Вкладка "Контакти" Skype


Вкладка «Контакти» призначена для відображення ваших контактів. Навпроти кожного контакту знаходиться спеціальний значок, що позначає його статус у мережі. Якщо ви виберіть який-небудь контакт і клацніть по ньому правою кнопкою миші, то відкриється контекстне меню, яке містить всі основні команди: починаючи від перегляду особистих даних до здійснення голосового дзвінка.

Спочатку необхідно встановити скайп.

На вкладці «Контакти» відображаються за замовчуванням усі користувачі незалежно від статусу. Що ж можна зробити, використовуючи відкрилися команди? Якщо вам необхідно приховати тих користувачів, які в даний момент знаходяться не в мережі, то скористайтеся командою «Контакти >Сховати тих, хто >Не у мережі».

Крім цього контакти на даній вкладці можна по-різному сортувати: як за назвою, так і за статусом. Сортування по імені зручна в тому випадку, якщо ви приховали тих користувачів, які зараз не в мережі, а список ваших контактів досить невеликий і поміщається у відкритому вікні. Коли ж контактів занадто багато, їх зручно сортувати по статусу. В цьому випадку всі користувачі, що знаходяться в мережі і доступні для розмови, будуть розташовуватися у верхній частині списку, потім будуть слідувати тимчасово недоступні і зайняті контакти, і в самому кінці опиняться ті, хто не знаходиться в мережі.

Для того щоб виконати сортування по бажаного критерію, скористайтеся командою «Контакти >Сортувати контакт», а потім виберіть потрібне значення.

Для зручного і ефективного використання списку контактів ви можете створювати спеціальні категорії користувачів, а потім при необхідності відображати тільки потрібні. Це особливо корисно у випадку, коли ваш список контактів складається з великої кількості користувачів, з яких не всі є вашими друзями.

Для того щоб створити нову категорію, для початку необхідно виконати команду «Контакти > Категорії контактів > Переглянь всі категорії контактів».Після цього ви можете створити новий контакт. Для цього необхідно виконати клацання на стрілці поруч із вкладкою «Усі контакти», в меню вибрати пункт«Створити нову групу», присвоїти їй ім'я, наприклад, «Друзі». Вгорі праворуч відкриється нова область, в яку ви можете додавати нові контакти. Для цього перетягніть відповідні контакти у знову створену область. Для одночасного додавання декількох користувачів скористайтеся клавішею «Сtrl». Виділіть перший контакт, наступні — утримуючи названу клавішу.

У таку створену групу можна внести контакт онлайн консультанта магазину по прадажам матраців в якому ви зможете дешеві пружинныекупить матраци.

Для того щоб відобразити тільки тих користувачів, які відносяться до конкретної категорії, за допомогою спеціальної кнопки виберіть потрібну категорію зі списку в назві вкладки. А потім сховайте інші контакти, виконавши клацання на чорною стрілкою.

Крім цього, щоб додати контакт у певну категорію, ви можете скористатися контекстним меню, яке стає доступним при правому клацнути на вибраному контакті. В даному меню необхідно вибрати команду «Додати категорію», а потім вибрати потрібну категорію.

Контакт можна додавати в декілька категорій. Присвоєння нової категорії відбувається абсолютно також, як і спочатку, тобто з допомогою команди контекстного меню або перетягуванням.


Для видалення користувача з якої-небудь категорії скористайтеся командою контекстного меню «Видалити».


Для видалення категорії скористайтеся командою «Видалити Категорію» з меню. При цьому пам'ятайте, що видаляється лише категорія, всі контакти, які належали їй, як і раніше будуть доступні, але тільки в списку «контакти».