Найкращі системи аналітики для перевірки відвідуваності сайтів

Рекламний блок

Показник кількості унікальних відвідувачів гранично важливий для будь-якого ресурсу. Сторінка, на яку ніхто не ходить, нікому й не потрібна. Необхідна така статистика і для успішного просування сайту. Як же дізнатися відвідуваність сайту?

Зміст:


  • Google Analytics
  • Яндекс.Метрика
  • Liveinternet

  • Перевірити відвідуваність сайту без лічильника дозволяють спеціальні онлайн-сервіси, але набагато більш докладну інформацію дає лічильник відвідувань, вбудований в код сайту. Такі сервіси існують як платні, так і безкоштовні.

    посещаемость сайта проверить

    При цьому за функціональними можливостями останні не відстають від перших. Нині найбільш поширені три сервісу обліку відвідувачів: Google Analytics, Яндекс.Метрика і Liveinternet.

    Який лічильник краще вибрати?

    Служби від Google і Яндекс володіють приблизно однаковими функціональними можливостями, але Google кілька досконаліше в цьому плані. Яндекс, в свою чергу, орієнтований на рунет і забезпечує на його просторах більшу точність.

    Liveinternet не має таких можливостей, як перші два. Але він простіше в освоєнні, до того ж більшість інструментів попередніх двох сервісів потрібні тільки професіоналам.



    Рада! Точно визначитися з вибором необхідного лічильника відвідувань допоможе приведений нижче огляд основних функцій кожного із згаданих сервісів. Зіставивши їх можливості і власні потреби, можна сміливо переходити до установки.

    Google Analytics


    <!-- G-new - первый h2 -- />

    Потужний інструментарій дозволяє збирати і аналізувати інформацію з відвідувачам. Конкурує з Яндекс.Метрика за звання самого популярного лічильника. Єдина відмінність від конкурента в тому, що похибка даних, зібраних в рунеті, дещо більше.

    Регіональний розподіл відвідувачів

    Інструмент призначений для аналізу географічного положення відвідувачів, аж до міста. На основі цих даних можна розрахувати заходи просування, які будуть повною мірою відповідати запитам цільової аудиторії.

    Відстеження соціальної активності

    Тут представлена можливість відстеження взаємодії ресурсу з соціальними мережами.

    Відображаються дані щодо кількості відвідувачів з різних соціальних мереж та їх процентне співвідношення. На основі цих даних можна розробляти заходи щодо залучення цільової аудиторії до того або іншого ресурсу.

    посещаемость сайта проверить

    Моніторинг конверсії сайту

    Кошти Google Analytics дозволяють відстежувати конверсію сайту, тобто відсоток відвідувачів, які вчинили цільове дію (замовлення товару, заповнення форми реєстрації, перегляд відео та інше).

    Тут же представлена можливість встановити поріг взаємодії з сайтом, скажімо, п'ятьма сторінками.

    Графічне представлення маршруту відвідувачів

    В цьому звіті відображаються сторінки, за якими переходять відвідувачі. На основі цих даних можна визначити, які сторінки найменш популярні та призводять до найбільшого числа відмов. Володіючи цим даними можна коригувати найменш популярні сторінки.

    посещаемость сайта проверить

    Моніторинг дій

    Ця функція збирає статистичні дані щодо дій відвідувачів, на які не реагує лічильник переглядів (включення плеєра, завантаження файлу, натискання кнопки).

    Персональні звіти

    Лічильник відвідуваності сайту періодично формує звіти. Користувач має можливість самостійно вказувати параметри, які необхідно відображати в них. У готовому звіті будуть зібрані дані тільки за тими параметрами, які цікавлять користувача.

    Періодичність формування звітів також встановлюється користувачем.

    посещаемость сайта проверить

    повернутися до меню ^

    Яндекс.Метрика


    Популярний серед вебмайстрів сервіс збору статистичних даних. Широкий інструментарій Метрики стане в нагоді як блогерам і невеликим торговим майданчикам, так і величезних ресурсів з мільйонами відвідувань. Орієнтованість на рунет дозволяє знизити похибку при зборі даних.

    Також є способи перевірити відвідуваність чужого сайту. Далі розглянемо функції основних вкладок.

    Відвідуваність

    Тут подаються відомості про кількість відвідувачів, тривалості відвідування, відмови і безліч інших показників. Ці показники допомагають спостерігати за аудиторією за різних обставин і події.

    Збільшення кількості унікальних відвідувачів та часу, який вони проводять на сайті, свідчить про правильному просуванні. Відвідуваність сайту Яндекс перевірити дозволяє без проблем.

    посещаемость сайта проверить

    Джерела трафіку

    У цій вкладці відображаються сайти, з яких приходять відвідувачі. Ці дані допомагають планувати рекламні кампанії і визначати рентабельність співпраці з тим чи іншим ресурсом.

    Крім того, є можливість перегляду пошукових фраз з гнучкими налаштуваннями сортування.

    посещаемость сайта проверить

    Відвідувачі

    Чим більше інформації є про відвідувачів, тим точніше можна передбачити, що їм сподобається. У вкладці «Відвідувачі» відображаються відомості про географічне положення відвідувачів, їх статі, віку і ще безлічі інших властивостей.

    Особливо корисно відображення динаміки відвідувань за часом.

    посещаемость сайта проверить

    Щоб повністю описати всі функції сервісу знадобиться не одне видання. Інші інструменти дозволяють аналізувати контент, складати теплову карту сайту, позначати частоту використання посилань.

    Головне в тому, що кожен вебмайстер неодмінно оцінить по достоїнству обсяг наданої інформації.

    повернутися до меню ^

    Liveinternet

    Це найбільш поширений лічильник серед невеликих сайтів рунета. Функціональних можливостей в ньому вистачить на аналітичний відділ, але це менше, ніж у попередніх двох сервісів.

    Головне, що відрізняє Liveinternet від них – це його простота. Щоб опанувати мінімально необхідний обсяг навичок не потрібно ніяких спеціальних знань. Крім того, сервіс дозволяє перевірити відвідуваність сайту конкурента.

    посещаемость сайта проверить

    Повний опис всіх функцій займе не один том, тому тут будуть приведені описи основних елементів інтерфейсу.

    Рекламний блок