Failed to load steamui.dll. Що робити?

Рекламний блок

oshibka-failed-to-load-steam-dll-kak-ispravit

Помилка Failed to load steamui.dll може виникати при запуску клієнта Steam від Valve. Клієнт Steam виконує функції служби активації, завантаження через Інтернет, автоматичних оновлень і новин для ігор як самої Valve, так і сторонніх розробників за угодою з Valve. Більш того, якщо ви придбали через Steam гру, то для її запуску потрібно запустити однойменний клієнт, інакше нічого не вийде. Як вирішити зазначену проблему?

Чесно кажучи, сама я не стикався з тим, що б Steam не запускався і видавав помилку, але пару раз успішно зміг її побороти у інших користувачів.

Можливі рішення проблеми

  • Першим ділом потрібно перевстановити Steam. Для початку спробуйте просто перевстановити програму. Якщо не допомагає, тоді повністю видаляємо Steam: крім звичного видалення з допомогою панелі управління, не забуваємо видалити всі папки, так чи інакше пов'язані з додатком (Valve, Steam) і обов'язково очищаємо реєстру від застарілих ключів (можете скористатися утилітою CCleaner). Тільки після цього йдемо на офіційний сайт Steam, качаємо там додаток і встановлюємо його. У багатьох випадках цей спосіб допомагає.
  • Другий варіант запропонували вже самі користувачі. Зайдіть в папку Steam і видаліть всі файли, крім steam.exe, userdata і Steamapps, після цього запустіть додаток. Швидше за все, почнеться оновлення клієнта, дочекайтеся закінчення процедури.
  • Третій спосіб. Робити треба ось що: натисніть сполучення клавіш WIN R, після чого з'явиться вікно «Виконати». Введіть в нього наступне словосполучення: steam://flushconfig і натисніть на клавішу Enter або кнопку ОК у вікні. Якщо буде потрібно дозвіл на запуск програми, натисніть ОК або «Дозволити». Тепер перезавантажте комп'ютер. Після перезавантаження не поспішайте запускати клієнт з робочого столу. Зайдіть в папку Steam (C:\Program Files\Steam або C:\Program Files (x86)\Steam) і вже звідти запустіть клієнт з допомогою ярлика Steam.exe.
  • Ще один простий варіант: заходимо в папку Steam і видаляємо папку Cached.
  • Як варіант, можна спробувати видалити файл beta з директорії Steam/package/.
  • При запуску клієнта Steam вимкніть антивірус і брандмауер, дайте йому повністю оновитися. Якщо клієнт успішно запуститься, заново увімкніть брандмауер і антивірус.
  • Спосіб трохи складніше. Беремо ярлик Steam на робочому столі або створюємо новий. Потім натискаємо на нього правою кнопкою миші і вибираємо «Властивості». У вкладці «Ярлик» в полі «Властивості» дописуємо -clientbeta client_candidate. Виглядати це має приблизно ось як: «C:\Program Files\Steam\Steam.exe» -clientbeta client_candidate. Після цього натискаєте ОК і пробуєте увійти в Steam.
  • Зверніть увагу, що при деяких оновлення Steam дійсно може не запускатися, причому з наступним оновленням баг може бути вирішене.

    Якщо у вас є своє рішення з даного питання, ви можете поділитися ним з нами з допомогою коментарів.

    Рекламний блок