Служба підтримки СТІМ - комп'ютерна діагностика

Рекламний блок


Багато користувачів, які використовують онлайн клієнт «Steam», можуть зіткнутися з різними проблемами, пов'язаними як з іграми, купленими і запущеними через Стім, так і з роботою зазначеного ігрового клієнта (наприклад: Failed to load steamui.dll). Намагаючись виправити виниклу дисфункцію, вони намагаються звернутися з листом в службу підтримки Стім, що може виявитися досить складним завданням. В даному матеріалі я розповім про контакти для допомоги в Стім, опишу специфіку її роботи, і поясню, як написати в службу підтримки Steam.


Вивчаємо особливості роботи служби підтримки Стім


Зміст статті:

  • 1 Служба підтримки СТІМ - повільна і не завжди ефективна
  • 2 Як звернутися за допомогою в Steam
  • 3 Висновок

  • Служба підтримки СТІМ - повільна і не завжди ефективна

    Як відомо, служба підтримки СТІМ є структурним рішенням компанії «Valve», покликаним сприяти вирішенню виникаючих у користувача проблем під час роботи з цифровим сервісом поширення комп'ютерних програм «Steam».


    Скарги на службу підтримки давно стали «головним болем» компанії «Valve». Користувачі скаржаться на повільну роботу саппорта (відповідь від служби підтримки іноді доводиться чекати кілька тижнів), на недолік кваліфікації співробітників, на неефективні і не вирішують проблему вирішення. Наявність цих і схожих проблем інспірує «Valve» вкладати додаткові кошти в розвиток і вдосконалення можливостей технічної підтримки, збільшення штату і підвищення кваліфікації працівників, проведення низки структурних та функціональних змін.


    Повільна робота служби підтримки Steam вже давно стала об'єктом нещадных насмішок і критики з боку користувачів


    зокрема, за останній час кількість співробітників служби підтримки зросла майже в 5 разів. Було значно зменшено час реакції на запити, середнє число яких становить цифру 75 тисяч звернень на добу. Якщо раніше відповіді на своє питання користувач чекав приблизно тиждень, то нині проблема вирішується протягом 24 годин для 98% запитів.


    Мільярдер Гейб Ньюелл переконує користувачів, що з техпідтримкою Стім тепер все буде добре


    При цьому англомовний саппорт працює в кілька разів швидше російськомовного (що закономірно). А найпопулярнішою темою звернень користувача є повернення коштів (ознайомитися зі статистикою служби підтримки можна на сайті store.steampowered.com).


    Раджу: Техпідтримка ВК. Як написати в техпідтримку Вконтакте?


    Як звернутися за допомогою в Steam

    Якщо пару років тому написати листа в службу техпідтримки Стім було досить просто (на спеціальній сторінці набирався текст запиту), то нині зазначена форма запиту вже не працює. Більшість користувачів, які намагаються звернутися в службу підтримки, зустрічає автоматизована сторінка служби підтримки, на якій кожен, хто цікавиться може спробувати пошукати типові рішення виниклої проблеми. Специфіка роботи зі зверненнями в службу підтримки наведена на сайті спільноти Стім.

    Форма для написання спеціалізованого листи в підтримку на сьогоднішній день також відсутня (що викликає явне невдоволення користувачів). Тим не менше для звернення в підтримку ви можете використовувати дві основні можливості:

  • Звернутися зі своїм питанням на форуми Стім (фахівці підтримки переглядають треди і можуть допомогти вам дієвим радою);
  • Написати на е-мейл компанії «Valve», де можна окреслити проблему (об'єктивно кажучи, існує зовсім малий шанс, що вам тут допоможуть).


    Спробуйте написати на е-мейл «Valve» - раптом вам пощастить


  • Інші ж способи нині не ефективні. Фахівці Стім рекомендують, перш за все, звертатися до функціоналу згаданого автоматизованого сервісу рішень, де наведено відповіді на шаблонні питання користувачів (злом аккаунта, крадіжка коштів з рахунку, нечесний обмін та інші супутні аналоги).

    Висновок

    Зараз служба підтримки СТІМ є структурним рішенням компанії «Valve», покликаним сприяти вирішенню виникаючих у користувача проблем під час користування цифровим клієнтом «Steam». При цьому велике навантаження на дану службу інспірувала компанію «Valve» на прийняття ряду рішень, здатних збільшити ефективність даної служби, підвищити якість її роботи і загальний рівень функціональності. Наскільки ефективними виявляться прийняті рішення покаже найближче майбутнє.

    Рекламний блок