Як відновити пароль в майле (пошта mail.ru)?


kak-vosstanovit-parol-v-mayle-pochta-mail-ru

Пошта від Mail.ru - один з найпопулярніших поштових сервісів на території нашої країни. Почасти цьому сприяє те, що проект з'явився дуже давно, ще в той час, коли доступ в інтернет був через діалап-модем в кращому випадку. Сьогодні люди продовжують реєструвати поштові скриньки на цьому сервісі, хоча молоде покоління часто вважає за краще користуватися іншими сайтами, в тому числі Yandex.ru і Google.ru. Втім, не про це піде наша розмова.

Уявімо, що ви вже створили собі поштову скриньку (про те, як це зробити ми обговоримо в недалекому майбутньому) і несподівано для себе просто забули пароль. Ну, з ким не буває? Виникає питання - чи можна його відновити і як це зробити?

Зробити це можна, причому існує відразу кілька способів відновлення. Вони не займають багато часу, проте деякими з них ви не зможете скористатися в силу обставин. Якими саме, ми розповімо прямо зараз.

Способи відновлення пароля

Зайдіть на сайт поштового сервісу і натисніть «Забули пароль?».

null

Потім введіть адресу своєї поштової скриньки.

null

Після чого з'явиться можливість для відновлення пароля.

  • Ви можете вказати номер стільникового телефону, до якого ви прив'язали свою пошту при реєстрації. Формат номера такий: 79991234567. Після натискання на кнопку «Enter» необхідно дочекатися СМС-повідомлення, в якому буде особливий код. Цей код потрібно вставити в що з'явилося на екрані монітора полі. Тільки після цього вам буде запропоновано змінити пароль на новий. В наступний раз запишіть його на листочку, що б не втратити.
  • Введіть додатковий e-mail, який також був вами надано під час створення облікового запису. Його необхідно додати в відповідне поле, потім зайти у вказану поштову скриньку і почекати, поки не прийде повідомлення. Воно може трохи затриматися (5-10 хвилин), проте обов'язково прийде. У листі буде вказано активне посилання, на яку ви маєте натиснути, щоб перейти для зміни пароля на новий. Правда, цей метод відразу ж відпадає, якщо під час реєстрації ви не вводили додатковий e-mail.
  • Дайте відповідь на секретне питання. Ви повинні чітко пам'ятати відповідь на нього, причому якщо він складається з одного слова і починається з великої літери, то вказувати його потрібно саме в такому форматі.
  • Якщо у вашій поштовій скриньці встановлена можливість пересилання всієї вашої пошти на іншу адресу (це необхідно, наприклад, для одночасної роботи кількох людей з однією поштовою скринькою), то можна вказати його в якості e-mail для відновлення.
  • Ну а якщо вищеописані методи вам не підходять, то залишається тільки один варіант - писати в службу підтримки. В принципі, заповнити свої дані не повинно стати для вас проблемою, однак СП, наскільки нам відомо, може розглядати кожну анкету аж до декількох днів, тому необхідно запастися терпінням. До того ж далеко не факт, що ваша пошта буде вам повернута. Тому ми настійно рекомендуємо заповнювати анкету цілком і повністю.
  • Заповнення анкети для служби підтримки

    Натисніть «Я не пам'ятаю відповідь».

    null

    Вам доведеться заповнити наступні поля:

  • Ім'я
  • Прізвище
  • День народження
  • Пароль при реєстрації
  • Приблизну дату реєстрації пошти
  • Відповідь на секретне питання
  • Ваш робочий поштову скриньку, за яким з вами можна зв'язатися
  • null

    Після заповнення анкети чекайте, поки вам не пришлють відповідь. Заповнювати анкету повторно до отримання відповіді не потрібно, раніше часу його ви все одно не отримаєте! Запам'ятайте, що зазначена вами інформація перевіряється і це може зайняти деякий час.

    Зі свого ж боку, ми можемо побажати вам удачі і надалі не забувайте пароль.