Привіт! Сьогодні ми розглянемо одну з найбільш часто зустрічаються проблем з додатком Play Market від Гугл - помилку «Необхідно зайти в аккаунт»? Чому додаток пише таку помилку і як в цьому випадку можна зайти в плей маркет? Про це ми сьогодні і поговоримо.
Для початку зазначу, що в операційній системі Android установка і управління додатками жорстко пов'язана з обліковим записом Google і всі операції фіксуються на серверах компанії. Якщо з якої-небудь причини зв'язок із записом втрачається, синхронізація не пройде і Ви не зможете зайти в Гугл Плей Маркет.
Спосіб 1.
Переходимо в Налаштування і там вибираємо пункт Додатка:
Знаходимо там однойменне додаток Google Play і вибираємо його. Відкриються параметри програми:
Тепер першим кроком - натискаємо кнопку Очистити кеш. Потім Стерти дані. Перезавантажуємося і перевіряємо роботу магазину.
Спосіб 2.
Якщо перший спосіб не допоміг - знову заходимо в розділ Додатка і повторюємо те ж дії, що і в першому способі, тільки тепер крім Google Play, треба буде очистити кеш і видалити дані ще у кількох системних додатків: Сервіси Google Play Google Services Framework.
Потім треба буде перейти в розділ Налаштування >>> Облікові записи та синхронізація:
Заходимо в цей розділ і бачимо там свій аккаунт:
Натискаємо її і потрапляємо в параметри синхронізації. Тепер робимо ось що - знімаємо галочки:
Після цього виходимо з налаштувань і повністю перезавантажуємо смартфон або планшет з допомогою кнопки включення.
Після цього знову йдемо в настройки облікового запису і ставимо галочки тому:
Якщо система буде видавати помилки синхронізації - не звертаємо увагу. Знову перезавантажуємо апарат і перевіряємо роботу Гугл Плей Маркету.
Спосіб 3.
Це вже крайня міра. Вона полягає в скиданні параметрів пристрою до заводських. Тобто Ви видалите всі дані та облікові записи з пам'яті телефону, тому заздалегідь подбайте про резервної копії. Щоб це зробити в Налаштуваннях знаходимо розділ Резервне копіювання і скидання:
Натискаємо на посилання «Скидання«, погоджуємося з попередженням і чекаємо завершення процедури.
Запропоновані мною способи допоможуть у 99,9% випадків. Якщо вони не допомогли - швидше за все у Вас проблеми з мережею або доступом в Інтернет - спробуйте вийти в глобальну павутину в іншому місці - від друзів або знайомих.