Скайп не вдалося встановити з'єднання — 6 рішень проблеми


Іноді у користувачів може виникнути така помилка, що Скайп не вдалося встановити з'єднання. Чому виникає така проблема зі Скайпом?

Зміст:


  • Рішення №1. Перевірка з'єднання з інтернетом
  • Рішення №2. Перевірити версію програми
  • Рішення №3. Вимкнення брандмауера
  • Рішення №4. Відключення антивіруса
  • Рішення №5. Налаштування роутера
  • Рішення №6. Видалення appdata

  • Справа в тому, що при запуску після введення логіна і пароля програма відправляє дані на сервер, де зберігається інформація про всіх користувачів.

    Скайп не удалось установить соединение

    Якщо такий аккаунт знаходиться, виконується вхід, в іншому випадку програма просто не заходить в аккаунт. Але помилка «Не вдалося встановити з'єднання» означає, що програма взагалі не може зв'язатися з сервером – сигнал від програми йде, а на сервер не приходить.

    Тому меню аккаунта в Скайпі і не відкривається.

    Отже, що значить помилка «Не вдалося встановити з'єднання» ми вже розібралися, тепер варто зрозуміти, що робити.

    Рішення №1. Перевірка з'єднання з інтернетом


    <!-- G-new - первый h2 -- />

    Спочатку слід перевірити, чи є взагалі з'єднання з інтернетом. Може бути, проблема не в Скайпі. Це можна зробити, відкривши в браузері який-небудь сайт, наприклад, Google.ru.

    Якщо сайт не запускається, значить, слід перевірити, чи є на рахунку достатньо грошей для користування всесвітньою мережею або зателефонувати в техпідтримку компанії, клієнтом якого ви є.


    Отсутствие соединения с интернетом


    Відсутність з'єднання з інтернетом


    повернутися до меню ^

    Рішення №2. Перевірити версію програми


    Ще одна елементарна проблема полягає в тому, що встановлений старий Скайп. Щоб перевірити свою версію, необхідно на панелі інструментів або вибрати пункт «Допомога» і натиснути на «Skype».


    «О Skype» в меню программы

    «Про Skype» в меню програми


    У вікні можна подивитися версію (підкреслена зеленим кольором на малюнку нижче).



    Підказка! Тут також можна подивитися на рік видання (почеркнут червоним на малюнку) – якщо він теперішній, нова версія.
    Данные о версии в Скайп

    Дані про версії в Скайп


    Щоб встановити новий Скайп, необхідно зайти на сторінку програми в інтернеті (skype.com) і там натиснути на одну з яскравих зелених кнопок з написом «Завантажити Skype».


    Страница загрузки Скайп

    Сторінка завантаження Скайп


    При установці нової версії стара буде видалено. Якщо новий Скайп не встановлюється, слід вручну видалити стару версію. Для цього заходимо в меню «Пуск», далі «Панель управління». Після цього слід вибрати пункт «Видалення програм».


    Меню «Пуск» и окно «Панель управления

    Меню «Пуск» вікно «Панель управління


    У вікні знаходимо Skype, натискаємо на нього, після чого запускається програма видалення.


    Скайп в списке удаления программ

    Скайп в списку видалення програм


    Після цього слід знову спробувати встановити програму.



    Рада! Не завжди Скайп почне працювати з новою версією програми. Практика показує, що найбільш працездатною версією є 7.14.0.106. Тому якщо установка нової версії не допомагає, встановіть цю версію і спробуйте працювати з нею.
    повернутися до меню ^

    Рішення №3. Вимкнення брандмауера

    Також можливо, що вбудований брандмауер Windows 7 є причиною того, що Скайп видає помилку «Не вдалося встановити з'єднання». Тому потрібно постаратися його відключити, хоча б на час.

    Для цього слід зайти у ту ж «Панель управління», де вибрати пункт «Система і безпека».


    Окно «Панель управления»

    Вікно «Панель керування»


    Після цього потрібно натиснути пункт «Брандмауер Windows».


    Меню «Система и безопасность» в Панели управления

    Меню «Система і безпека» в Панелі керування


    Далі слід у меню праворуч вибрати пункт «Увімкнення та вимкнення брандмауера Windows».


    Пункт «Включение и отключение брандмауэра Windows» в меню «Брандмауэр Windows»

    Пункт «Увімкнення та вимкнення брандмауера Windows» у меню «Брандмауер Windows»


    Тепер залишилося поставити галочки в пунктах «Відключити брандмауер Windows» — 2 рази (на малюнку обведені червоним) і натиснути кнопку «ОК».


