Чому не працює звук в Яндекс браузері - комп'ютерна допомога


Новий браузер від компанії «Яндекс» починає завойовувати популярність серед користувачів. На жаль, він, як і інший софт, не позбавлений деяких проблем.

Однією з них є раптова відсутність звуку при відтворенні мультимедійних файлів з Інтернету. Що робити в такому випадку? Відповідь далі.


Виконаємо перевірку

Починати вирішення проблеми з пропажею звуку в Яндекс браузері варто з перевірки декількох основних моментів, які можуть слугувати її причиною. В першу чергу звернемо увагу на регулятор гучності і меню звукових налаштувань.


Фото: логотип програми


Регулятора гучності

Спочатку перевіримо регулятор гучності:

  • за допомогою браузера відкриваємо будь-яке відео або музичний плеєр в Інтернеті;
  • дивимося на значок динаміка у відео: якщо він перекреслений або повзунок пересунутий в найтихіший положення – виправляємо це.


    Фото: мікшер гучності


  • Увага! Для включення звуку в інтернет-відео зазвичай достатньо просто клікнути на значок динаміка.

    Гучність в меню налаштування

    Якщо причина відсутності звуку не в регуляторі самого браузера, то перевіримо його установки на ПК:

  • заходимо в меню «Пуск»;
  • потім «Панель управління»;
  • після «Обладнання і звук» і «Налаштування гучності»;


    Фото: «Обладнання і звук»


  • в даному вікні перевіряємо, включений звук і його гучність.
  • Що можна зробити далі

    Отже, якщо не працює звук у браузері яндекс можна спробувати пошукати причину в:

  • самому браузері і його налаштуваннях;
  • мікшері;
  • плагіні Adobe Flash;


    Фото: плагін Adobe Flash


  • драйвер звукової карти.
  • Далі докладніше про кожен з цих випадків.

    Перезапустіть браузер

    Відсутність звуку може бути пояснено збоєм браузера. У такому разі дотримуємося такої простої інструкції:

  • закриваємо браузер і перезапускаємо його;
  • відкриваємо відео - або аудіо файл в Інтернеті;
  • включаємо гучність (якщо вона не встановлена за замовчуванням);
  • перевіряємо наявність звуку.
  • Відео: Налаштування Звуку в Яндекс Браузері

    Перевірити Мікшер

    Тепер перевіряємо мікшер:

  • дивимося на правий нижній кут екрану;
  • на панелі завдань знаходимо значок динаміка (може ховатися у спливаючому списку, для його появи натисніть на маленький трикутник);
  • натискаємо на нього, щоб відкрити мікшер;
  • тут можна налаштувати гучність динаміків, системних звуків, а також запущених додатків, для цього просто відрегулюйте звук до необхідного рівня, пересуваючи повзунок.


    Фото: включаємо звук в мікшері


  • Перевірити в іншому браузері

    Проблема з відсутністю звуку повторюється? Тоді перевіримо конкретне відео з іншого браузера:

  • відкриваємо зацікавив нас файл, з яким спостерігалася проблема;
  • з адресного рядка копіюємо посилання на нього;
  • відкриваємо будь-який інший браузер;
  • клікаємо правою клавішею в рядок адреси і з контекстного меню вибираємо «Вставити»;
  • натискаємо «Enter» і потрапляємо на сторінку з контентом;
  • запускаємо його і перевіряємо наявність звуку – якщо він працює, то причина проблеми криється в самому Яндекс браузер, в такому випадку допоможе його перевстановлення або оновлення плагіна Adobe Flash, про який піде мова далі.

  • Дізнайтеся про передачу WI FI. Читати статтю, роутер - що це таке.

    Хочете зробити Яндекс стартовою сторінкою. Інструкція тут.

    Оновити плагін Adobe Flash

    Попередні поради не допомогли? Тоді спробуємо перевірити модулі Flash. Проблеми з відтворенням найчастіше пов'язані саме з їх роботою. Можлива така ситуація, коли встановлено відразу кілька модулів, які конфліктують між собою.

