Робимо підпис у Microsoft Outlook 2010

Рекламний блок

Написав admin. Опубліковано в рубриці Офісні програми

outlook logoУ всіх, хто активно користується електронною поштою, рано чи пізно виникає питання – як налаштувати підпис, щоб вона автоматично з'являлася в кінці листа. Адже погодьтеся, писати одне і те ж по 10-15 разів в день – заняття виснажливе. Тим більше, якщо підпис складається з прізвища, ініціалів, телефону, посади та адреси, то написання її вручну займе досить багато часу. Я покажу Вам, як створювати підпис, на прикладі одного з найбільш відомих поштових клієнтів – Microsoft Outlook (тут читаємо про те, як відправити файл великого розміру).


Отже, щоб автоматизувати створення підпису в Microsoft Outlook, потрібно зробити наступне. Відкриваємо програму і створюємо нове повідомлення.

Создать сообщение

У вікні створення повідомлення у групі Включити вибираємо Підпису.

Подпись

У вікні Підпису та бланки натискаємо кнопку Створити.

Создать подпись

Далі вводимо назву для підпису і натискаємо ОК.

Моя подпись

Після цього в нижній частині вікна оформляємо і налаштовуємо, власне, нашу підпис.

Редактирование подписи

Покінчивши з цим, переходимо в верхню частину вікна. Там потрібно вибрати нашу підпис в якості використовуваного за замовчуванням для нових повідомлень, і для відповідних.

Подпись по умолчанию

На вкладці Особистий бланк можна налаштувати шрифт та кольорові теми для Ваших листів.

Настройка шрифта

На цьому все. Думаю, що створення підпису в Microsoft Outlook Вам дуже знадобиться.

Скористайтесь цією статтею, щоб змінити розмір вкладення в Outlook.

Рекламний блок