Як об'єднати комірки в Excel


Об'єднати комірки в Excel можна різними способами. Ця функція знадобиться, коли Ви хочете підсумувати дані для декількох клітинок в одній або створюєте шапку таблиці.

Перший спосіб – використовуємо контекстне меню. Виділіть клітинки, які потрібно об'єднати і клацніть по ним правою кнопкою миші. З контекстного меню виберіть команду «Формат ячеек».

Как объединить ячейки в Excel

З'явиться наступне діалогове вікно, в якому перейдіть на вкладку «Вирівнювання». Поставте галочку в полі «Объединение ячеек». Тут же можна задати вирівнювання тексту в комірці, або вибрати для нього орієнтацію. Натисніть «ОК».

Якщо у об'єднуються осередку був вписаний текст, програма видасть наступне повідомлення: всі значення будуть видалені, крім лівого верхнього.

Після об'єднання, залишилося слово «об'єднаймо», замість «об'єднаємо ці осередки».

Другий спосіб – використовуємо кнопочку на стрічці. Виділяємо потрібні комірки, переходимо на вкладку «Головна» і натискаємо на кнопочку «Об'єднати і помістити в центрі».

З'явиться вже знайоме повідомлення, всі значення з комірок будуть видалені, крім верхнього лівого – воно буде поміщено в центрі.

Якщо натиснути на стрілочку біля кнопки з'явиться додаткове меню. У ньому можна вибрати одне із запропонованих дій, в тому числі й скасування об'єднання осередків.

Третій спосіб – скопіюємо раніше об'єднані клітинки. Якщо в документі у Вас вже є об'єднані клітинки з потрібним текстом, виділіть їх, скопіюйте – використовуючи комбінацію «Ctrl C», і вставити в потрібну область документа – «Ctrl V».

Навіть якщо Ви виберіть тільки одну комірку для вставки скопійованої області, вона все одно буде вставлена, в моєму випадку, на три клітинки в рядок і дві в стовпець. При цьому дані, які були в цих осередках, будуть видалені.

Четвертий спосіб – об'єднаємо комірки в Excel, зберігши дані, використовуючи функцію «ЗЧЕПИТИ». Об'єднувати будемо А1-В1 та А2-В2.

Додамо між ними додатковий стовпець. Виділяємо комірку В1, на вкладці «Головна» клікаємо по стрілочці біля кнопки «Вставити» і вибираємо зі списку «Вставити стовпці на аркуші».

Об'єднуємо комірки. Виділяємо комірку В1, в неї вставился новий стовпець, і прописуємо наступну формулу, щоб зчепити А1-С1: =СЦЕПИТЬ(А1;" ";С1). В лапках посередині впишіть роздільник: «;», «:», «,», у мене там стоїть пробіл.

Таким же чином об'єднуємо А2-С2. Можна просто розтягнути формулу за стовпцем, потягнувши за правий нижній куточок комірки В1.

Для того щоб залишити в таблиці тільки об'єднані клітинки, виділяємо їх і натискаємо «Ctrl C». Клікаємо по ним правою кнопкою миші і вибираємо з меню «Спеціальна вставка» – «Значення».

Таким чином, ми скопіювали тільки значення виділених клітинок, вони тепер не пов'язані з сусідніми комірками формулою.

Видалимо стовпець А і С. Виділяємо комірки А1:А2, на вкладці «Головна» натискаємо на стрілку біля кнопки «Видалити» і вибираємо зі списку «Видалити стовпці з листа». Також видаляємо дані в клітинках С1:С2.

В результаті, ми отримали об'єднані клітинки без втрати даних.

П'ятий спосіб – об'єднаємо клітинки в Ексель без втрати значень, використовуючи макрос. Як вставити макрос в Ексель, Ви можете прочитати, перейшовши за посиланням.

Запускаємо редактор VBA, використовуючи комбінацію клавіш Alt F11», і створюємо новий модуль.

Тепер в область для введення VBA-коду вставляю наступний код. Макрос буде називатися «MergeCell». Зберігаємо створений макрос. Якщо у Вас Excel 2007 і вище, при збереженні документа у полі «Тип файлу» виберіть «Книга Excel з підтримкою макросів».

Закриваємо редактор VBA комбінацією Alt Q», після цього відкриється документ Excel.

Тепер потрібно виконати створений макрос. Виділяємо в документі клітинки, які потрібно об'єднати. Переходимо на вкладку Розробник і клікаєм по кнопочці «Макроси». В наступному вікні вибираємо зі списку макрос з потрібним назвою – «MergeCell», і натискаємо «Виконати».

Виділені комірки об'єднані, і при цьому дані збереглися. Щоб текст нормально відображався в комірці, перейдіть на вкладку «Головна» і натисніть на кнопку «Перенесення тексту».

Думаю розглянутих способів достатньо, щоб об'єднати дані або текст в комірках Excel. При цьому Ви можете зробити так, щоб дані в об'єднаних комірках не були видалені.