Кілька місяців тому зі мною сталася досить звичайна історія. Мені терміново знадобилося придбати сім-карту. Зазвичай я використовую МТС, так як мене цей стільниковий оператор влаштовує практично у всіх аспектах, однак щось у мені перещелкнуло і я вирішив скористатися послугами компанії Білайн (у бік Мегафона навіть не дивився, так як вже був неприємний досвід спілкування з цим оператором).
І ось зайшов я в перший-ліпший мені на шляху салон Білайн і придбав сподобався мені тариф, навіть не прочитавши про нього на сайті компанії (той день був дійсно дивним). На радощах я прийшов додому і вставив картку в мобільний телефон. Вартість дзвінків мене цілком влаштовувала, так що я був задоволений покупкою.
Але лише до тієї пори, поки на екрані свого мобільного я не побачив рекламні (читай - спамний) повідомлення, одні з яких пропонували мені знайти супутника життя, а інші - дізнатися про особисте життя якогось актора. Зайшовши в інтернет, я практично відразу знайшов таких же хлопців, як і я, які втомилися читати весь цей спам, постійно надходить на екран телефону і зникають через кілька хвилин.
Як з'ясувалося трохи пізніше, це послуга під назвою «Хамелеон», яку надає компанія Білайн. Всі повідомлення, які я бачу, абсолютно безкоштовні. Вірніше, за них я не плачу. Але варто мені продовжити читання, то з мого особового рахунку буде списана певна сума, причому часом досить велика.
Мене, як і більшість користувачів, цей вид реклами почав просто дратувати і я вирішив його відключити. Як стверджували користувачі на форумах, рік тому відключитися від «Хамелеона» було практично неможливо, оскільки ніхто не знав, як це зробити. Сьогодні ж ця інформація є навіть на офіційному сайті оператора зв'язку, не кажучи вже про інших веб-ресурсах.
Існує кілька відомих методів.
До речі, через особистий кабінет на сайті beeline.ru «Хамелеон» не відключається. Я, у всякому разі, не знайшов такого розділу.