Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone 5s і 6 що робити - комп'ютерна діагностика



Після здійснення системних оновлень iOS (зазвичай це оновлення версій 10/10.1/10.2/10.3.2) Айфон користувача при перезавантаженні може почати видавати повідомлення «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone». Доступ до Touch ID користувача виявляється заблокований, а різноманітні «танці з бубном», спрямовані на виправлення ситуації, зазвичай виявляються неефективними. В даному матеріалі я розповім, що це за помилка «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone» на 5s і 6, і як її можна виправити.


Текст помилки «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone»


Зміст статті:

  • 1 Причини помилки Touch ID на iPhone
  • 2 Як виправити проблему «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone»
  • 3 Висновок

  • Причини помилки Touch ID на iPhone

    Дана проблема має міжнародний характер, з нею стикаються безліч користувачів по всьому світу. Форуми Apple рясніють скаргами «яблучних» власників з приводу виниклої проблеми з активізацією Touch ID, яка зазвичай з'являється після установки на iPhone системних оновлень 10/10.1/10.2/10.3.2.


    Класичні поради від Apple про те, як вирішити проблему «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone» я викладу в наступному розділі. Поки ж зауважу, що, судячи за відгуками фахівців, проблема має більш не програмну, а апаратну природу. І, в більшості випадків, вирішити її програмними засобами виявляється складно (хоча є й приємні винятки з правил). Якщо ваш Айфон не заряджається, але показує що заряджається потрібно виправляти ситуацію і в цьому вам допоможе стаття за посиланням.


    Розглядаємо, як можна вирішити проблему з активацією Touch ID


    Рекомендую: Carrier на Айфоне що це таке.

    Як виправити проблему «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone»

    Щоб позбутися не вдалою активації Тач Айді рекомендую виконати наступне:


  • Виберіть оновлення 10.3.3 для iOS. У деяких користувачів проблема була вирішена подібним чином;


    Встановіть оновлення 10.3.3 для iOS


  • Переконайтеся, що у вас встановлена найсвіжіша версія iOS;
  • Також переконайтеся, що ваші пальці, а також кнопка «Home», сухі і чисті. При необхідності використовуйте чисту м'яку тканину для очищення поверхні кнопки «Home» від бруду, вологи і т. д.;
  • Ваш палець повинен повністю прилягати до поверхні кнопки «Home», торкаючись навколишнього кнопку металевого кільця. Під час сканування вашого пальця за допомогою «Touch ID» ви не повинні виконувати натискання занадто швидко, або рухати ваш палець навколо кнопки;
  • Якщо ви використовуйте спеціальні інструменти для захисту екрану, переконайтеся, що вони не закривають поверхню кнопки «Home», або навколишній цю кнопку кільце;
  • Перейдіть до «Settings» (Налаштування), виберіть там «Touch ID код-пароль», і переконайтеся, що разблокировщик телефону або iTunes & App Store» включені (значення «on»), і що в базі телефону вже є відбитки одного або більше ваших пальців;


    Перейдіть в «Touch ID код-пароль» для перевірки роботи iTunes & App Store


  • Спробуйте додати в телефон відбиток іншого пальця;
  • Використовуйте примусовий рестарт телефону. Затисніть кнопки «Home» і «Wake/Sleep» на 15-20 секунд, поки не з'явиться логотип «Apple»;
  • Спробуйте скинути налаштування вашого iPhone до заводських значень. Для цього перейдіть в «Налаштування», далі в «Основні», потім в «Скидання» - «Скинути всі налаштування»;
  • За наявності можливості откатите систему до попереднього (перед 10 оновленням) стану (деяким користувачам допоміг зворотний відкат до оновлення 9.3.5);
  • Деяким користувачам вирішити дану проблему допомогло перепідключення шлейфу Touch ID. Для цього необхідно розібрати Айфон, відключити шлейф кнопки «Home», а потім підключити його назад. Виконувати цю операцію рекомендується при наявності достатньої кваліфікації, інакше ви ризикуєте вивести телефон з ладу;


    Переподключите шлейф Touch ID


  • Якщо вам не вдається внести в базу телефону не один з ваших відбитків пальців, зверніться з цією проблемою на Apple Retail Store, або Apple Authorized Service Provider, також спробуйте написати в підтримку Apple;
  • Відвідайте найближчий сервісний центр, можливо, там допоможуть виправити проблему з активізацією Touch ID.
  • Висновок

    За відгуками фахівців, проблема «Не вдалося активувати Touch ID на цьому iPhone» має апаратну природу, і вирішити її програмними методами буде важкувато. В деяких випадках допомагає установка оновлень iOS версії 10.3.3, а також інші способи, перераховані мною вище. В крайньому випадку, рекомендую звернутися до техпідтримки Apple з вашою проблемою – можливо, вони нададуть ефективний варіант її вирішення.