Причини та розв'язання коли itunes зависає при підключенні iphone - комп'ютерна допомога

Рекламний блок

Власники таких пристроїв, як iPhone, iPad або iPod touch можуть зіткнутися з однією неприємною проблемою – зависанням iTunes при підключенні пристрою. Причини виникнення даного явища, а також шляхи вирішення цієї проблеми будуть розглянуті далі.

Причини

Причини зависання можуть ховатися в:


  • застарілому або дав збій ПЗ;
  • проблеми з автоматичною синхронізацією;
  • встановлених подкастах;
  • самій облікового запису;
  • дії вірусів і шпигунських програм.


    Фото: меню iTunes


  • Рішення основних проблем

    Давайте розглянемо кожний з перерахованих вище випадків і шляхи усунення цієї неполадки.

    Оновлення ПЗ

    Якщо itunes зависає при підключенні iphone, то першою з можливих причин може бути помилка в програмному забезпеченні. Також вона може виникнути в тому випадку, якщо ПО пристрою довгий час не оновлювалося і вже не здатне коректно відображати нові версії програми.


    Фото: оновлюємо на iPhone


    В цьому випадку необхідно виконати наступні дії:

  • використовуючи центр оновлень Windows, встановити останні версії для вашого комп'ютера (рекомендується тільки для офіційних збірок);
  • оновити iTunes-клієнт, завантаживши його з допомогою оновлювача Apple або завантаживши останню версію з офіційного сайту компанії.
  • Відео: Відновлення iPhone 5 через програму iTunes

    Відключення автоматичної синхронізації

    Зависання також може бути пов'язано з процесом автоматичної синхронізації. При появі даної проблеми його необхідно відключити.

    Зробити це можна наступним чином:

  • зайти в меню «Правка», а потім вибрати «Налаштування»;
  • натиснути на вкладку «Обладнання»;


    Фото: вкладка Пристрою


  • активувати функцію «Запобігти автоматичну синхронізацію...» поставивши галочку поруч з нею;
  • натиснути «ОК», щоб закрити меню.
  • Після цього перепідключаємо пристрій. Якщо проблема більше не з'являється, це означає, що її причиною був певний тип вмісту. Що нам робити в цьому випадку?

    Щоб повністю усунути проблему потрібно:

  • у меню синхронізації відключаємо всі типи вмісту;
  • проводимо синхронізацію;
  • почергово включаємо кожен тип і тестуємо на появи зависання;
  • визначаємо проблемний тип, який необхідно видалити з пристрою.


    Фото: помилка синхронізації пристрою


  • Відключення подкастів і зовнішніх модулів

    Іноді до зависання наводить велику кількість збережених подкастів. Для вирішення проблеми достатньо видалити їх, виділивши випуски у списку та натиснувши кнопку «Видалити». Після цього слід перезавантажити iPhone або iPad, заново підключити до комп'ютера і спробувати зайти в програму.

    Інші шляхи позбавлення від неполадок

    В тому випадку, якщо попередні варіанти рішення проблеми з зависанням не допомогли, потрібно перевірити її наявність при підключенні до іншого комп'ютера:

  • закриваємо клієнт iTunes;
  • переходимо на диск С, в папку «Користувачі», вибираємо ім'я користувача;
  • далі відкриваємо «Application Data» і «Apple Computer»;


    Фото: папка Application Data


  • потім «iTunes» і «Plugins»;
  • вирізаємо файли з цієї папки і копіюємо їх на робочий стіл;
  • знову відкриваємо програму і перевіряємо наявність проблеми.
  • Увага! На досліджуваному ПК повинна бути встановлена остання версія програми iTunes з усіма оновленнями.

    Далі ми більш детально розповімо про тонкощі перевірки пристрою з допомогою іншого ПК і про усунення зависання при запуску нового облікового запису.


    ви Бажаєте підключити телевізор до комп'ютера? Читайте докладно, як підключити комп'ютер до телевізора без hdmi.

    Як видалити завантажувач GRUB? Докладно тут.

    Повторення проблеми з нового облікового запису

    Щоб перевірити, чи повторюється зависання при використанні нового облікового запису, нам знадобиться для початку її створити:

  • відкриваємо меню «Пуск», вибираємо «Панель управління»;
  • клікаємо на «Додавання та видалення облікових записів»;
  • вибираємо «Створити» і слідуємо вказівок;
  • після цього знову натискаємо на кнопку «Пуск» і вибираємо пункт «Вихід з системи»;
  • заново заходимо в систему в якості нового користувача;
  • відкриваємо iTunes і перевіряємо, чи допомогло це вирішити проблему.


    Фото: створення нової парної запису Windows


  • Якщо клієнт знову завис, рекомендується зробити наступне:

  • провести повну перевірку ПК антивірусом, видаливши всі шкідливі об'єкти;
  • прибрати з автозапуску всі додаткові елементи, які можуть викликати проблеми в роботі;
  • оновити ЩОДО персонального комп'ютера;
  • в критичному випадку – відновити заводські установки iPhone або iPad.


    Фото: відновлення заводських параметрів iPhone


  • Зверніть увагу! Вдаватися до відновлення заводських налаштувань пристрою варто лише в крайньому разі. Якщо воно розпізнається на іншому комп'ютері, то спочатку варто спробувати інші заходи.

    Якщо не залишається нічого іншого, крім як зробити повний бекап пристрої, важливо подбати про наступне:

  • зберегти всі важливі дані, використовуючи з'єднання з мережею, просто переслав їх на свою електронну адресу;
  • зробити резервну копію файлів, зберігши її на комп'ютері.


    Фото: помилка, що вимагає відновлення даних


  • З новим обліковим записом пристрій працює нормально

    Що робити, якщо після створення облікового запису проблема зникла?

    В такому випадку для відновлення працездатності нам знадобиться:

  • перезапустити пристрій;
  • зайти в програму, використовуючи стару обліковий запис;
  • створити нову медіатеку;
  • перевірити наявність помилки.

  • «Гальмує» інтернет та файли завантажуються погано. Причини читайте, чому низька швидкість інтернету.

    Хочете дізнатися, як вибрати WIFI адаптер для телевізора? Докладніше тут.

    Як встановити FLASH PLAYER на телевізор LG? Дізнайтеся тут.

    Якщо проблема вирішилася, завершуємо роботу iTunes і повертаємо попередню версію медіатеки, зробивши наступне:

  • повторно запускаємо програму, утримуючи при цьому клавішу «Shift»;
  • у меню, вибираємо і відновлюємо файл медіатеки, що використовувався раніше (за замовчуванням він знаходиться в директорії «Моя музика\iTunes»).
  • Ми розглянули найбільш часто зустрічаються причини, що призводять до зависання iTunes при її запуску. Слідуючи простим інструкціям, користувач без особливих труднощів зможе сам вирішити цю проблему. Якщо у вас залишились запитання або зауваження – використовуйте форму коментаря, розташовану під статтею.

    Рекламний блок