    Меню отключения брандмауэра Windows

    Меню вимкнення брандмауера Windows


    Тепер необхідно спробувати запустити Скайп і якщо програма знову пише: «Не вдалося встановити з'єднання», можна пробувати подальші способи.

    повернутися до меню ^

    Рішення №4. Відключення антивіруса

    Часто буває, що Скайп не включається з-за того, що його блокує антивірус. Щоб виключити цей варіант, слід зайти в свою антивірусну програму, пошукати в налаштуваннях, наприклад, «батьківського контролю» або інших додаткових функцій антивіруса Skype.

    Щоб виключити цей варіант, слід на якийсь час відключити антивірус – якщо Скайп запрацює з виключеною антивірусною програмою, значить, проблема в ній.

    Що стосується того, як відключити антивірус, то все залежить від конкретної програми.

    В антивірусі Касперського це робиться наступним чином: потрібно натиснути на піктограму Kaspersky Internet Security правою кнопкою миші і виберіть «Вихід» (на фото нижче підкреслена зеленим кольором). Такий підхід застосуємо практично для кожного сучасного антивіруса.


    Отключение Kaspersky Internet Security

    Відключення Kaspersky Internet Security


    Можливо, що антивірус автоматично заніс в список заблокованих програм Скайп. Як виправити цю проблему? Все залежить від конкретного антивіруса. Якщо є можливість скинути його налаштування, зробіть це. Можна і видалити антивірус.

    Робиться це точно таким же способом, який описаний вище для Скайпу.

    повернутися до меню ^

    Рішення №5. Налаштування роутера

    Якщо Скайп пише «Не вдалося встановити з'єднання», можливо, причина в налаштуваннях роутера. Щоб прибрати таку помилку, необхідно зробити наступне:

  • Зайти в налаштування роутера. Для цього в адресному рядку браузера набрати 192.168.0.1 (в залежності від роутера ця адреса може змінюватися, дивіться інформацію в документації).


  • Рада! Заходити в налаштування роутера слід через браузер Google Chrome, Mozilla або будь-який інший, але не через Opera – через цей браузер налаштування працюють дуже рідко.
    Окно настроек роутера

    Вікно налаштувань роутера


  • Залежно від роутера зовнішній вигляд цього вікна може бути різним. Якщо раніше в налаштуваннях роутера нічого не змінювалося, то логін і пароль будуть однаковими – «admin». Вводимо і натискаємо «Вхід».
  • Після цього потрібно знайти пункт «Віртуальні сервери». В залежності від моделі роутера цей пункт може перебувати в різних меню. Для одного з найпопулярніших на сьогоднішній день роутерів DIR-300NRU пошук виглядає так, як показано на Рис. №12.
    Там потрібно в меню зліва зайти в пункт «Міжмережевий екран», а потім «Віртуальні сервери».

  • Окно настроек межсетевого экрана роутера

    Вікно налаштувань брандмауера роутера


  • Після переходу в пункт «Віртуальні сервери» потрібно знайти кнопку «Додати». Нагадуємо: назва рядків може бути різним в залежності від моделі роутера. Там у полі «Ім'я» пишемо skype або те, що захочемо (підкреслено червоним на фото вище).
    У полі «Порт» («Зовнішній порт» — підкреслено зеленим) пишемо, наприклад, 4960. Зберігаємо отримані настройки. Для цього знаходимо на сторінці кнопку «Зберегти», «Змінити» або щось подібне.
  • Тепер потрібно відкрити Скайп і перейти там в меню налаштувань. Для цього заходимо в меню «Інструменти» у верхньому меню програми і переходимо в «Проблема з'єднання...».

  • Переход в настройки Скайпа

    Перехід в налаштування Скайпу


  • Тут у полі «Використовувати порт» пишемо порт, зазначений нами в налаштуваннях роутера. Ми вказали, як пам'ятаємо, 49660. Натискаємо «Зберегти» (обведено зеленим на малюнку нижче) і пробуємо авторизуватися ще раз.

  • Указание порта в настройках Скайпа

    Вказівка порту у налаштуваннях Скайпу


    повернутися до меню ^

    Рішення №6. Видалення appdata

    Іноді проблема може полягати в тому, що якісь старі дані не дають програмі спокійно працювати, тому їх потрібно видалити. Для цього робимо наступне: