Помилка 651 при підключенні до інтернетуСпособи вирішення


Помилка 651 при підключенні до інтернету означає, що підключитися до всесвітньої мережі неможливо.

Причому вона може виникати на різних системах, не тільки в Windows 7. Навіть в Linux і подібних операційних системах вона теж є, тільки називається трохи інакше. У будь-якому випадку було б корисно розібратися в тому, що означає ця помилка і як її виправити.

Якщо сказати просто, що помилка 651 означає якийсь збій протоколу PPPoE, який сьогодні використовує переважна більшість провайдерів. Але ось знайти корінь проблем, часто дуже проблематично. Розберемо найпоширеніші причини виникнення помилки 651.

Зміст:


  • Причина №1. Фізичне підключення
  • Причина №2. Збій налаштувань
  • Причина №3. Системи безпеки
  • Причина №4. Проблема з TCP/IP
  • Причина №5. Мережева плата

  • Зазвичай така помилка виглядає наступним чином.


    Внешний вид ошибки 651

    Зовнішній вид помилки 651


    Причина №1. Фізичне підключення


    <!-- G-new - первый h2 -- />

    Якщо на ноутбуці або ПК видає помилку 651, перше, що потрібно зробити, це перевірити свій коннектор RJ45, тобто наконечник того дроту, через який проходить сигнал для підключення до інтернету. Якщо конкретно, то виглядає він наступним чином.


    Коннектор RJ45


    Конектор RJ45


    Для цього його потрібно вилучити з роз'єму комп'ютера, оглянути на предмет якихось вм'ятин чи іншого роду ушкоджень, а також просто продути, щоб з нього вилетіла вся пил.

    Буває, що навіть самої процедури «вилучити і вставити» достатньо для того, щоб з'єднання з інтернетом відновилося. Те ж саме можна зробити з роз'ємом. Крім того, слід перевірити всю видиму проводку на предмет яких-небудь дефектів.

    Часто причиною неможливості проходження сигналу можуть стати вигнутості проводу або те, що хтось поставив на нього щось важке. Звичайно, на дах підніматися не варто – якщо на видимій частині проводу дефектів немає, переходимо до наступного пункту.

    повернутися до меню ^

    Причина №2. Збій налаштувань


    Також причина того, що не підключається інтернет, може стати якийсь збій налаштувань. Розбиратися в тому, що конкретно збилося, не має абсолютно ніякого сенсу. Легше просто створити нове високошвидкісне підключення. Робиться це наступним чином:

  • На піктограмі мережевого підключення (вона виділена стрілками на малюнку) потрібно клікнути лівою кнопкою миші і в випадаючому меню вибрати пункт «Центр управління мережами і загальним доступом».

  • Выбор пункта «Центр управления сетями и общим доступом» на пиктограмме сетевого соединения

    Вибір пункту «Центр управління мережами і загальним доступом» на піктограмі мережевого з'єднання


  • У вікні необхідно вибрати пункт «Настроїти нове підключення або мережі»

  • Окно центра управления сетями и общим доступом

    Вікно центру управління мережами і загальним доступом


  • Після цього з'являється вікно, яке показано на малюнку 1. Там потрібно вибрати перший пункт під назвою «Підключення до інтернету». Далі слід натиснути кнопку «Далі» (виділена зеленою рамкою).
    З'являється вікно такого вигляду, як показано у другій частині малюнка. Там натискаємо на пункт «Високошвидкісне (PPPoE)». Бачимо вікно, яке показано на малюнку 3.
    Там у відповідні поля вводимо свій логін і пароль (якщо забули, їх завжди можна подивитися в договорі з провайдером) і натискаємо кнопку «Підключити» (виділено червоною рамкою).
    Для зручності можна також поставити галочку на пункті «Запам'ятати пароль», щоб потім не вводити його заново при кожному підключенні.

  • Создание нового высокоскоростного подключения

    Створення нового високошвидкісного підключення



    Примітка! Цей та кілька наступних способів застосовуються лише у випадках, коли з'єднання за допомогою конектора RJ45 відбувається безпосередньо до комп'ютера, а не через роутер.

    Якщо такі способи не допомагають, слід звернути увагу на систему безпеки, яка встановлена на комп'ютері. Помилка модему 651 може виникати і з-за неправильної роботи антивіруса і брандмауера.

