Не вдалося зберегти параметри принтера помилка 0x000006d9

Рекламний блок

У цій статті йдеться про те, що робити, якщо виникла помилка 0x000006d9 при встановленні принтера.

oshibka-0x000006d9-1Така помилка часто зустрічається при спробі виконати підключення до принтера, який спочатку підключений до іншого ПК. Така схема підключення по локальній мережі, часто зустрічається у різних офісах, де на один принтер доводиться відразу кілька комп'ютерів. Для того, щоб до принтера могли підключатися інші пристрої, необхідно відкрити до нього доступ. Ось у цей момент і з'являється приємне повідомлення про помилку з кодом 0x000006d9.

Усунення помилки 0x000006d9

Основною причиною цієї помилки є вимкнений на вашому ПК фаєрвол, а точніше служба Брандмауер Windows. Найчастіше її можна спостерігати в мережах, де відбувається підключення комп'ютерів до Active Directory, де зазвичай він відключений. Для того що б уникнути цієї помилки, потрібно проводити встановлення принтера з включеним Брандмауером, а потім його можна відключити.

Переходимо в меню «Пуск» і в пошуку пишемо «Служби».


oshibka-0x000006d9-2Другим кроком знаходимо пункт «Брандмауер Windows», відкриваємо його властивості і встановлюємо тип запуску «автоматично».

oshibka-0x000006d9-3Останнім кроком буде натискання кнопки «Застосувати», а потім кнопку «Запустити».

oshibka-0x000006d9-4Тепер залишилося провести встановлення загального доступу до принтеру. Заходимо в її властивості і ставимо галочку навпроти пункту «Спільний доступ до цього принтера» і зберігаємо зміни. При цьому, звичайно, помилка 0x000006d9 ніяк не дає про себе знати, що власне є хорошим знаком. Тепер відключаємо Брандмауер Windows, виконуючи ті ж кроки, які були і при його включенні, тільки зараз вказуємо тип запуску «відключена».

У разі повторного появи помилки 0x000006d9

Іноді, помилка все ж таки з'являється. У такому випадку потрібно виконати ще кілька налаштувань. Заходимо в центр управління мережами і загальним доступом і відкриваємо додаткові параметри. Що б це зробити, необхідно відкрити меню «Пуск» і перейдіть в «Панель управління». Там вибираємо розділ «Мережа та Інтернет», у ньому ж переходимо в «Центр управління мережами і загальним доступом» і потім розкриваємо пункт «Змінити додаткові параметри спільного доступу».

А тепер активуємо налаштування та параметри, як це показано на скріншоті.

oshibka-0x000006d9-5Після цих дій помилка перестане з'являтися і все нормально запрацює.

Рекламний блок