Не працює інтернет по мережевому кабелю від роутера


Останнім часом ми багато описували вирішення різних проблем, пов'язаних з підключенням до бездротових мереж Wi-Fi. Тепер настав час трохи приділити увагу і проблемам, з якими можна зіткнутися при використанні кабельного підключення до інтернету. Хоча тут і набагато рідше виникають різні помилки і труднощі, але все одно іноді доводиться розбиратися з незрозумілими проблемами.

У сьогоднішній статті ми ознайомимося з основними проблемами і способами їх вирішення, які з'являються, при кабельному підключенні комп'ютера до інтернету через роутер. Ми будемо розглядати випадок саме при підключенні через це пристрій. Якщо Ви підключені до кабельної мережі безпосередньо від провайдера, то це вже дещо інше і сьогодні таку тему ми не зачіпаємо.

Такий вид підключення часто використовують, якщо потрібно організувати мережу Wi-Fi, але при цьому, є стаціонарні комп'ютери, потрібно провести і до них інтернет. А в таких комп'ютерів, зазвичай, немає бездротового адаптера. Звичайно, є вихід з такої ситуації без зайвого протягування проводів — потрібно придбати спеціальний адаптер Wi-Fi, що підключається через USB.

Пошук і усунення проблем з підключенням інтернету по мережевому кабелю від роутера

Але ми поки детальніше розглянемо тему нашої статті. Якщо з'єднавши комп'ютер кабелем з роутером, не з'являється інтернет, то необхідно подивитися на такі важливі питання:


  • Спробуйте підключити інший ПК до цього ж кабелю. Чи буде він працювати?
  • Підключіть кабельний інтернет до ПК без роутера. Запрацює він зараз?
  • На роутері повинен світитися світлодіодний індикатор LAN.
  • Потрібно поглянути на статус підключення по локальній мережі. Що він показує? Він може зовсім не подавати ознак активності, при підключенні кабелю. А може починати ідентифікацію підключення.
  • В залежності від того, якою відповіді на ці питання, ми і будемо визначати причину неполадки.

    Комп'ютер не бачить підключений кабель LAN

    У цьому випадку, при підключенні кабелю, не з'являється ніяких повідомлень і активності з боку останнього. Значок мережевих підключень підкреслений червоним, а якщо навести на нього вказівник миші, то з'явиться напис «Немає підключення». Все виглядає точно так само, як якщо б кабель і зовсім не був підключений.

    Не работает интернет по сетевому кабелю от роутераТут проблема може ховатися в трьох місцях: як у роутері або комп'ютері, так і причиною може бути пошкоджений кабель. Для початку перевіримо справність самого комп'ютера.

    Підключіть до нього кабель без роутера, безпосередньо. Якщо статус підключення до мережі змінився, то по всій видимості ПК тут не при чому. Чи можна навпаки перевірити, підключивши кабель через роутер до іншого ПК.

    Якщо комп'ютер продовжує не бачити підключаються до нього кабелю, незалежно від їх джерел, то по всій видимості у нас проблеми з мережевою картою. У разі необхідності завжди можна придбати і встановити іншу, тим більше вона не дорого коштує. Але для початку переконайтеся, що на комп'ютері є драйвер мережевої карти. Перевірити це можна зайшовши в диспетчер пристроїв і розгорнувши список мережевих адаптерів. Переконайтеся, чи є там ваша карта. Її назва може відрізнятись від того, що показано на малюнку нижче.

    драйвер сетевой картыУ деяких випадках мережева карта може відображатися, але біля неї буде стояти жовтенький знак оклику. Це говорить про те, що мережева карта може працювати не коректно. Потрібно спробувати заново встановити драйвер для цього пристрою. Скачайте її з офіційного сайту виробника і вручну встановити.

    Іноді можна зіткнутися з тим, що роз'єм для підключення мережного кабелю, на роутері перегорів, або як то пошкоджені. На маршрутизаторах дуже часто є кілька таких роз'ємів, по цьому спробуйте підключити кабель в інші. Можливо все запрацює.

