Microsoft дозволила розробникам використовувати промо-коди для додатків Windows (все про комп'ютер)


Microsoft разрешила разработчикам использовать промо-коды для приложений Windows


Microsoft недавно додала в Dev Center функцію, яка дозволяє розробникам створювати рекламні коди для того, щоб ділиться ними з новими користувачами.

Розробники можуть генерувати до 250 кодів кожні шість місяців. Вони доступні для додатків і вбудованих покупок. Коди будуть працювати на всіх смартфонах з Windows, Windows 8, Windows 10. Термін дії закінчується через шість місяців, і розробникам не дозволяється продавати рекламні коди.

Ось як працює весь процес:

1. Розробники можуть згенерувати коди з Dev Center. Це можна зробити за допомогою розділу «Рекламні коди», який можна знайти в закладці «Монетизація», на бічній панелі сервісу. Можна вибрати програму або вбудовані покупки, а також кількість кодів для генерації. Після цього треба натиснути «Замовити коди». Далі вони завантажаться у вигляді файлу, що має формат .tsv. Він включає в себе всі коди, дати закінчення терміну дії і URL-адреси, щоб можна було поділитися ними з користувачами.

2. Потім розробник надає користувачам, тестерів і обзорщикам промо-код або URL-адресу, який веде користувача на сторінку введення коду. Якщо розробник хоче надати код замість URL, то він може проінформувати користувача про те, що він може ввести код на даній сторінці:

3. Як тільки користувач введе код – отримає посилання на додаток у Windows Store.
Якщо код для програми, то він може натиснути на «Установити» (чи щось на кшталт того);
Якщо код для внутрішніх покупок, то можна завантажити додаток для використання коду.


Microsoft разрешила разработчикам использовать промо-коды для приложений Windows


4. Розробники можуть контролювати використання кодів, кількість невикористаних кодів, а також побачити точну дату закінчення терміну дії самих кодів.


Microsoft разрешила разработчикам использовать промо-коды для приложений Windows