Комп'ютер не видно в мережі


Якщо Ви налаштували будинку мережу між комп'ютером і ноутбуком, з допомогою Інтернет-кабелю безпосередньо або через роутер, а в результаті комп'ютер чи ноутбук не бачать цю мережу. Або підключили до вже створеної мережі новий пристрій, а результату немає. Не турбуєтеся. У цій статті ми розглянемо кілька способів, з-за яких комп'ютер може не бачити домашню мережу.

Насамперед перевірте, щоб Інтернет-кабель був нормально підключений до роутера, гнізда мережевої карти на комп'ютері і ноутбуку. Подивіться, щоб кабель не був переламаний і дроти не були оголені.

Якщо Ви підключаєтеся до мережі по Wi-Fi, то переконайтеся в працездатності Wi-Fi модуля, встановленого на комп'ютері або ноутбуці. Для цього можна підключитися до інтернету, і якщо буде доступ – все в порядку.

Також зверніть увагу, що комп'ютер, на якому знаходиться розширена папка, доступ до якої Ви хочете отримати, повинен бути включений.

По-друге, пропингуйте комп'ютери. Для цього в меню «Пуск», в рядку пошуку наберіть cmd і натисніть «Enter».

Компьютер не виден в сети

Тепер у вікні командного рядка введіть команду: ping_IP-другого комп'ютера, де знак _ – це пробіл. Якщо пінгуются комп'ютери, але при цьому не видно в мережі – значить у них однакові імена.

У третіх, перевірте, щоб для двох комп'ютерів була створена спільна робоча група, і комп'ютери були названі різними іменами. Для цього заходимо «Пуск» і натискаємо правою кнопкою миші по кнопці «Комп'ютер», з контекстного меню виберіть «Властивості».

У наступному вікні натискаємо кнопку «Додаткові параметри системи».

Далі перейдіть на вкладку «Ім'я комп'ютера» і натисніть на кнопці «Змінити».

Тут зверніть увагу, що ім'я одного комп'ютера не повинно збігатися ні з яким іншим, а назву робочої групи повинно бути однакове. При необхідності, в цьому вікні можна змінити, натисніть «ОК».

Четверте, що потрібно зробити – перевірити IP-адреси. Для всіх комп'ютерів, підключених до мережі вони повинні відрізнятися. Натисніть в треї правою кнопкою миші по значку мережі і зайдіть в «Центр управління мережами і загальним доступом».

В наступному вікні потрібно клацнути по пункту «Зміна параметрів адаптера».

Тепер знайдіть своє підключення по локальній або бездротової мережі, клікніть по ньому правою кнопкою миші і зайдіть в «Властивості».

Тут виділяємо мишкою «Протокол Інтернету версії 4» і натискаємо «Властивості».

У наступному вікні подивіться, якщо Ви прописували IP-адреси вручну на комп'ютерах, то вони повинні відрізнятися останньою цифрою. Наприклад: компьютер1 – 192.168.1.2, компьютер2 – 192.168.1.3, компьютер3 – 192.168.1.4 і так далі. Маска підмережі залишається однакова: 255.255.255.0.

Якщо IP-адреса комп'ютера був призначений автоматично, як на малюнку нижче, то подивитися його можна наступним способом.

У вікні «Мережеві підключення» правою кнопкою миші клацніть по своєму підключення і виберете «Стан».

У наступному вікні натисніть на кнопочку «Відомості».

Далі звертаємо увагу на пункти «Адреса IPv4» і «Маска підмережі IPv4». Це і будуть IP-адресу Вашого комп'ютера і маска підмережі. Якщо IP-адреса вже використовується, піднімаємося на три малюнка вище, і в полі «Використовувати наступний IP-адреса» вводимо такий, який не використовується.

П'яте, що треба перевірити – це включено чи виявлення. Для цього заходимо в «Центр управління мережами і загальним доступом», в цьому вікні переходимо за посиланням «Змінити додаткові параметри спільного доступу».

Далі натискаємо на стрілочку праворуч і розкриваємо пункт «Домашній або робочий». Тут маркером потрібно відзначити «Увімкнути пошук».

Сподіваюся, один з описаних у статті способів Вам допоміг, і проблема – чому комп'ютер не бачить мережа – вирішена.