Щоб не обдурив майстер по ремонту ... - Компьютер76


Мене обдурив майстер . Що робити?

Всім привіт, сьогодні я вирішив підняти нагальну проблему, коли майстра по ремонту комп'ютера/ноутбука/планшету, як вам цілком обґрунтовано здається, намагаються « навариться » на вашій біді.

Чому це відбувається і як часто?

[img]http://i0.wp.com/computer76.ru/wp-content/uploads/2015/06/remont-kompyutera.gif?resize=251,171[/img]Ситуація, в яку ви потрапите, викликаючи майстра на будинок, для вас абсолютно патова. Запрошуючи його до себе додому, ви:

  • доводите свою некомпетентність у питаннях, в яких він свідомо більш обізнаний
  • розв'язуєте йому руки завдяки пункту вище на БУДЬ-які дії з вашим комп'ютером
  • завдяки чому він не несе фактично НІЯКОЇ відповідальності за виконану роботу.

Прочитайте уважно ці пункти і зрозумієте, що як тільки він переступить поріг вашої квартири, ви перебуваєте під загрозою заплатити набагато більше, ніж думаєте. А може і залишитися без грошей і якісного результату ремонту.

Як же так ?

Та ось так. Вичитавши оголошення, ви припускаєте, що за 200 – 300 руб., зазначені в оголошенні, до вас примчиться професіонал, який поверне до життя систему практично « за спасибі »? Не будьте наївні! Скоро ви станете одним із тих, кого обдурив майстер по ремонту.

До вас їдуть заробляти гроші. Чим швидше ви це зрозумієте, тим швидше все стане на свої місця.

Варіант 1. Багато знають про профілактику комп'ютера або ноутбука. Це нормально. Про ТЕ автомобіля ніяких питань не виникає. Та й взагалі, система начебто почала пригальмовувати... Коротше, комп'ютер потребує чищення. Ви кличете майстра, який обіцяє за це взяти зовсім трохи- операція щось елементарне. Він у вас вдома, включає комп'ютер і ...о боже!

Приготуйтеся почути наступне:

«Та тут делов на півдня...»

«Так... ну ви і запустили систему»

«Блін, добре, що я вчасно приїхав...»

«Не система, а бардак...» (з посмішкою, звичайно)

І т. д.

Бачачи непідробний жах в очах профі, страхи починають передаватися і вам. Як же. Там 1С, там фотографії останніх років 4-6-ти. На фільми і пісні вже просто наплювати. «Так і всі паролі на однокласниках, вконтакте і для банківських карт теж загубляться!». Це КАПЕЦЬ! Про «від 300 руб.» ви вже давно забули. Яке там! Windows врятувати б...

Вас так вже обдурив майстер ? Повернемося вище.

До вас, повторюю, їдуть за грошима, а не щоб допомогти. Робота важка, постійно в роз'їздах... З людьми, які не завжди доброзичливі. Бензин, знову ж таки. Ризик втрати свого власного обладнання. Хоча я зустрічав фахівців, обходяться тільки флешкою. Але для більшої важливості я в свій час тягав значних розмірів кейс з купою дисків, акварельними кистями, б/у вінчестером і оперативною пам'яттю, які чекали своєї години... Було місце для балончика з повітрям, купа проводів і джекеров, маленький мультиметр. У багажнику купа комп'ютерного мотлоху... Старше покоління пам'ятає – це був стандартний набір майстра по ремонту телевізорів, які були такими собі «божками».

СПОКІЙНО!

Поставтеся до всього так, як я описав. Він прийде до вас заробляти гроші. Кілька тисяч в день – це той мінімум, за яким він сьогодні виїхав з ранку з дому. Ваші 500 карбованців йому як насіння бо мало. А клієнтів і так небагато: ринок таких фахівців явно перенасичений. Йому потрібно заробити і виїхати, скоріше забувши про ваші проблеми.

А ось тепер ваші шанси зрівнюються.

  • Коли ви будете дзвонити, відразу поставте питання про письмовому договорі. Якщо буде – тепліше, можна говорити далі. Якщо немає – сміливо кладіть трубку.
  • НЕ СЛУХАЙТЕ НІЧОГО, ЩО ВІН ВАМ ПОЧИНАЄ ГОВОРИТИ про проблеми, з якими ви можете зіткнутися. Вас цікавить тільки те, що цікавить. Його поради будуть носити рекомендаційний характер. Чистка від вірусів, прискорення комп'ютера, видалення проблем і вискакують вікон – найчастіша проблема, з якою користувачі стикаються. Дорого це не варто. А ось для такого «майстра» це шанс заявити, що «проблема комплексна і однієї чищенням тут не обійтися». До початкового ціннику в результаті приписується 0 праворуч...
  • Перед початком робіт задайте питання по ціннику і робіт. Не вмикайте комп'ютер і ноутбук, поки не почуєте ціну за послуги, які ви хочете отримати.
  • Попросіть, поки роздягається, договір надання послуг, який ви потім підпишіть. Читати уважно його не потрібно. Щоб не обдурив майстер , пробіжіть очима головні місця:

з розцінками (де оцініть свої можливості і варіанти, де він вас зможе обдурити). ВАМ НІЧОГО БІЛЬШЕ НЕ ТРЕБА: якщо система працює, жорсткий диск міняти не треба; умовив все-таки, що вінчестер несправний - нехай залишить вам ваш типу «несправний»; монітор показує - відеокарту і сам дисплей ви потім самі вже як-то купіть. Без його допомоги.

