Як виправити помилку DF-DLA 15 - комп'ютерна діагностика



Багато з користувачів пристроїв на базі Android OS можуть зустрітися із ситуацією, при якій завантажити або оновити потрібний додаток з Плей Маркет не вдається, а сама дисфункція супроводжується повідомленням «Помилка при отриманні даних з сервера DF-DLA-15». У цій статті я розповім про суть цієї помилки, а також розповім, як виправити помилку DF-DLA 15 на вашому пристрої.


Помилка DF-DLA 15


Зміст статті:

  • 1 Що це за помилка DF-DLA-15
  • 2 Як виправити помилку при отриманні даних з сервера DF-DLA-15
  • 3 Дія 1. Зупиняємо всі недавно запущені додатки
  • 4 Дія 2. Очищаємо кеш системних додатків
  • 5 Дія 3. Працюємо з синхронізацією облікового запису Google
  • 6 Дія 4. Видаляємо наш акаунт Google
  • 7 Дія 5. Чистимо Dalvik кеш
  • 8 Дію 6. Вводимо дані нашої кредитної картки
  • 9 Дію 7. Міняємо дату
  • 10 Дію 8. Відключаємо SD-карту
  • 11 Висновок

  • Що це за помилка DF-DLA-15

    Як я вже згадував вище, ця помилка зустрічається при спробі скачати, або оновити який-небудь додаток в Плей Маркет. У перекладі текст даної помилки звучить як «Додаток не може бути завантажено. Спробуйте знову, і якщо проблема зберегтися, скористайтесь сторонньою допомогою у вирішенні проблеми (Помилка отримання інформації від сервера Play Market [DF-DLA-15])».


    Незважаючи на згадування проблеми з сервером, в більшості випадків у проблемі з DF-DLA-15 винен сам пристрій користувача, і нижче я запропоную читачеві перелік методів, здатних виправити цю помилку.


    Ілюстрація помилки DF-DLA-15 в Плей Меркет


    Як виправити помилку при отриманні даних з сервера DF-DLA-15

    Перед тим, як скористатися нижченаведеними порадами щодо виправлення помилки сервера в Плей Меркет, спробуйте просто перезавантажити ваш гаджет. Бувають випадки, коли цей банальний рада виявився досить ефективним.

    Дія 1. Зупиняємо всі недавно запущені додатки

    Цілком можливо, що який-небудь з них конфліктує з Плей Маркет. Зупинка зазначених програм дозволяє наочно перевірити цю гіпотезу.


    Дія 2. Очищаємо кеш системних додатків

  • Заходимо в налаштування нашого пристрою, йдемо в «Додатки».
  • Переходимо у вкладку «Всі» і знаходимо там Google Play Market.
  • Тиснемо на нього, і в відкритих відомостей про додатку тиснемо на «Зупинити», «Видалити оновлення», «Стерти дані» і «Очистити кеш».
  • Те ж саме проробляємо з програми «Сервіси Google Play» і з «Google Services Framework» (останнє додаток зазвичай не має оновлень).
  • Перезавантажуємо наш пристрій.


    Очищення кешу в Плей Маркет


  • Як виглядає візуально виправлення помилки DF-DLA-15 можна подивитися на відео:


    Дія 3. Працюємо з синхронізацією облікового запису Google

  • Йдемо в налаштування нашого пристрою, переходимо в «Облікові записи», знаходимо там Google, тапа на нього, потім тиснемо на ім'я свого облікового запису (зазвичай він із закінченням gmail.com) і знімаємо галочки з установки синхронізації.
  • Виходимо з налаштувань і перезавантажуємо телефон.
  • Знову заходимо в налаштування нашого Google-аккаунта, повертаємо всі галочки синхронізації тому, а на що з'явилося повідомлення про збій синхронізації ніяк не реагуємо.
  • Знову перезавантажуємо телефон і пробуємо скористатися функціоналом Плей Маркет.
  • Дія 4. Видаляємо наш акаунт Google

    Якщо до вашого аккаунту Гугл не прив'язане безліч ігор, і ваша конкретна обліковий запис не має великої цінності, тоді можна її видалити, а потім створити нову натомість. Це також допомагає позбутися DF-DLA-15.

  • Для цього знову йдемо в «Налаштування», переходимо в облікові записи, знаходимо там «Google».
  • Заходимо туди, тиснемо на ім'я вашого облікового запису і вибираємо «Видалити обліковий запис» (Видалити аккаунт).
  • Після виконання даних дій потім заходимо в Плей Маркет, створюємо новий аккаунт і пробуємо щось скачати.
  • При повторенні помилки йдемо далі.


    Видаляємо аккаунт Гугл з Андроїд смартфона


  • Дія 5. Чистимо Dalvik кеш

    Ті користувачі, які мають root-прав на своєму пристрої, можуть спробувати очистити Dalvik кеш у спробі виправити DF-DLA-15. Для незнайомих з даним терміном повідомлю, що Dalvik – базується на мові Java віртуальна машина, а Dalvik кеш являє собою проміжний буфер з швидким доступом для програм, що часто використовуються.

  • Для очищення зазначеного кешу знадобиться спеціальна програма для роботи з root, наприклад, Root Explorer.
  • Заходимо з його допомогою в директорію /data/Dalvik cache, помічаємо, що знаходяться там файли і видаляємо їх.
  • Потім перезавантажуємо наш пристрій.
  • Дія 6. Вводимо дані нашої кредитної картки

    За відгуками деяких користувачів це допомогло вирішити проблему з помилкою DF-DLA-15.

  • Зайдіть в Play Market, перейдіть в налаштування (значок з трьома горизонтальними смугами зверху).
  • виберіть «обліковий Запис» і виберіть пункт меню «Способи оплати».
  • Там введіть дані своєї картки.
  • Дія 7. Міняємо дату

    Можна спробувати змінити дату вручну, і поспостерігати, як позначиться це на роботі Плей Маркет. Заходимо в налаштування телефону, вибираємо там пункт «Дата і час», знімаємо галочку з автоматичного визначення дати і часу, а потім проставляємо їх вручну. Потім запускаємо Плей Маркет і дивимося на результат.

    Дія 8. Відключаємо SD-карту

    Також може допомогти у вирішенні помилки з сервером Плей Маркет DF-DLA-15 відключення на час SD-карти. Можна відключити її як фізично, вийнявши з пристрою, так і програмно, зайшовши в «Настройки» - «Пам'ять» та вибравши «Відключити карту пам'яті».

    Висновок

    У більшості випадком, найефективнішим способом виправлення помилки DF-DLA-15 є очищення даних і кешу системних додатків Гугл. В інших випадках можуть допомогти інші перераховані вище заходи, аж до повного видалення користувача Google -аккаунта. Якщо ви зустрілися з згаданій вище помилкою – спробуйте всі перераховані вище поради, один з них вам обов'язково допоможе.