Превью Sacred 2Fallen Angel


Sacred 2: Fallen Angel очікують вже давно, практично з часу виходу аддона до першої частини «Князь Темряви». Але жадана дата релізу відкладається раз за разом, а розробники дражнять шанувальників величезною кількістю інформації в Мережі. Геймплей, рольова система, графіка, мультиплеер - ми можемо отримати доступ до всього. Крім самої гри.

Проект Sacred багато знають, як основного конкурента лінійки Diablo в жанрі hack'n'slash. Конкурувати з Diablo – справа завідомо складне, бо остання задала дуже високі стандарти, відповідати яким може далеко не кожна гра. Незважаючи на те, що Sacred мала практично всіма якостями хорошої представника hack'n'slash: величезна кількість квестів, безмежний ігровий світ, відмінна рольова складова, непогана по тим часам графіка – передача корони не відбулася. Хоча, треба визнати, Sacred зарекомендував себе непогано і увійшов в історію ігрової індустрії.

Sacred 2: Fallen Angel нам обіцяли вже давно. Розписували грандіозні перспективи, щедро сипали скріншотами... Тільки от дату виходу переносили раз по раз, інтригуючи нас, і так заінтригованих. Самий останній офіційний варіант – четвертий квартал 2008. Але як показує практика, офіційні прогнози – найоптимістичніші, так що налаштовуємося, дорогі, на початок 2009 року.

Sacred 2: Fallen Angel

Небанальним сюжетом товариші з Ascaron дуже порадували своїх шанувальників. Дія відбувається в знайомій по першій частині Анкарии, тільки за тисячу років до расписываемых там подій. Усіма живими істотами керувала раса серафимів – отаких напівбогів-полуангелов – досконалих істот, не обтяжених хворобливою тягою влади. Секрет їхньої могутності – володіння загадкової Т-енергією, і ось їм-то вони кмітливці, і вирішили поділитися з ельфами. Дивний Народ від несподіваного щастя не відмовився, але навіть їх піднесені і остроухие уми виявилися не в змозі розпорядитися звалилися на голову щастям: саме через таємниці Т-енергії в Анкарии вибухнула громадянська війна. Біда не приходить одна: всесвітній драмі супроводжувало навала небачених тварин і природних катаклізмів. В силах нашого героя перешкодити перетворенню райського містечка в пустелю або ж отримати повний контроль над країною, попередньо спустошивши її до стану голих скель. Дві кінцівки – вже непогано, якщо врахувати, що мова йде про hack'n'slash!

Sacred 2: Fallen Angel

Вибір персонажа – справа відповідальна: Sacred 2: Fallen Angel він визначає не тільки тактику при проходженні, але й сам хід сюжету! Шансів змінити характерні особливості героя вже не буде, так що поставтеся до вибору свого альтер-его уважніше. Вибір небагатий, зате колоритний: Воїн Тіні, Інквізитор, Страж Храму, Вища ельфійка, Серафима і Дріада. Дехто нам вже знайомий по першій частині, де з ким ми познайомимося лише в сіквелі. Наприклад, образ Серафими навіть зовні зазнав мало змін: все та ж валькірія, орудує величезним мечем і світлої магією. Воїн Тіні – віртуозний ассасин, що володіє всіма видами зброї, а також заклинаннями, що закликають підмогу – звірина підземного світу. Вища ельфійка – могутній маг – знає багато ефективних спелів, в тому числі таку, що перетворює її у сильного і вправного бійця. Дріада – професійна лучниці, якої вкрай не рекомендується підпускати ворога ближче, бо навичок рукопашного бою у неї практично немає. Інквізитор – такий собі чернець, який б'ється виключно голими руками, а в критичних ситуаціях пускає в хід чаклунство. Страж Храму – і зовсім незрозуміле, неживе істота, до стандартного зброї не пристосований, зате відрощує його прямо з власних кінцівок.

Sacred 2: Fallen Angel

Визначилися з персонажем? Чудово, тепер вибираємо бога-покровителя, а так само положення на шкалі «хороший-поганий»! Правда, розробники ніяк не можуть визначитися: чи будуть ці дві стадії пов'язані між собою чи ні. Згадують на офіційному сайті про дерево навичок, але як-то неповно... Сказано лише, що воно буде мати три гілки – бойові, магічні і допоміжні вміння, а також, що деякі з них можна буде комбінувати між собою, як в «Магії крові».

Sacred 2: Fallen Angel

Ігровий світ девелопери вирішили істотно – на цілих сорок відсотків – розширити. Чверть цієї території знаходиться під контролем ельфів, інші землі зайняті іншими расами, в т. ч. людьми. Бестіарій, як водиться, надзвичайно багатий, а мирний народ, розташований то там, то сям охоче просить персонажа про вирішенні власних проблем. Тільки побічних квестів очікується близько шестисот! Виконувати їх чи ні – справа хазяйська, але така величезна цифра діє як щось гнітюче...
Виглядає гра цілком гідна, хоча про чудеса графіки, звичайно, мріяти не варто. Скріншоти, яких в Мережі предостатньо, залюбки хизуються перевагами графічного движка: фантастична деталізація, ретельно опрацьовані текстури, динамічне освітлення і відповідність усім законам фізики.. Світлотінь, розлітаються в різні сторони кінцівки, руху NPC – все обіцяють зробити максимально реалістичним. І максимально доступним для широкої громадськості: Sacred 2: Fallen Angel стане кроссплатформної, пристосованої для PC і Xbox 360.

Очікування Sacred 2: Fallen Angel стає все більш і більш напруженим. Інформації про грі в Мережі маса, але реліз відкладається раз за разом. Будемо сподіватися, що цей процес виправданий і що піде проекту тільки на користь. Може бути, в той самий момент, коли автор цих рядків закриє MS Word, безіменний працівник Ascaron зітхнувши відкинеться у своєму кріслі, усунувши черговий, виявлений тестерами, баг.