Багато користувачі думають, що в Google Doc можна лише набирати нескладні тексти. Це не так. У ньому представлено безліч функцій, які допомагають працювати з документами не менш ефективно, ніж у Microsoft Office.
Зміст:
Сервіс безкоштовно надає 1 Gb для зберігання імпортованих файлів, а також безлімітне простір для документів.
Робота з Google Doc можлива і без підключення до інтернету. Файли доступні в автономному режимі, після підключення до мережі вони автоматично оновлюються на сервері. Автономний доступ можливий через браузер Google Chrome.
Щоб переконатися в автономному доступі, необхідно натиснути значок шестерінки в правому верхньому кутку сторінки і відкрити Налаштування.
Зверніть увагу! Перевагою Google Doc є повна сумісність усіх створених в ньому документів, чого не можна сказати про Microsoft Office.
Якщо ви створили документ в офісі від Microsoft і відправили його поштою для доопрацювання іншому користувачеві, не факт, що у нього виявиться відповідна версія програми. Google Doc дозволяє працювати з усіма популярними форматами файлів.
Щоб відкрити доступ на редагування чи перегляд документа іншим користувачам необхідно виділити файл і натиснути «Відкрити доступ до об'єкта».
Безкоштовне онлайн-додаток Google документи призначене для створення і редагування текстових файлів. Панель інструментів багато в чому схожа з Word.
Щоб створити онлайн текстовий документ зайдіть на сайт Google Диска, натисніть «Створити» і виберіть пункт «Документ».
Буде відкрито новий текстовий документ, у який можна вводити текст і використовувати знайомі всім способи копіювання і вставки.
Зверніть увагу! Сервіс надає можливість перевірки орфографії. Неправильні слова підкреслюються червоним пунктиром. Щоб побачити передбачувані слова для заміни відкрийте контекстне меню у підкресленого слова і виберете потрібне.
Основні можливості:
Більшість користувачів працює з текстовими документами, але коли необхідна обробка величезного обсягу даних, на виручку приходять гугл докс таблиці.
Вони міцно утримують позиції в ряді софту ділового призначення, так як дозволяють без програмування виконувати завдання, пов'язані з різноманітними розрахунками.
Для тих, хто користується Microsoft Excel, гуглівського таблиці не викличуть труднощів. По функціоналу вони трохи поступаються Excel, залишаючись при цьому не менш ефективним інструментом, який дозволяє спрощувати і автоматизувати обчислення.
Щоб створити таблицю в гугл докс, зайдіть на сайт, натисніть «Створити» і виберіть пункт «Таблиця». Новий документ буде створений.
За замовчуванням табличний документ завжди містить один аркуш. Для додавання нового, натисніть « » на нижній панелі. В осередку гугл таблиці можна вводити слова і числа, а також вставляти зображення.
Заголовки, узагальнюючі показники та інша важлива інформація може бути виділена жирним шрифтом, кольором або будь-яким іншим виразним засобом. Інструменти форматування продубльовані в меню «Формат» на панелі інструментів.
Призначення кордонів здійснюється кнопкою «Кордону» на панелі інструментів.
Основні можливості:
Презентація – ідеальний засіб для подання будь-якої інформації. Зазвичай презентація демонструється аудиторії з допомогою проектора або виводиться на монітори користувачів.
При створенні гугл презентацій «з нуля», онлайн-редактор завжди додає 1 титульний слайд. Користувач може вказати заголовок і підзаголовок. Новий слайд додається після виділеного кадру (в обрамляє синій прямокутник).
Коли виділено кілька слайдів, вставка виявиться після останнього виділеного. Для додавання нового кадру натисніть кнопку «Новий слайд». Якщо скористатися невеликою стрілкою праворуч від кнопки можна вибрати тип слайда.
В гугл презентацію можна вставляти будь-які гугл документи, а також публікувати готову роботу в інтернеті для широкої публіки. Для цього в меню «Файл» і клацніть пункт «Опублікувати в інтернеті». У діалоговому вікні буде запропоновано запустити публікацію або відмовитися. Виберіть публікацію.
У формі налаштування параметрів введіть необхідний вам розмір слайдів, час переходу між слайдами, а також вкажіть, як буде запускатися показ – автоматично або по вашій команді.
Основні можливості:
Створити опитування можна за допомогою гугл форми. В кінці роботи його можна буде відправити розсилки передплатникам або вбудувати в сторінку сайту. При цьому ви отримаєте статистику по відповідях у зручній формі.
Для створення гугл докс опитування натисніть кнопку «Створити» і виберіть пункт «Форма». У діалозі вкажіть заголовок форми і тему оформлення. Щоб приступити до додаванню питань натисніть «Ок».