    Проблема може бути і в самому роутері, це перевіряється підключенням його до кількох різних комп'ютерів. Якщо у всіх випадках з'єднання з інтернетом так і не з'явилося, то очевидно, що винуватець маршрутизатор. Не обов'язково це може бути фізична несправність, можливо просто щось в налаштуваннях збито. Скиньте на ньому налаштування і виконайте перезапуск, потім знову перевірте.

    При цьому треба бути впевненим що сам кабель справний. Адже він теж може де-небудь змінитись, або мати поганий контакт. Можна пошукати інший і перевірити його. Але проблема може бути пов'язана з налаштуваннями на комп'ютері. У деяких випадках на ПК може бути відключена локальна мережа.

    Тут потрібно, через Панель управління, зайти в розділ Мережі та Інтернету, відкрити Мережні підключення. У разі, коли під значок підключення по локальній мережі буде статус «Відключено», то зробіть з нього клік правою кнопкою і увімкніть.

    подключения по локальной сети со статусом «Отключено»Зазвичай одна з цих рекомендацій обов'язково допомагає.

    Йде постійна ідентифікація мережі, або вона взагалі не розпізнається

    Тепер подивимося, що можна зробити, якщо комп'ютер зауважує підключення мережевого кабелю, але до інтернету все одно не вдається підключитися. Наприклад, підключили кабель і з'явився статус мережі «Ідентифікація». Начебто все круто і мережа повинна скоро з'явиться! Але проходить час і нічого не змінюється.

    компьютер замечает подключение сетевого кабеля, но к интернету все равно не удается подключитьсяNeopoznannaya-setІнший випадок, коли комп'ютер не розпізнає мережу і показує відповідний статус.

    Neopoznannaya-set-2Зазвичай, такі помилки пов'язані безпосередньо з отриманням адреси IP. На комп'ютері може бути відключено автоматичне визначення мережевих налаштувань, або замість цього записано конкретний статичну IP адресу. Наприклад, він може залишитися від попереднього підключення. Але для роутера він є не коректним і ви не зможете встановити з'єднання з інтернетом. На самому роутері може не працювати DHCP, який автоматично видає адреси всіх пристроїв. Знову ж, потрібно зайти в налаштування і включити цю функцію, або вручну ввести всі необхідні адреси на своєму комп'ютері.

    Що б включити автоматичне визначення адрес IP і DNS, потрібно зайти в Панель управління і там відкрити розділ Мереж та Інтернету. Далі заходимо в мережеві підключення. Туди можна потрапити і іншим способом, зробіть це так, як показано на малюнку нижче.

    включить автоматическое определение адресов IP и DNSДалі зробіть клік правою кнопкою мишки по Підключенню локальної мережі і відкрийте його властивості. Потім виконайте дії показані на рисунку.

    Подключение локальной сети, свойстваВід'єднайте свій мережевий кабель від комп'ютера і знову виконайте його підключення. Після цього інтернет повинен почати нормально працювати.

    Перейшовши за такими ж шляхами, в тих же налаштуваннях, можна і вручну вказати адреси IP. Тільки в цьому випадку активуйте Використання наступного IP. Який адреса потрібно вписати, визначаємо за допомогою адреси, за якою доступні налаштування роутера. Наприклад, налаштування маршрутизатора 192.168.1.1, значить адреса має бути вписаний на подобі такого 192.168.1.60. Просто беремо адресу і останнє число міняємо на інше, наприклад 60.

    DNS теж можна вказувати вручну, вони будуть мати такий вигляд: 8.8.8.8 і 8.8.4.4.

    Немає доступу до інтернету (жовтий трикутник зі знаком оклику)

    Або як це відображається в статусі «Без доступу до Інтернету».

    желтый треугольник с восклицательным знакомТаке повідомлення говорить, що кабель підключений і всі успішно працює, в тому числі і роутер, але доступу до інтернету немає. Можливо сам маршрутизатор не підключений до мережі, має неправильні налаштування. В деяких випадках проблеми можуть бути з боку провайдера, з цього можна зв'язатися з ним і уточнити.