Під час відео-спілкування можуть виникнути проблеми зі звуком, після яких користувач задається питанням: Чому в скайпі мене не чує співрозмовник? Без голосу розмова неможлива, і втрачається весь сенс використання програми.
Зміст:
А, значить, проблема вимагає негайного усунення – тим більше що вирішується вона в більшості випадків нескладно.
В першу чергу при виникненні проблеми мені слід перевірити, чи насправді проблема існує з цієї сторони.
Для початку я переконуюся, що сам чую звуки комп'ютера і свого голосу під час спілкування – в іншому випадку проблема явно з неправильними налаштуваннями мікрофона і динаміків.
Для перевірки потрібно:
Меню Skype для перевірки проблеми зі звуком
Але в тому випадку, якщо ніяких змін не відбувається, я переконуюся, що проблема існує саме з мого боку. Особливо це стає помітно, коли ми теж не чуємо співрозмовника. А, отже, продовжуємо розбиратися далі.
Також рекомендуємо прочитати:
Поки вікно все ще відкрито, слід:
Вибір мікрофона і перевірка автоматичного налаштування
Мікрофонів може бути кілька, іноді система автоматично вибирає неправильний варіант. Вибравши потрібний пристрій, слід знову спробувати поговорити – але поки що не з співрозмовником, а з тестовою програмою – Echo123
Дзвінок для налаштування звуку
Якщо на запису, яка буде програне Echo123 після закінчення розмови, я погано чую свій голос звуку або взагалі немає, слід провести перевірку інших пристроїв зі списку мікрофонів. По черзі вибираючи їх, перевіряємо кожне за допомогою того ж тестового дзвінка.
Якщо рішення проблеми таким способом знайти не вдалося, вона полягає не в Скайпі.
повернутися до меню ^Наступний крок – перевірка правильності підключення мікрофона. На ноутбуці такої проблеми бути не може, так як в ньому це пристрій вбудоване. Але на комп'ютері зовнішнє пристрій повинен підключатися до відповідного роз'єму.
Зазвичай він знаходиться ззаду і має рожевий або червоний колір – хоча можуть бути і інші варіанти забарвлення, а панель для підключення аудіопристроїв на сучасних ПК часто розташовується спереду.
У ноутбука, на якому для поліпшення якості звуку теж можна підключити додатковий мікрофон, аналогічні роз'єми знаходяться збоку.
Роз'єм для мікрофона
Знайшовши потрібні отвори, слід переконатися, що мікрофон підключений правильно. Для цього пристрій повинен повністю входити в роз'єм до характерного тихого клацання. Виконавши ці дії, ще раз увімкніть відео і переконайтеся, чи є звук тепер.
повернутися до меню ^У тому випадку, якщо проблема досі не вирішена, виникає нове питання – що робити далі, коли, здавалося б, програма налаштована і працює, а мікрофон підключений. Однак залишилася ще перевірити операційну систему, яка теж часто буває причиною зникнення звуку.
Якщо на вашому комп'ютері встановлена ОС Windows XP або більш пізні версії платформи від Microsoft, питання вирішується шляхом установки аудіопристроїв.
Для цієї системи слід натиснути на кнопку «Старт» і знайти на ній спочатку «Панель керування», а потім «Звуки та аудіопристрої». Тепер вибирається Вкладка «Аудіо» і перевіряється мікрофон.
Вкладка для налаштування гучності мікрофона на Windows XP
Для початку слід вибрати потрібний прилад, а потім перевірити його гучність. Іноді галочка для мікрофона може бути не встановлена. В інших випадках гучність знаходиться на нулі. Всі ці проблеми потрібно вирішити і ще раз спробувати провести розмова по Скайпу.
Для Віндовс сучасних версій вирішити питання, чому співрозмовника не чути голос, можна тим же способом. Відмінності полягають тільки у доступі до налаштувань. Для нього слід:
Налаштування мікрофону для Windows 7
Тепер слід:
Рівні гучності мікрофона для Windows 7
Значок динаміка справа взагалі відключає системні звуки мікрофона. З якоїсь причини він може бути натиснутий, і проблема вирішується повторним натисканням.
Кілька інших цікавих статей на цю тематику: