Як зробити таблицю в Excel

Рекламний блок

Створення таблиць у спеціальних програмах, текстових або графічних редакторах, значно спрощує сприйняття тексту, який має будь-які числові дані. І в кожній програмі є свої особливості. У статті ми розглянемо, як зробити таблицю у програмі Ексель.

По суті, робочий лист Ексель спочатку представлений у вигляді таблиці. Він складається з великої кількості клітинок, у яких є свій певних адреса – назва стовпця і рядка для цієї комірки. Наприклад, виділимо будь-яку клітинку, знаходиться вона у стовпці В, в четвертому рядку – адреса В4. Він також зазначений у полі «Ім'я».

Как сделать таблицу в Excel

При виведенні на друк робочих аркушів Excel з даними, не будуть надруковані ні межі клітинок, ні назви рядків і стовпців. Саме з цього, має сенс розібратися, як створити таблицю в Excel, щоб дані в ній були обмежені і розділені. Надалі, її можна буде використовувати для побудови діаграм і відображення інформації у вигляді графіка з наявними даними.

Почнемо з створення шапки таблиці. Введіть назви в осередку. Якщо воно не помістилося, клітинки можна розширити: перемістіть курсор на назві стовпця, він прийме вигляд чорної стрілки, спрямованої в різні боки, пересуньте на потрібну відстань.

Ще один спосіб, щоб помістити текст в комірці – перенести його. Виділіть клітинку з текстом і на вкладці «Головна» в групі «Вирівнювання» натисніть на кнопочку «Перенесення тексту».

Тепер заповнимо таблицю з потрібними даними. У комірці D8 я скористалася перенесенням тексту, давайте зробимо, щоб його було видно повністю і осередки були однакової висоти. Виділяємо комірки в потрібному стовпці, і на вкладці «Головна» в групі «Клітинки», натискаємо на кнопочку «Формат». Виберіть зі списку «Высота строки».

У діалоговому вікні введіть відповідне значення. Якщо не обов'язково, щоб рядки були однакові по висоті, можна натиснути на кнопочку «Автопідбір висоти рядка».

На вкладці «Головна», в розділі «Шрифт» і «Вирівнювання», Ви знайдете кнопки для форматування таблиці. Тут же буде кнопка для створення меж. Виділіть діапазон клітинок, натисніть на чорну стрілку біля кнопки і виберіть зі списку «Всі межі».

Ось так швидко ми зробили таблицю у програмі Ексель.

Зробити таблицю в Excel можна і з допомогою вбудованого редактора. У цьому випадку, вона буде називатися розумною таблицею.

Виділимо нашу таблицю разом з шапкою і даними. Потім на вкладці Основне у групі «Параметри» натисніть на кнопку «Форматувати як таблицю». Виберіть зі списку потрібний стиль.

З'явиться діалогове вікно, в якому буде зазначений діапазон клітинок таблиці. Поставте галочку в полі «Таблиця із заголовками». Натисніть «ОК».

Таблиця прийме вигляд у відповідності з вибраним стилем. У мене цього не відбулося, оскільки до цього я отформатировала вибраний діапазон клітинок.

Тепер приберу кордону і заливку для назв стовпців – ті параметри, які вибрала раніше. У результаті з'явиться вибраний стиль.

Якщо пам'ятаєте, ми зробили розумну таблиці в Ексель. Для того щоб додати новий стовпець або рядок, почніть вводити дані в будь-яку клітинку, яка прилягає до таблиці і натисніть «Enter»– вона автоматично розшириться.

При виділенні таблиці, на стрічці з'являється нова вкладка «Робота з таблицями» – «Конструктор». Тут можна задати потрібне ім'я для таблиці, зробити зведену таблицю, додати в таблицю рядок підсумків, виділити рядки або стовпці, змінити стиль.

Розумні таблиці Excel добре використовувати для побудови кругових діаграм, різних інших графіків і для створення випадаючих списків. Так як при додаванні в неї нових даних, вони тут же відображаються, наприклад, у вигляді побудови нового графіка на діаграмі.

Розумну створити таблицю можна й іншим способом. Виділіть потрібний діапазон клітинок, перейдіть на вкладку «Вставка» і натисніть на кнопку «Таблиця». У діалоговому вікні буде зазначений діапазон, поставте галочку в полі «Таблиця із заголовками» і натисніть «ОК».

Ось так, всього в пару кліків, можна зробити звичайну або розумну таблицю в Excel.



Рекламний блок