    Переходимо до додатків Adobe Flash Player:

  • у рядку вводимо адресу «browser://plugins»;
  • натискаємо «Enter»;
  • у вікні «Модулі» праворуч вибираємо «Докладніше»;
  • на новій сторінці знаходимо розділ «Adobe Flash Player»;


    Фото: Shockwave Flash


  • шукаємо на ній модулі Shockwave Flash, якщо їх декілька:
  • відключаємо перший з модулів і перезапускаємо браузер;
  • перевіряємо, чи зникла проблема;
  • якщо ні – знову заходимо в це меню, включаємо перший модуль і відключаємо другий;
  • знову перевіряємо звук;
  • повторюємо процедуру для всіх встановлених модулів, поки не знайдете той, який викликає помилку.


    Фото: список підключених модулів Adobe Flash Player


  • Важливо! Після виявлення робочого модуля, залиште включеним тільки його, всі інші вимкніть, щоб уникнути конфлікту між ними.

    Проблема може критися також в режимі «Турбо», допомагає прискорити завантаження сторінок. З-за нього при повільному з'єднанні деякі елементи (наприклад, наше відео) можуть не працювати.

    Вимикаємо його:

  • відкриваємо стартову сторінку браузера;
  • переходимо в меню «Додатки»;
  • вибираємо «Інструменти» і знаходимо «Турбо»;


    Фото: «табло» браузера Яндекс


  • відключаємо його;
  • перевіряємо, чи зникла проблема.
  • Увага! Після перевірки, якщо відсутність звуку з ним ніяк не пов'язано, режим «Турбо» можна включити знову.


    Фото: відключення турбо-режиму


    Через Табло (стартову сторінку браузера) відключаємо також блокування flash, яка могла призвести до таких проблем:

  • відкриваємо Табло;
  • переходимо у вкладку «Доповнення»;
  • вибираємо «Безпечний Інтернет»;
  • в даному розділі відключаємо «Блокування флеш-банерів і відео»;


    Фото: безпечний Інтернет


  • перевіряємо, чи залишилася проблема.
  • Зверніть увагу! Блокування flash-елементів – ефективний засіб для боротьби з численною рекламою в Інтернеті, але в той же час ця функція може викликати проблеми з відтворенням відео і аудіо з допомогою браузера.

    Перевстановіть драйвер звуку

    У випадку, коли всі інші шляхи відновлення звуку не спрацювали, залишається лише перевстановити драйвер звукової карти.

    Спочатку нам необхідно дізнатися її модель та іншу необхідну інформацію:

  • переходимо в меню «Пуск»;
  • правою клавішею миші натискаємо на «Мій комп'ютер»;
  • у списку вибираємо «Властивості» і потім, з лівого меню «Диспетчер пристроїв»;


    Фото: Диспетчер пристроїв


  • тут вибираємо «Звукові пристрої»;
  • натискаємо два рази на назву і переходимо у вкладку «Драйвер»;
  • тут знаходиться вся необхідна інформація про пристрої;
  • Важливо! Якщо на комп'ютері встановлено кілька звукових пристроїв – копіюємо дані про них усіх.


    Робимо з планшета телефон. Читати у статті, можна телефонувати з планшета.

    Як і навіщо блокувати доступ до сайту? Відповідь тут.

    Як створити завантажувальний диск Windows 7? Читайте інструкцію.

  • знаючи виробника і модель звукової карти, вводимо ці дані в пошуковик і викачуємо драйвер з офіційного сайту виробника;
  • переходимо в директорію, де збережений файл, запускаємо його і оновлюємо драйвер;
  • перезавантажуємо ПК і перевіряємо звук.
  • Ми розібрали найбільш часті причини того, чому не працює звук в Яндекс браузері. Найчастіше ця проблема має програмний характер і безпосередньо пов'язана з неполадками самого браузера, його доповнень або встановлених драйверів.

    Всі вони з легкістю вирішуються в домашніх умовах. Якщо ви хочете поділитися власним досвідом у цьому питанні – використовуйте форму коментаря, розташовану нижче.