Що таке репост - все про комп'ютери

Рекламний блок

Поняття «репост», як і вся інтернет-термінологія, прийшов у всі світові мови з англійської. Буквальний переклад слова «repost» - повторне повідомлення. Однак значення цього терміна значно глибше: користувачі численних соціальних мереж відмінно знають, що таке репост.


Крім того, вони уникализировали це вираження саме під свою мережу: одні частіше застосовують слово «перепост», інші-«ретвіт», хоча говорять про одне й те ж явище. Кожне окреме повідомлення, розміщене в живому журналі, блозі, на форумі або на сторінці соціальної мережі називається пост. А репост у такому разі повторне буквальне цитування початкового повідомлення шляхом його пересилання з обов'язковим зазначенням джерела.

Поширити повідомлення в інтернеті можна різними способами:

  • якщо повідомлення просто копіюється і розміщується або відправляється куди-небудь без зазначення авторства-це копіювання (копіпаст);
  • якщо під скопійованим і розміщеним десь повідомленням просто написано ім'я його автора (або нікнейм)-це цитата;
  • якщо скопійований матеріал супроводжується працює посиланням на його початковий джерело-це репост.
  • Функція репоста в соціальних мережах дає користувачеві можливість скопіювати потрібну замітку на свою особисту сторінку або в співтовариство, яке він адмініструє. Можна також відправити цю інформацію окремо вибраній особі (в приват).


    Практичне застосування функції «репост»

    Репости відкрили користувачам соціальних мереж багато нових можливостей і значно полегшили процеси обміну інформацією. Використання цієї функції допомагає боротися з проблемою крадіжки контенту. Якщо раніше користувачі часто воліли просто копіювати один у одного сподобалися статті або фотографії, то репост з посиланням на першоджерело сприяє збереженню авторських прав.

    Репости здійснюють багато важливих функцій:

  • збереження корисної і потрібної інформації: завдяки їм тепер не доведеться довго згадувати, де і коли майнуло щось цікаве;
  • поширення важливих новин: швидко оприлюднити інформацію можна без зайвих пояснень, ким і коли це сказано;
  • рекламну: репост в співтовариства сприяє поширенню рекламної інформації, у тому числі благодійної, адже така реклама може бути безкоштовною;
  • статистичну: кількість репостов однієї і тієї ж замітки дозволяє визначити її важливість і потрібність. До того ж, коло людей, які зробили один і той же репост, чітко окреслює певну цільову аудиторію;
  • просування різних сайтів: практично кожна сучасна веб-сторінка забезпечена кнопками для впровадження свого контенту в соціальні мережі. Натискаючи кнопки соцмереж на сайтах, користувачі розміщують посилання на цей ресурс на своїй сторінці.

  • Як зробити репост

    Здійснити репост у соціальній мережі можна натисненням однієї кнопки. Всі соціальні мережі дають своїм користувачам таку можливість. Залишається тільки зробити вибір, який саме репост ви збираєтеся зробити:

  • розмістити потрібну інформацію на своїй сторінці;
  • надіслати повідомлення всім членам групи, якщо ви перебуваєте або її адмініструєте;
  • переслати особисте повідомлення індивідуально вибраного адресату.
  • Подібні кнопки нескладно виявити на своїй сторінці: вони зазвичай називаються «Мені подобається!», «Поділитися», «Розповісти друзям» і так далі.

    Чим більше репостов робиться з вашої сторінки, тим вище рівень вашої особистої популярності. Однак у такого корисного явища є і зворотна сторона. Якщо ваші співрозмовники в соціальних мережах будуть отримувати від вас багато непотрібного або нецікавого їм контенту, це може привести до розриву відносин і занесенню вас в «чорний список». А регулярно позначаючи бурхливий потік ваших повідомлень як спам, рано чи пізно вони доб'ються і заморожування вашої сторінки.

    Творіть, вигадуйте і створюйте більше якісного і цікавого контенту: статей, фотографій, коміксів, карикатур, віршів та прози. А соціальні мережі та їх чудова функція «репост» дозволять вашим друзям поширити плоди талановитого творчості по всьому світу!

    Рекламний блок