Не працює камера в Скайпіможливі рішення питання:

Рекламний блок

ne-rabotaet-kamera-v-skaype-vozmozhnyie-resheniya-voprosa

Skype, якщо вірити статистиці, все ще є одним з найпопулярніших засобів для спілкування в мережі, включаючи відеоспілкування. Однак за останні роки його позиції похитнулися завдяки тому, що користувачі почали використовувати інші месенджери, які з кожним днем стають все більш популярними (той же WhatsApp або Viber). Тим не менш, для основного більшості наших співвітчизників Скайп раніше є однією з найбільш затребуваних програм.

На жаль, з цим можуть виникати труднощі, які часто залежать від самого користувача. Приміром, у деяких не працює камера при дзвінках. Чому це відбувається і як вирішити проблему? Спробую вам підказати.

Причини й рішення

  • В першу чергу ви, як користувач, повинні переконатися, що веб-камера підключена до комп'ютера через USB-порт. Можливо, що останній не працює або просто відключений, тому є сенс скористатися іншим портом. Якщо ви використовуєте ноутбук, нічого підключати не потрібно - в цьому пристрої вже є вбудована камера.
  • Тепер відкрийте Скайп, введіть логін і пароль від свого облікового запису і як тільки потрапите в нього, зайдіть в розділ «Інструменти» - «Налаштування» - «Налаштування відео». Якщо з камерою все в порядку, то ви повинні побачити своє зображення.
  • Якщо зображення відсутній, то перше, що необхідно зробити, це перевірити, не використовується камера в іншому додаток. Так, вона одночасно не може бути задіяна у двох програмах відразу, тому якщо використовується, то ту програму необхідно завершити.
  • Обов'язково встановіть драйвера для веб-камери, оскільки без них вона не буде функціонувати. Для цього беремо диск, який пропонувався з пристроєм і запускаємо його, попутно встановлюючи драйвери. Якщо диск відсутній, то заходимо на сайт виробника і викачуємо драйвера з сайту. Якщо драйвери вже встановлені, необхідно перевірити, чи нормально вони працюють. Для цього натискаємо на кнопку «Пуск» - «Панель управління» - «Система» - «Диспетчер пристроїв». Тут знаходимо нашу камеру і якщо поруч з нею ви бачите жовтий знак оклику, значить, необхідно встановити або перевстановити драйвера.
  • В окремих випадках причина криється в низькій швидкості інтернету. В цьому випадку можу порадити хіба що поміняти провайдера.
  • Подивіться на свій статус. Якщо у вас встановлений статус «Невидимий», то вам необхідно змінити його на інший, видимий. Якщо вірити коментарям на комп'ютерному форумі, це є однією з причин несправності.
  • Також можна спробувати видалити папку з профілем (наприклад, в Windows 7 вона знаходиться за адресою C:\Users\имя користувача\AppData\Skype\ім'я користувача\). Після її видалення відео трансляція може заробити. І все ж я раджу не видаляти папку та перейменувати її у уникнення проблем з працездатністю програми.
  • В деяких ноутбуках існує окрема кнопка, яка включає камеру. Уважно подивіться, можливо, вона є і на вашому пристрої і хтось на неї випадково натиснув.
  • Іноді проблеми можуть виникати саме з новою версією Скайпа. У такому випадку рекомендується завантажити спеціальну «стару версію утиліти. Знайти її можна на офіційному сайті компанії.
  • Якщо нічого не допомагає, то можна спробувати перевстановити сам Скайп, цей спосіб допоміг мені запустити програму на ноутбуці. Для цього зайдіть на офіційний сайт і скачайте останню версію утиліти. При цьому я я можу порекомендувати вам скачувати не звичайну версію для ПК, а так звану бізнес-версію (Skype Business Edition). Після її встановлення проблема зважилася і в чому вона полягала, з'ясувати так і не вдалося.
  • Рекламний блок