ZenMall — більше, ніж просто маркетплейс


Структурні плюси ZenMall такі: зрозумілий і простий сервіс, зручність і очевидність дій користувачів при створенні власного віртуального магазину (або, навпаки, колекції). Всі функції програми повністю створені за готовим шаблоном, і всі окремі елементи однаково комфортні для продавців і покупців, однак спрямованість сервісу - як раз на індивідуальні потреби конкретної людини.

ZenMall відрізняється тим, що преференцій не отримує ніхто — виставляє магазин всього дві майки на продаж, або покупець вибирає собі одні туфлі. Обсяг продажів і лінійний ряд бренду (або наповненість колекції) ніяк не впливають на кінцевий результат сервісу. Персоналізація сервісу дозволяє кожному з покупців встановити налаштування таким чином, щоб йому було справді комфортно робити вибір з усього представленого різноманіття.

Варто відзначити, що саме користувачам Windows Phone поки щастить більше за всіх — інтерфейс тут максимально дружній і інтуїтивно зрозумілий.

Поиск с помощью ZenMall

Досить нова поки в цьому сегменті опція - схема створення заявки по моделі «в один клік». Використання заявки дозволяє покупцеві спокійно займатися своїми повсякденними справами в тому випадку, якщо він не зумів знайти потрібний товар (або шукати просто ніколи або лінь це робити) — через невеликий час продавці зуміють адекватно зреагувати, відповівши покупцеві за запитуваної позиції.

Заявка ZenMall

Стрічка товарів — ще один приклад того, як розробники подбали про зменшення кількості зайвих рухів в обмін на зручність сервісу. Замість того, щоб наполягати на здійсненні негайного дії, покупцеві того чи іншого товару пропонується для початку просто погортати красиві фотографії обраних позицій, які сформовані на основі його інтересів, і лише після цього прийняти рішення про заявці.

Уточнимо ще раз, це дія спрощене до одного кліка. Можна вибирати задані категорії товарів, можна отримувати вже готову вибірку найбільш ходових товарів — налаштування пошуку програми дозволяють шукати і по товарах, і по категоріях, і власне по магазинах. Якщо ж якийсь із магазинів здасться найбільш цікавим, то можна перейти прямо в нього з картки товару, клікнувши на логотип.

Лента ZenMall

Таким нехитрим комплексом пропозицій практично сформувалася соціальна мережа в маркетплейсе, що, безсумнівно, виключно корисно для обох сторін продажів. Користувач може складати і зберігати на потім свої власні колекції вподобаних товарів обраної категорії, думати, змінювати і доповнювати з урахуванням мінливих потреб або, наприклад, зміни цінової політики продавців.

Інші користувачі, у свою чергу, не володіють достатньою кількістю часу, можуть абсолютно спокійно подивитися такий собі своєрідний «топ», який наочно демонструє вибір інших користувачів, копіювати собі ці готові колекції, запросити друзів подивитися і, при бажанні, там же обговорити — і всі ці дії, до загальної радості, видно і продавцям, які, з огляду на «середню температуру по маркетплейсу», зможуть більш точно формувати свою товарну лінійку і планувати, наприклад, акції дискаунтов.

Коллекции ZenMall

Цієї ж місії призначена кнопка «Хочу дешевше» в картці товару. Відзначимо, що мова йде не про розпродаж залишків сезонної колекції, як можна було б припустити. Тут, як раз, навпаки — пропозиція конкретному покупцеві вигідно придбати саме те, що йому хочеться в даний момент. Припустимо, що потенційний покупець уважно ознайомився з усіма товарами в заданої категорії, але йому не подобається ціна за іншою привабливості позицій. Тоді застосування опції «Хочу дешевше» автоматично повідомляє всіх магазинах, підписаним на цю категорію товарів, що якась з позицій не може стати ходової в своєму сегменті через завищеною вартістю.

Хочу дешевле ZenMall

Це дозволяє магазину, з одного боку, контролювати процеси ціноутворення, а покупцям — не втрачати надії витратити на потрібний товар комфортну для себе суму. Крім того, це ще і можливість персональної знижки (не повідомляється, правда, за якими критеріями магазини будуть скидати ціну) — але в чаті, здається, якось домовляться (є і така можливість при спілкуванні покупець-продавець).

Розробники, судячи з усього, активно збирають відгуки від користувачів маркетплейса і оперативно на них реагують — так, наприклад, для Android вже вийшло кілька оновлень, спрямованих на поліпшення роботи програми.

Посилання на програму для Windows Phone: ZenMall.