це, до речі, також своєрідне порівняння iOS з Android).

Apple iPad 2: графическая производительность

З включеним AA перевага iPad 2 ще більше збільшилася. Різниця у fps досягла семикратного розміру. Таким чином, гра зі складністю Egypt на оригінальному iPad буде майже неиграбельной, тоді як на iPad 2 вона піде досить гладко.

Наступний тест – Pro – показав більш розумну різницю в производительностях нового і старого iPad. Тут iPad 2 перевершив свого старшого побратима в 3-4 рази.

Apple iPad 2: графическая производительность

Apple iPad 2: графическая производительность

Незважаючи на те, що заявленої 9-ти кратної різниці в производительностях графіки планшетників ми не побачили, GLBenchmark 2.0 показав нам 3-7 кратну різницю. На практиці слід вважати, що різниця в производительностях графіки між новим і старим планшетниками від Apple приблизно пятикратна, але навіть це зовсім не погано.

PowerVR SGX 543MP2 в роботі: Infinity Blade

Як мінімум один розробник вже використав зрослу потужність GPU нового iPad 2. Компанія Epic виклала оновлену версію гри Infinity Blade з підтримкою iPad 2. Запустіть її на iPad і ви отримаєте ту ж стару Infinity Blade. Але на iPad 2 вона ж буде більш детализованной, отримає більш чіткі текстури і антиаліасінг.

Пам'ятайте, що iPad і iPhone це не ваш комп'ютер. У грі на iPad можна підлаштувати рівень деталізації або дозвіл, тому fps зазвичай фіксовані. Розробники можуть покращити вигляд гри приблизно на тих же fps тільки з поліпшенням обладнання. У випадку з Infinity Blade, завдяки ядер Cortex A9, час завантаження гри зменшилася, і дещо покращилися fps. Але найбільші зміни помітні візуально.

Нижче представлено порівняння картинок Infinity Blade на iPad і iPad 2:

Infinity Blade на iPad
Infinity Blade на iPad

Infinity Blade на iPad 2
Infinity Blade на iPad 2

Видно, що на iPad 2 моделі і оточення більш деталізовано, ніж на оригінальному iPad. Освітлення здається покращеним, так і AA безумовно заслуговує уваги.

Нижче знаходиться ще два салйда, на яких представлені поліпшення між Infinity Blade для iPad 2 і грою для оригінального iPad:

Infinity Blade на iPad
Infinity Blade на iPad

Infinity Blade на iPad 2
Infinity Blade на iPad 2