В Скайпі мене не чує співрозмовник — Рішення проблеми


Під час відео-спілкування можуть виникнути проблеми зі звуком, після яких користувач задається питанням: Чому в скайпі мене не чує співрозмовник? Без голосу розмова неможлива, і втрачається весь сенс використання програми.

Зміст:


  • Першочергові дії
  • Налаштування Skype
  • Перевірка мікрофона
  • Налаштування Windows
  • Інші проблеми

  • А, значить, проблема вимагає негайного усунення – тим більше що вирішується вона в більшості випадків нескладно.

    В Cкайпе меня не слышит собеседник

    Першочергові дії


    <!-- G-new - первый h2 -- />

    В першу чергу при виникненні проблеми мені слід перевірити, чи насправді проблема існує з цієї сторони.

    Для початку я переконуюся, що сам чую звуки комп'ютера і свого голосу під час спілкування – в іншому випадку проблема явно з неправильними налаштуваннями мікрофона і динаміків.

    Для перевірки потрібно:

  • Зайти в Skype;
  • Відкрити по черзі меню «Інструменти»/»Налаштування» і «Налаштування звуку»;

  • Меню Skype для проверки проблемы со звуком


    Меню Skype для перевірки проблеми зі звуком


  • Навпроти напису «Мікрофон» можна побачити меню, де обрані пристрої, а у «Гучності» – індикатор, що показує силу звуку.
    Якщо говорити в мікрофон вбудований для камери і ноутбука або виносний, який може бути окремим або разом з навушниками), смужка повинна забарвлюватися зеленим. Чим голосніше голос, то далі повинна забарвлюватися смужка.


  • Рада! Якщо індикатор гучності спрацьовує нормально, несправність повинен усунути ваш співрозмовник. І статтю про усунення проблем зі звуком доведеться прочитати вже йому.

    Але в тому випадку, якщо ніяких змін не відбувається, я переконуюся, що проблема існує саме з мого боку. Особливо це стає помітно, коли ми теж не чуємо співрозмовника. А, отже, продовжуємо розбиратися далі.

    Також рекомендуємо прочитати:

  • Як прибрати рекламу Skype (Скайп): 3 простих способи
  • Як змінити голос в Skype (скайп) – 3 кращі програми
  • Skype: як встановити, створити і управляти акаунтом
  • повернутися до меню ^

    Налаштування Skype


    Поки вікно все ще відкрито, слід:

  • Перевірити, чи дозволена для вашого мікрофона автоматична настройка (навпроти відповідного пункту повинна стояти галочка);
  • Вибрати правильне пристрій, а не те, яке встановлено за замовчуванням (в випадаючому меню).

  • Выбор микрофона и проверка автоматической настройки

    Вибір мікрофона і перевірка автоматичного налаштування


    Мікрофонів може бути кілька, іноді система автоматично вибирає неправильний варіант. Вибравши потрібний пристрій, слід знову спробувати поговорити – але поки що не з співрозмовником, а з тестовою програмою – Echo123


    Звонок для настройки звука

    Дзвінок для налаштування звуку


    Якщо на запису, яка буде програне Echo123 після закінчення розмови, я погано чую свій голос звуку або взагалі немає, слід провести перевірку інших пристроїв зі списку мікрофонів. По черзі вибираючи їх, перевіряємо кожне за допомогою того ж тестового дзвінка.

    Якщо рішення проблеми таким способом знайти не вдалося, вона полягає не в Скайпі.

    повернутися до меню ^

    Перевірка мікрофона

    Наступний крок – перевірка правильності підключення мікрофона. На ноутбуці такої проблеми бути не може, так як в ньому це пристрій вбудоване. Але на комп'ютері зовнішнє пристрій повинен підключатися до відповідного роз'єму.

    Зазвичай він знаходиться ззаду і має рожевий або червоний колір – хоча можуть бути і інші варіанти забарвлення, а панель для підключення аудіопристроїв на сучасних ПК часто розташовується спереду.

    У ноутбука, на якому для поліпшення якості звуку теж можна підключити додатковий мікрофон, аналогічні роз'єми знаходяться збоку.


    Разъём для микрофона

    Роз'єм для мікрофона


    Знайшовши потрібні отвори, слід переконатися, що мікрофон підключений правильно. Для цього пристрій повинен повністю входити в роз'єм до характерного тихого клацання. Виконавши ці дії, ще раз увімкніть відео і переконайтеся, чи є звук тепер.

    повернутися до меню ^

    Налаштування Windows

    У тому випадку, якщо проблема досі не вирішена, виникає нове питання – що робити далі, коли, здавалося б, програма налаштована і працює, а мікрофон підключений. Однак залишилася ще перевірити операційну систему, яка теж часто буває причиною зникнення звуку.

    Якщо на вашому комп'ютері встановлена ОС Windows XP або більш пізні версії платформи від Microsoft, питання вирішується шляхом установки аудіопристроїв.

    Windows XP

    Для цієї системи слід натиснути на кнопку «Старт» і знайти на ній спочатку «Панель керування», а потім «Звуки та аудіопристрої». Тепер вибирається Вкладка «Аудіо» і перевіряється мікрофон.


    Вкладка для настройки громкости микрофона на Windows XP

    Вкладка для налаштування гучності мікрофона на Windows XP


    Для початку слід вибрати потрібний прилад, а потім перевірити його гучність. Іноді галочка для мікрофона може бути не встановлена. В інших випадках гучність знаходиться на нулі. Всі ці проблеми потрібно вирішити і ще раз спробувати провести розмова по Скайпу.

    Windows 7, 8, 10

    Для Віндовс сучасних версій вирішити питання, чому співрозмовника не чути голос, можна тим же способом. Відмінності полягають тільки у доступі до налаштувань. Для нього слід:

  • Натиснути кнопку «Пуск»
  • Перейти на панель управління;
  • Вибрати іконку «Звук»;
  • Перейти на вкладку «Запис».

  • Настройка микрофона для Windows 7

    Налаштування мікрофону для Windows 7


    Тепер слід:

  • Вибрати властивості мікрофона (попередньо включивши його, якщо пристрій вимкнено);
  • Переконатися в тому, що пристрій використовується (вкладка «Загальні»);
  • Перевірити гучність мікрофона (Вкладка «Рівні»).

  • Уровни громкости микрофона для Windows 7

    Рівні гучності мікрофона для Windows 7


    Значок динаміка справа взагалі відключає системні звуки мікрофона. З якоїсь причини він може бути натиснутий, і проблема вирішується повторним натисканням.

    Кілька інших цікавих статей на цю тематику:

  • Скайп не вдалося встановити з'єднання — 6 рішень проблеми
  • Як видалити листування Skype (скайп) на комп'ютері, телефоні або планшеті?
  • Skype (скайп) онлайн без установки на комп'ютер. Як весь час залишатися на зв'язку?
  • повернутися до меню ^

    Інші проблеми

    Якщо жодна з проблем не допомогла, і користувач може сказати: «Мої звуки не чути людей, з якими я розмовляю», причина може полягати в драйверах комп'ютера або навіть в апаратних неполадки.