кого представляє (контору чи це фізична особа – в будь-якому випадку одна копія договору з його даними буде)

по приходу знайдіть і озвучте вголос пункт про відповідальність майстра за скоєне. Якщо після маніпуляцій комп'ютер став працювати гірше або, не дай бог, взагалі перестав нормально працювати, привід не просто вимагати від нього повноцінного ремонту по гарантії, а пригрозити поліцією та судовими розглядами.

якщо після його відходу все стало гірше - давайте справі хід. Зверніться до юристів, все реально, за наявності незаперечних доказів суддя стане на вашу сторону. Безголових поборників швидко зрубати грошей треба карати. Договору і чеки - це мінус халдеїв і плюс вам.

сурміть по всьому соцмережам і знайомим: шахраїв треба карати і про «героїв» всі повинні знати. Іншим згодиться і крохоборам зайва двійка в заліковку.

[img]http://i2.wp.com/computer76.ru/wp-content/uploads/2015/06/remont-kompyutera-2.gif?resize=151,144[/img]АЛЕ ЗАПАМ'ЯТАЙТЕ! Будь-яка (ну, майже) несправність, з якою майстер впорається у вас вдома, легко вирішується також будинки власними зусиллями. Так навіщо переплачувати? Варіант тільки один – не хочеться возитися самому і вам просто лінь. Тоді не скаржтеся... Ну попрацюйте своїм сірою речовиною!

Варіант другий. Схожий на перший.

Ситуація ускладнюється тим, що комп'ютер або ноутбук взагалі не вмикається або вами спостерігається чорний екран. Ну... це, звичайно, паніка – старовинна російська забава! Викликаєте фахівця, він включає комп'ютер і ...

Зараз ви напевно почуєте:

«Жорсткий диск полетів... У мене як раз з собою непогана версія вінчестера...»

«Відеокарта померла... Давайте поставлю ось цю, не дуже дорогу, але чертовски надійну...»

«Оперативка зламалася... Доведеться планку поміняти. Як знав, прихопив парочку з ранку!»

В кінці всього цього він невинно запропонує вам забрати з собою «несправний» пристрій за, природно, символічну суму!

Вас обдурив майстер . Навіщо йому це потрібно?

З двох причин:

  • Забирається девайс, швидше за все, АБСОЛЮТНО СПРАВНИЙ
  • Йому потрібно, нарешті, позбутися від залежаного пристрою, яке виявилося в його сумці ПРИ АНАЛОГІЧНИХ ОБСТАВИНАХ.

Як не попастися на вудку.

обманул мастерПрочитайте варіанти, чому не включається або погано працює ваш комп'ютер. Статті про «залізні» і програмні помилки.

Повноцінна діагностика і серйозний ремонт в домашніх умовах неможливі. Причин може бути безліч. Резолюцію про повну несправності обладнання можна винести тільки за допомогою спеціального обладнання. Флешка і пензлик до них ніяк не відносяться.

Не погоджуйтеся ні на які обмін або купівлю. Якщо він починає вам починає щось нав'язувати прямо зараз, сміливо відмовляйтесь. Повідомте, що схиляєтеся до варіанту з ремонтом в умовах майстерні і згодні почекати. Що там вам підсунуть - без касового чека, без гарантійних зобов'язань на покупку, напевно зі слідами користування... Ну чи не смішно: «у вас жорсткий полетів - у мене з собою як раз недорогий і хороший»? Ну звичайно, таке збіг...

Чому так?

Для багатьох з нас інформація всередині диска безцінна. Незрозумілий людина, що з'явився нізвідки і йде в нікуди, може зруйнувати все відразу. І нічого не візьмеш. Так що, якщо є підозра, що несправність вагома, не полінуйтеся і вирушайте в контору серйозніше із значним строком роботи на ринку. Пам'ятайте по скупого, який все одно заплатить.

Він наполегливий і дуже переконливий? Задайте питання про гарантії на замінне обладнання і ліцензійність програмного забезпечення - на всі проведені роботи. Ні на те, ні на інше у нього дозволу і бажання, швидше за все, немає. Висока ймовірність, що незабаром після його відходу ви залишитеся з вашими проблемами наодинці. Так що не бійтеся при ньому скаржитися у фірму, звідки він приїхав, або поговоріть з ним безпосередньо. Слова «суд», «шахрайство» і «поліція» діють на багатьох магічно. А комітет по захисту прав працює справно.

Так навіщо вам це? Думайте головою. Успіхів.