Mass Effect 3час збирати урожай


Шепард і його команда досягли переломного моменту: немає більше сутичок - Женці (Пожинатели або Reapers) тут, і бій не менш ніж вселенського масштабу повинна вирішити цю фантастичну серію. "Mass Effect 3 дійсно є апофеозом серії – ми працюємо над ним вже вісім років", заявив директор серії Кейсі Хадсон (Casey Hudson).

"Це дійсно основна подія...". Для ілюстрації своєї точки зору, Хадсон направляє нас до останнього демо http://www.youtube.com/watch?v=A6hgZ4vArso , де Шепард і його команда атакують базу Женців.

Женці в Mass Effect 3 є створіннями, яких нарешті можна знищити. Так, Шепард знищив кілька при атаці на Цитадель в оригінальній грі, але цього було недостатньо. Тепер же ви воюєте з ними на Землі.

Mass Effect 3: время собирать урожай

Демо ME3 починається з убивства Шепардом парочки штурмовиків Цербера, після чого, стоячи над металевою прірвою, дивиться вниз на базу Женців. Він позначає мета з допомогою лазерного покажчика і викликає Нормандії, щоб вона скинула на базу важку бомбу.

Потім ситуація стає гіршою. Шепард падає зі свого "сідала" на ярус нижче – і в цей момент він виявляє, що зробленого авіаудару для знищення бази було не досить. З кратера з'являється гігантський корабель Женців, а з різних сторін штурмовики Цербера. Ах-ох.

Змішання і підгонка

Звичайні штурмовики Женців в Mass Effect 3 прийдуть до нас у вигляді тварин, створених колекціонерами в Mass Effect 2. Вони складаються з майже всіх рас у всесвіті з їх характерними рисами – з Батарианцов, з Азарі, з Кроганів і т. п. Вони формують давніх юнітів, які поєднують в собі їх міць і манери і намагаються перехитрити Шепарда і його команду. Але у плоті ми їх поки не бачили – це нам належить у другій частині демо.

Тепер ми представляємо набагато більше впізнаваних ворогів - штурмовиків Цербера. У ME3 ви воюєте з силами Примари і Женців, і Цербер має нове озброєння, більшу кількість типів штурмовиків і різну важку техніку. Це навряд чи здасться вам чесним, але й Шепард зовсім не простий.

Забудьте колишній геймплей Mass Effect, який гра запозичила у Gears Of War – сутички тепер значно швидше, різноманітніше і часто ефектніше. Шепард переміщується між укриттями, атакує своїх ворогів, пригнічуючи їх за допомогою комбінації зброї і гранат. Якщо ж хтось із ворогів варто занадто близько – Шепард використовує свій новий плазмовий клинок, пробиваючи їх броню.

Mass Effect 3: время собирать урожай

Незважаючи на RPG-коріння серії Mass Effect 3 несе в собі всі ознаки гри-екшену/пригоди, що підтверджується наступною частиною демо.

Женці

Під час бігу по базі Женців, Шепард отримує повідомлення з Легіону. Він виявляє вихід – величезний літаючий танк з кулеметом – і він кидається до нього в супроводі Лиары і Гарруса.

Жнець повністю вилазить зі своєї ями, але Шепард вже біля кулемета і намагається вполювати його. Стрілянина, втім, здається зовсім не ефективною. Пам'ятаєте, на початку статті ми говорили про масштабі? Ось він, і ви по іншу сторону від величезного ворога.

Жнець, передбачувано, наближається, і потім його тіло врізається величезний вогненний заряд, і він падає. Шепард, який, судячи з усього ніколи не дивився ніяких екшенів, командує Легіону зупинитися, щоб перевірити мертвий чи Жнець. Але вже через мить, Жнець встає і гонитва поновлюється. І він стає все ближче, і ближче, і ближче... і демо на цьому закінчується.

Захоплююче, але неоригінально. Схоже, що будь-яка гра тепер повинна мати таке "велике дійство", щоб змусити полнощеких блогерів з Інтернету сказати "Вау". Демо показує масштаб Mass Effect 3, але не серце гри. Тепер давайте перейдемо до наступної ділянки геймплея, дія якого відбувається вже на Землі. Або швидше, Землі під облогою Женців.

Штурмуючи Нормандію

Тут ми бачимо емоційну сторону Mass Effect 3. Шепард знаходиться на Землі, близько до початку гри, щоб відповісти за свої вчинки 'Arrival' DLC, який є своєрідним мостом між кінцем Mass Effect 2 і початком ME3. Так, галактика на межі війни, а Шепард під слідством. Ось такий кровожерливий бюрократизм.

По дорозі Шепард виявляє хлопчиська, що ховається у вентиляційній трубі, і відмовляється евакуюватися з планети з іншими. Тут вам надається можливість виманити хлопця з його притулку, або ж просто піти. Ми вчинили правильно, і переконали його бігти на евакуаційний човник. Так для нього краще, так?

Пізніше, після декількох перестрілок ми нарешті бачимо як тварі Женців (Канібали – частково Кроганы, частково Батарианцы і... здається навіть щось людське в них є) атакують Шепарда і його напарника, але вони швидко вирішують цю проблему.

На Землі - хаос, і коли Шепард, нарешті, вдається пробитися через тварюк Женців, він отримує наказ покинути планету, зібрати підкріплення і повернуться, щоб відбити Землю назад. Це подстрекательный момент - сцена, де вас підштовхують до дії і примушують відчувати себе так, як ніби ви приймаєте виклик всієї галактики.

Потім з'являється кнопка, яка проколює ваш повітряна кулька надій. Ви тікаєте на Нормандії, і Шепард бачить у вікно, як люди евакуюються з Землі. Гей, хіба це не той врятований нами хлопчина, намагається потрапити на евакуаційний човник? Хороша робота, адже він більше не ховається у вентиляції, так? Довго б він там не прожив. Гей, ви чорт візьми герой...

І раптом - БУМ. Женці знищують його евакуаційний човник, вбиваючи всіх, що знаходиться в ньому живих людей. Так, може було б краще, якщо б він продовжував ховатися. Але принаймні, він помер швидко, так? Адже так?

Це емоційний момент; невеликий шматочок гуманності, з'їдений в грандіозному епізоді. Отже, так, масштаб Mass Effect 3 набагато ширший, ніж у попередніх іграх: постріли голосніше, вибухівка могутніше і вороги уродливее.

Mass Effect 3: время собирать урожай

Але контрастом до масивним галактичним битв в грі є чисті особистісні моменти, де Шепард приймає рішення по своїм взаєминам і потім живе з наслідками своїх дій, рішень, які ви взяли за останні 80 годин або близько того.

І це саме ті особистісні моменти, які, без сумніву, залишать у вашій душі глибокі враження, коли в березні наступного року ви будете рятувати галактику...