Що таке хештег - все про комп'ютери

Рекламний блок

Щодня в мережі ми зустрічаємо і активно використовуємо різні символи-знаки, які нам допомагають визначити статус користувача або підкреслити свій, виділити інформацію і поділитися з однодумцями.

Самими популярними символами мережі є"@#. Розташовуються на клавіатурі вони поруч. І якщо перший символ асоціюється з адресою електронної пошти, то другий пройшов еволюцію від звичайного знаку фунта або решітки до символу, який викликав сенсацію в мережі.

Знаком # стали позначати слова або фрази, розташовуючи його початку. В цілому, решітка та позначені нею слова отримали назву хештег, від англійського hashtag (hash — символ «решітка» і tag — тег). В даному випадку під поняттям тег мається на увазі ключове слово статті, розміщеної на сайті, або поста в соціальних мережах.

Користувачі інтернету, завдяки хэштегам, отримали засіб для актуалізації своєї присутності в мережі, можливість швидкого пошуку матеріалів з тематики, що цікавить і потужний інструмент, що допомагає просувати бізнес. Спробуємо розібратися детально, що таке хештег і для чого він потрібен.


Якщо ви користуєтеся соціальними мережами, яких зараз чимало на просторах інтернету, (Twitter, ВКонтакте, Google , Ok.ru, Tout, Instagram, identi.ca, Facebook), то, напевно, звернули увагу, що користувачі в мікроблогах і публікаціях періодично використовують слова або фрази, перед якими ставлять знак #. Це і є хештегі – ключові мітки, які роблять інформацію юзера доступною іншим користувачам з аналогічними інтересами за допомогою пошуку.

Досить вбити в пошуковий рядок соцмережі цікавить вас слово (наприклад, Покемон) і перед ним поставити решітку (# Покемон), як у видачі отримаєте всі публікації по темі: від новин до чуток і анекдотів. Решітка робить слово або фразу посиланням, яка приведе вас на матеріали з цим хештегом.

Для чого потрібні хештегі


Хештег в реальному житті :)


Підприємці, які використовують соціальні мережі для бізнесу, рекламують з допомогою решітки свої товари. Хештегі допомагають бізнесу тримати свій продукт завжди на увазі, що збільшує згодом продажу в рази.

Вдаються до цього методу громадські та політичні діячі (багато з них спілкуються з виборцями і шанувальниками через соціальні мережі) для того, щоб виправдати дії або сформувати громадську думку.

Хэштегами в мережі користуються представники культури, моди, мистецтва, відсилаючи інтернет-співтовариство до існуючого тренду або для формування нового явища, яким можна захоплюватися, наслідувати або наслідувати.

Користувачі соціальної мережі за допомогою хэштегов можуть формувати групу повідомлень по якій-небудь темі (наприклад, #єдиноборства, #посмішка, #мода тощо).

В результаті виділимо основні властивості хэштегов за призначенням їх використання:

  • за допомогою ключових слів або фраз формувати головну думку публікації;
  • здійснювати швидкий тематичний пошук інформації;
  • групувати за темами зацікавив юзера матеріал.

  • Історія появи хэштегов


    Блок з найбільш популярними хэштегами в твіттері


    Хештег – це тренд сучасного інтернету. Він має свою історію появи, поширення та завоювання популярності в мережі.

    Вперше термін «хештег» використав один з розробників Firefox Кріс Мессіна в 2007 році. Ставши в 2006 році учасником соціальної мережі Twitter, Мессіна виявив, що з часом кількість учасників системи зростає і все важче знаходити співрозмовників зі споріднених тем. Тому Кріс звернувся до розробників соціальної мережі з ідеєю позначати ґратами # теми, які представляють в мікроблогах інтерес. Пропозиція не відразу знайшло відгук, але поступово, в процесі роботи мережі і тривалого обговорення, ідеї знайшли застосування в Twitter.

    Сьогодні прийшла ера соціальних мереж, а їх користувачі, на думку Мессіни, стають головними творцями і мешканцями Мережі», тому будь-яка соцмережа просто вже не може обійтися без хэштегов. Дізнайтеся, як застосовувати їх, і ви зможете структурувати інформацію за запитами, що приведе до підвищеного інтересу з боку користувачів до ваших сторінках.

    Як зробити хештег


    Будь мужиком, постав хештег


  • Щоб зробити хештег в публікації, потрібно перед словом або фразою (які, на вашу думку, будуть ключовими) поставити без пробілу ґрати #. А ось між тегами пробіл необхідний.
  • Ключевики можна набирати латиницею і кирилицею. Головне, щоб вони були унікальними і релевантними.
  • Використовувати популярні загальні слова не варто, оскільки вони не привернуть увагу користувачів і загубляться в море повідомлень.
  • Якщо для хештега ви вирішили використовувати кілька слів, то писати їх необхідно без пробілів або розділити з допомогою нижнього підкреслення. Наприклад, #мамахохотала або #радио_шутка.
  • Додавати хештегі можна в будь-яке місце публікування, але не пересыщать ними інформаційний потік.
  • Для запису в Twitter рекомендовано вставляти не більше 2-3 ключових слів з ґратами, а в Instagram – не більше п'яти.
  • Вивірені хештегі в публікації зможуть не тільки привернути увагу користувачів до вашої сторінці в соціальній мережі і знайти цікавих співрозмовників. Грамотно підібрані теги допоможуть просувати бізнес, підвищувати конверсію продаваних товарів і послуг.

    Рекламний блок