Заборона контенту МТСщо це таке?

Рекламний блок

zapret-kontenta-ot-mts

Часто доводиться чути про те, що, мовляв, оператори зв'язку стільникового зв'язку крадуть гроші з особового рахунку, причому абсолютно нахабним чином. Нещодавно бачив кілька цікавих скріншотів з СМС-рекламою, на яку нібито абонент тут же підписався. Найцікавіше в цій ситуації те, що час підписки секунда в секунду збігається з часом приходу СМС. Таким чином абонент буквально долю секунди встиг підписатися на невідомий йому контент, що стало відомо вже пізніше, з роздруківки. Чому, а головне як відбуваються подібні дії, я сказати не можу. Знаю лише, що на підписках оператори заробляють величезні гроші, так що навряд чи від них відмовляться найближчим часом, до того ж за незаконне стягнення грошових коштів з рахунку абонента покладено хіба що штраф, да і то невеликий, за умови, що абонент звертається до суду. При цьому оператори практично завжди повертають кошти на рахунок абонента, якщо він дійсно не давав згоди на підписку, але для цього потрібне офіційне звернення в сервіс оператора, чого багато хто воліє не робити.

Тим не менш, для захисту абонента існують додаткові опції, які дозволяють практично повністю відключити використання коротких номерів. Скажу відразу, захист ця не завжди працює як треба, судячи з відгуків, але в більшості випадків дійсно допомагає. Я кажу про так звану «Заборону контенту 0», що діє для абонентів компанії МТС.

Суть послуги полягає в тому, що з її допомогою обмежується доступ до інформаційно-розважальних сервісів з боку оператора, завдяки чому користувач не зможе просто так «витратити» грошові кошти, що знаходяться на його особовому рахунку. На одному з моїх номерів встановлена така послуга за замовчуванням (старий корпоративний тариф) і, скажу я вам, штука ця надзвичайно зручна. Наприклад, я майже не отримую рекламних Смс і не можу випадково підписатися на якусь фігню, але зате в разі потреби не зможу сплатити потрібну послугу, тому що списання коштів фактично заморожено.

«Заборона контенту 0» є безкоштовною послугою. Цікаво, в МТС її не афішують, мабуть, з-за того, що це не вигідно компанії і це зрозуміло. Більше того, наскільки я пам'ятаю, раніше послуга підключалася за допомогою USSD-команди, а зараз її підключення можливе лише при зверненні в контактний центр компанії або офіс, не забувши показати паспорт.

Для тих, хто користується електронними гаманцями або кредитками - заборони на вхідні СМС від платіжних систем або тих же банків немає. Якщо після підключення послуги такі СМС перестали приходити, краще звернутися за допомогою до оператора.

Не забудьте про те, що на деякі номери «Заборона контенту 0» не поширюється.

SMS: 3225, 2180, 1626, 262, 2640, 507, 1879, 5271, 2933, 08911, 2210, 8000, 7525, 9000, 2558, 1095, 7112, 7740, 2254, 7761, 4556, 2273, 1255, 2532, 7760, 7243, 1960, 4385, 373, 2720, 2265, 417, 587, 6438, 1134, 7968, 3115, 000744, 001001, 6471, 587, 7808, 6768, 2575, 1104, 3720, 888, 8283, 0703, 4983, 6247, 5287, 2641, 5272, 1830, 80858, 6207, 111, 0890, 1234, 8111, 6677.

Голосові: 0022, 0505, 05087, 0515, 0520, 05354, 05357, 05358, 05359, 05360, 0550, 0551, 05534, 05535, 05536, 0570, 0590, 0606, 0676, 0678, 0692, 07287, 0770, 0777, 0800, 0801, 08222, 08252, 0850, 0860, 0861, 0867, 0876, 0879, 0880, 0884, 0885, 0886, 0887, 0890, 0894, 08966, 0921, 0989, 0990.

Як отримати гроші, якщо вони були списані незаконно, тобто без вашої згоди? Необхідно дзвонити оператору і скаржитися. Як показує практика, він без проблем відшкодовує збитки, але тільки в тих випадку, якщо списання коштів відбулося з незалежних від вас причин.

Подібну послугу надає також і Білайн, Мегафон, але як і в нашому випадку, заборона на прийом і відправлення коротких СМС не афішується. Так що скоро я обов'язково повернуся до цього питання.

Рекламний блок