АндроїдПомилка при отриманні даних з сервера:[RPC:S-5:AEC-0]

Рекламний блок

ошибка при получении данных с сервера

На пристроях з операційною системою Андроїд Помилка при отриманні даних з сервера:[RPC:S-5:AEC-0] зазвичай з'являється при спробі встановити програми в Google Play Маркет. Ця проблема пов'язана зі збоєм синхронізації сервісів Google на Планшеті або смартфоні і аккаунта Google з сервером. Що робити в цьому випадку? Не впадайте у відчай - зараз все виправимо.

Крок 1. Чистимо кеш і видаляємо дані.

Натискаємо на значок Настройки -> Програми -> Все, і шукаємо там Google Play Маркет:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-001.png[/img]

Тапа на ньому, потрапляємо у властивості Google Play Маркет:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-002.png[/img]

Тут нам потрібно натиснути кнопку Очистити кеш, потім Стерти дані, і в завершенні кнопку Зупинити.
Те ж саме треба робимо з Google Services Framework:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-003.png[/img]


А потім ще й з системним додатком Сервіси Google Play:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-006.png[/img]

Крок 2. Відключаємо синхронізацію облікового запису Google.

Йдемо в розділ Налаштування -> Облікові записи, клікаєм на свій аккаунт. Відкриються налаштування синхронізації облікового запису. Знімаємо там всі галочки. Повинно вийде так:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/android-account-clear-002.png[/img]

Крок 3.Перезавантажуємо свій планшет або смартфон. Крок 4.Включаємо синхронізацію облікового запису Google.

Після перезавантаження пристрою знову йдемо в розділ Налаштування -> Облікові записи, вибираємо свій аккаунт і ставимо галочки тому:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/android-account-clear-001.png[/img]

Якщо при цьому виникнуть помилки синхронізації - не звертаємо увагу.

Крок 5.Перезавантажуємо свій планшет або смартфон. Крок 6.Перевіряємо роботу Google Play market.

Після цього Помилка при отриманні даних з сервера:[RPC:S-5:AEC-0] повинна пропасти.

Якщо нічого не допомогло...

Залишається тільки спробувати видалити аккаунт і прописати його заново.
Для цього йдемо в розділ Налаштування -> Облікові записи:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-004.png[/img]

Клікаємо на наш акаунт Google і потрапляємо в його налаштування:

[img]]http://set-os.ru/wp-content/uploads/2013/08/playmarket_error-923-905-rpc-s-5-005.png[/img]

У верхньому правому куті натискаємо на значок у вигляді трьох квадратиком. У меню вибираємо пункт Видалити обліковий запис.
Після видалення облікового запису - перезавантажуємо наш пристрій і додаємо акаунт Google заново. Для цього в розділі Акаунти є пункт Додати запис у верхньому правому куті.

Рекламний блок