Щодня в мережі ми зустрічаємо і активно використовуємо різні символи-знаки, які нам допомагають визначити статус користувача або підкреслити свій, виділити інформацію і поділитися з однодумцями.
Самими популярними символами мережі є"@#. Розташовуються на клавіатурі вони поруч. І якщо перший символ асоціюється з адресою електронної пошти, то другий пройшов еволюцію від звичайного знаку фунта або решітки до символу, який викликав сенсацію в мережі.
Знаком # стали позначати слова або фрази, розташовуючи його початку. В цілому, решітка та позначені нею слова отримали назву хештег, від англійського hashtag (hash — символ «решітка» і tag — тег). В даному випадку під поняттям тег мається на увазі ключове слово статті, розміщеної на сайті, або поста в соціальних мережах.
Користувачі інтернету, завдяки хэштегам, отримали засіб для актуалізації своєї присутності в мережі, можливість швидкого пошуку матеріалів з тематики, що цікавить і потужний інструмент, що допомагає просувати бізнес. Спробуємо розібратися детально, що таке хештег і для чого він потрібен.
Якщо ви користуєтеся соціальними мережами, яких зараз чимало на просторах інтернету, (Twitter, ВКонтакте, Google , Ok.ru, Tout, Instagram, identi.ca, Facebook), то, напевно, звернули увагу, що користувачі в мікроблогах і публікаціях періодично використовують слова або фрази, перед якими ставлять знак #. Це і є хештегі – ключові мітки, які роблять інформацію юзера доступною іншим користувачам з аналогічними інтересами за допомогою пошуку.
Досить вбити в пошуковий рядок соцмережі цікавить вас слово (наприклад, Покемон) і перед ним поставити решітку (# Покемон), як у видачі отримаєте всі публікації по темі: від новин до чуток і анекдотів. Решітка робить слово або фразу посиланням, яка приведе вас на матеріали з цим хештегом.
Хештег в реальному житті :)
Підприємці, які використовують соціальні мережі для бізнесу, рекламують з допомогою решітки свої товари. Хештегі допомагають бізнесу тримати свій продукт завжди на увазі, що збільшує згодом продажу в рази.
Вдаються до цього методу громадські та політичні діячі (багато з них спілкуються з виборцями і шанувальниками через соціальні мережі) для того, щоб виправдати дії або сформувати громадську думку.
Хэштегами в мережі користуються представники культури, моди, мистецтва, відсилаючи інтернет-співтовариство до існуючого тренду або для формування нового явища, яким можна захоплюватися, наслідувати або наслідувати.
Користувачі соціальної мережі за допомогою хэштегов можуть формувати групу повідомлень по якій-небудь темі (наприклад, #єдиноборства, #посмішка, #мода тощо).
В результаті виділимо основні властивості хэштегов за призначенням їх використання:
Блок з найбільш популярними хэштегами в твіттері
Хештег – це тренд сучасного інтернету. Він має свою історію появи, поширення та завоювання популярності в мережі.
Вперше термін «хештег» використав один з розробників Firefox Кріс Мессіна в 2007 році. Ставши в 2006 році учасником соціальної мережі Twitter, Мессіна виявив, що з часом кількість учасників системи зростає і все важче знаходити співрозмовників зі споріднених тем. Тому Кріс звернувся до розробників соціальної мережі з ідеєю позначати ґратами # теми, які представляють в мікроблогах інтерес. Пропозиція не відразу знайшло відгук, але поступово, в процесі роботи мережі і тривалого обговорення, ідеї знайшли застосування в Twitter.
Сьогодні прийшла ера соціальних мереж, а їх користувачі, на думку Мессіни, стають головними творцями і мешканцями Мережі», тому будь-яка соцмережа просто вже не може обійтися без хэштегов. Дізнайтеся, як застосовувати їх, і ви зможете структурувати інформацію за запитами, що приведе до підвищеного інтересу з боку користувачів до ваших сторінках.
Будь мужиком, постав хештег
Вивірені хештегі в публікації зможуть не тільки привернути увагу користувачів до вашої сторінці в соціальній мережі і знайти цікавих співрозмовників. Грамотно підібрані теги допоможуть просувати бізнес, підвищувати конверсію продаваних товарів і послуг.