Як зробити таблицю в Ворді

Рекламний блок

Створення таблиць – це дуже зручний спосіб представлення інформації. У ній Ви можете структурувати всі дані таким чином, щоб інша людина, дивлячись на неї, з легкістю сприйняв інформацію. Якщо Ви школяр, студент, бухгалтер, секретар, або офісний працівник, регулярно здає звіти – то знання в питанні, як зробити таблицю в Word, Вам обов'язково знадобляться.

Дана стаття була написана на прикладі створення таблиць у Ворд 2010, але створити таблицю у Ворд 2007 Ви можете точно таким же чином.

Для початку перейдіть на вкладку «Вставка» і в меню «Таблиці» клікніть по однойменній кнопці «Таблиця». Відкриється список, що випадає, в якому представлені різні способи створення таблиць у Ворді. Розглянемо їх все по порядку.

Как сделать таблицу в Ворде

Самий швидкий і наочний спосіб – це «Вставка таблиці». Ведіть мишкою по квадратикам, зверху буде відображатися розмір створюваної таблиці. Щоб додати її в документ, клацніть мишкою по правому нижньому квадратика. По ширині всього аркуша буде створена нова таблиця з обраним кількістю рядків і стовпців.

Другий спосіб – «Вставити таблицю». Для цього виберіть відповідний пункт і клацніть по ньому мишкою. З'явиться вікно, в якому потрібно вказати кількість стік і стовпців для створюваної таблиці. Відзначте Маркером ширину для стовпців:

– постійна – ширина стовпців не змінюватиметься;
– по вмісту – буде залежати від надрукованого тексту;
– по ширині вікна – таблиця буде відповідати області, яка виділена для тексту на аркуші.

Третій спосіб – «Намалювати таблицю» у Ворді. При натисканні на відповідний пункт з'являється інструмент «Олівець». Якщо водити їм за межами таблиці, можна намалювати прямокутник – це можуть бути і межі основної таблиці, і одна клітинка. Якщо водити ним у таблиці, малюється лінія – таким чином можна розбити намальований прямокутник на рядки і стовпці.

Четвертий спосіб – це перетворення тексту в таблицю. Якщо у Вас є текст, який потрібно представити у вигляді таблиці, то зробити це не складно. Спочатку отформатируем його потрібним чином.

Щоб Ворд розумів, коли потрібно створити нову колонку – поділіть текст за допомогою кнопки Tab на клавіатурі, на ній намальовані стрілочки в різному напрямку. Щоб створити новий рядок, поставте в кінці попереднього абзацу «Enter». Щоб пропустити потрібну кількість колонок, поставте поспіль відповідну кількість «Tab». Для більш наочного уявлення, краще включити недруковані символи. Замість «Tab» можна використовувати «;», «%» або інший знак.

Тепер виділіть відредагований текст, і виберіть з меню пункт «Перетворити в таблицю».

З'явиться віконце. Внизу поставте роздільник, який Ви використовували: «Tab», «;», «%». Ворд сам визначить, скільки стовпців буде у Вашій таблиці. Можете задати потрібну ширину стовпців.

Моя таблиця виглядає наступним чином. В ній збереглися всі порожні клітинки, правильно створилася нова рядок.

П'ятий спосіб – це «Таблиця Excel». Натисніть в меню відповідний пункт.

З'явиться область для роботи з таблицями в Excel. Відповідним чином будуть пронумеровані рядки і стовпці. Буде можливість вставляти формули, діаграми тощо.

Клікніть за даною областю на аркуші документа, і залишиться тільки таблиця.

Шостий спосіб – це додавання «Експрес-таблиці». Це, свого роду, готові шаблони. Можете вставити той, який сподобається Вам. Потім просто змініть дані.

Як бачите, існують різні способи, щоб створити таблицю в Ворді. Виберіть підходящий і справу буде зроблено!

Прочитайте і інші статті по темі "Робота з таблицями в Ворді":
Як видалити таблицю в MS Word
Як видалити рядок, стовпець або комірку в таблиці в MS Word
Як у MS Word об'єднати або розділити таблиці



Рекламний блок