Як побудувати діаграму в Excel

Рекламний блок

Дані, представлені у вигляді таблиці, сприймаються людиною швидше, ніж текст, а якщо ці ж дані показати на діаграмі, то їх ще з легкістю можна буде порівняти і проаналізувати.

У цій статті ми розглянемо, як зробити діаграму в Excel таблиці.

Для прикладу візьмемо таку таблицю. В ній відображено кількість проданих товарів певним співробітником за певний місяць. Виділяємо значення таблиці мишкою, разом з назвами рядків і стовпців.

Как построить диаграмму в Excel

Переходимо на вкладку «Вставка» і в групі «Діаграми» вибираємо потрібний тип. Для даного прикладу побудуємо гістограму. Вибираємо одну із запропонованих гістограм зі списку і клікаєм по ній.

Excel автоматично видасть результат. Зліва і знизу підписані осі діаграми, праворуч – знаходиться її легенда.

На стрічці з'явився новий розділ «Робота з діаграмами» з трьома вкладками.

На вкладці «Конструктор» можна «Змінити тип діаграми», поміняти рядка зі стовпцем, вибрати один з макетів або стилів.

На вкладці «Макет» можна дати назву діаграми та осей, відобразити легенду, сітку та включити підписи даних.

На вкладці «Формат» можна вибрати заливку, контур ефект фігури, стиль тексту.

Тепер розглянемо, як додати нові дані в діаграми.

Наприклад, таблиця поповнилася даними про продажі за «Червень». Виділяємо весь стовпець, клацаємо по ньому правою кнопкою миші і вибираємо через контекстне меню «Копіювати», або натисніть «Ctrl C».

Виділяємо діаграму і натискаємо «Ctrl V». Автоматично додасться нове поле в Легенду і дані на гістограму.

Додати дані можна й іншим способом. Натискаємо правою кнопкою миші по діаграмі та вибираємо з меню «Вибрати».

Далі в розділі «Елементи легенди», натискаємо на кнопку «Додати».

В поле «Ім'я» виділяємо місяць, в полі «Значення» – стовпець з даними про продажі. Натискаємо «ОК» у вікні і наступному. Діаграма оновиться.

Якщо Вам часто доводиться додавати нові дані в таблицю, то краще створіть нову «розумну таблицю в Excel. Для цього виділіть дані таблиці разом з заголовками, на вкладці Основне у групі «Параметри» виберіть пункт «Форматувати як таблицю». Зі списку можете вибрати будь-який стиль.

Ставимо галочку в полі «Таблиця із заголовками» і натискаємо «ОК».

Виглядає вона наступним чином. Розширювати таблицю можна, потягнувши за правий нижній кут. Якщо потягнути в сторону – додасться новий місяць, потягнувши вниз – можна додати нового співробітника. Додамо новий місяць і заповнимо дані про продажі.

На гістограму, по ходу заповнення таблиці, додаються нові прямокутники. Таким чином, із звичайної таблиці вийшла динамічна таблиця в Excel – при її зміні автоматично оновлюється і діаграма.

У прикладі була розглянута «Гістограма». За тим же принципом можна побудувати будь-яку іншу діаграму.

Щоб побудувати кругову діаграму, виберіть відповідний пункт у групі «Діаграми». З таблиці даних виберіть співробітників і продажу за Січень.

Гістограма будується точно також як і гістограма.

Використовуючи описані рекомендації, Ви зможете побудувати діаграму в Excel на основі табличних даних. Також зможете додавати нові дані до діаграму або зробити «розумну таблицю в Excel, щоб вона оновлювалася автоматично.



Рекламний блок