    повернутися до меню ^

    Причина №3. Системи безпеки

    Щоб виключити цю причину, необхідно відключити всі ці системи і спробувати заново підключитися до всесвітньої мережі. Перше, чим необхідно зайнятися, щоб спробувати усунути помилка підключення, це антивірус.

    У кожного свій антивірус, у деяких його немає взагалі (що не є розумним), тому єдиного способу для відключення такої програми не існує. Потрібно дивитися керівництво користувача.

    Але практично в будь-якому антивірусі є функція виходу, яка з'являється при натисканні на піктограму антивіруса в панелі швидкого запуску. Ось так це виглядає для Касперського.


    Кнопка выхода на пиктограмме антивируса Касперского

    Кнопка виходу на значок антивірусу Касперського


    Що стосується фаєрвола, то якщо ви не встановлювали якийсь додатковий фаєрвол, крім стандартного, який є у всіх Windows, то його відключення буде виглядати наступним чином:

  • Зайти в меню «Пуск» і виберіть «Панель управління» (на малюнку №7 виділена зеленою рамкою). Після цього перейти в пункт «Система і безпека».

  • Пункт «Система и безопасность» в «Панели управления»

    Пункт «Система і безпека» в «Панелі управління»


  • У вікні, вибрати пункт «Брандмауер Windows».

  • Пункт «Брандмауэр Windows» в меню «Система и безопасность»

    Пункт «Брандмауер Windows» в меню «Система і безпека»


  • У вікні, В меню, розташованому з лівої сторони, вибрати пункт «Увімкнення та вимкнення брандмауера Windows».

  • Пункт «Включение и отключение брандмауэра Windows» в окне брандмауэра

    Пункт «Увімкнення та вимкнення брандмауера Windows» у вікні брандмауера


  • Поставити галочки навпроти написів «Відключити брандмауер Windows».

  • Отключение брандмауэра Windows

    Вимкнення брандмауера Windows


    Після цього слід перезавантажити комп'ютер. Якщо не допомагає, переходимо до наступного пункту.

    повернутися до меню ^

    Причина №4. Проблема з TCP/IP

    Якщо проблема дійсно в протоколі TCP/IP, то помилка 651 може виникати і при підключенні роутера. Що стосується того, як усунути її у такому разі робиться це наступним шляхом:

  • Пройти за адресою microsoft.com/kb/299357 і викачати там спеціальну програму для скидання налаштувань протоколу TCP/IP. Робиться це дуже просто.
    Після переходу за посиланням необхідно проскроллить (прокрутити коліщатко мишки) сторінку вниз і знайти там дві кнопки «Download» і якщо у вас встановлена Windows 8.1, Windows 8, Windows RT, Windows 7, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012 і Windows Server 2008 R2, клацніть на першу з них.
    Відповідно, якщо якась інша система – на другу. Вигляд цього вікна показаний на малюнку №11.

  • Вид окна скачивания специальной программы для сброса настроек протокола TCP/IP

    Вигляд вікна скачування спеціальної програми для скидання налаштувань протоколу TCP/IP


  • Після скачування її потрібно буде просто запустити. Програма все зробить сама. Користувачеві залишиться перезавантажити комп'ютер.
  • Якщо і це не допомагає, єдиним варіантом залишається проблема з мережевою платою.

    повернутися до меню ^

    Причина №5. Мережева плата

    Що стосується мережевої плати, то проблема може виникати з її драйверами – вони можуть застаріти або ж неправильно працювати. Принаймні, це єдина проблема, з якою можна впоратися без залучення фахівця.

    Мережева карта цілком може повністю вийти з ладу. У будь-якому випадку слід оновити драйвера. Для цього знову заходимо в «Панель управління», там в рядку пошуку (виділена червоним кольором на малюнку нижче) пишемо «Диспетчер пристроїв».

    Після цього бачимо список цих диспетчерів. Нам потрібен той, біля якого написано «Оновити драйвери». Натискаємо на нього.


    Диспетчер устройств в Панели управления

    Диспетчер пристроїв в Панелі управління


    Після відкриття диспетчера необхідно знайти пункт «Мережеві адаптери», вибрати там свій по його назві (можуть бути і віртуальні), натиснути на нього правою кнопкою миші і натиснути на напис «Оновити драйвери...».


    Пункт обновления драйверов сетевой карты

    Пункт оновлення драйвера мережевої карти


    Далі залишиться тільки слідувати інструкціям провідника. Якщо всі вищеописані способи не допомагають, краще всього просто зателефонувати в службу підтримки свого оператора і викликати додому фахівця.