Багато користувачів при роботі з терміналами «Ощадбанку» можуть зіткнутися з рядом помилок, пов'язаних з дисфункціями роботи терміналу, а також платіжної системи в цілому. При цьому рішення даних проблем може бути досить тривалим і енерговитратним, особливо коли користувач не знає, що робити в ситуації, що виникла. В даному матеріалі я розповім, що за помилки терміналу 4119, 4309, z3, 4405, які їх значення, і якими методами їх можна виправити.
Вивчаємо помилки терміналу 4119, 4309, z3, 4405
Зміст статті:
Зазвичай повідомлення «Рівень безпеки сервера терміналів виявив помилку в потоці протоколу і відключив цей клієнт. IP-адреса клієнта: XXX.XX.XX.XXX» виникає в ситуації, коли система виявила спробу несанкціонованого доступу до даних (компонент RPD-протоколу виявив помилку в потоці протоколу і відключив проблемного клієнта). Після цього доступ до сервера для даного IP може бути заблокований протягом декількох діб.
Повідомлення про помилку «Рівень безпеки сервера терміналів виявив помилку»
Для довідки, RPD («Remote Desktop Protocol») — протокол віддаленого робочого столу, що дозволяє іншим комп'ютера підключатися до вашої системи, переглядати статистику і керувати нею.
Для вирішення даної проблеми необхідно зробити наступне:
Помилка «4119» зазвичай виникає із-за відсутності зв'язку терміналу з банком. Альтернативною причиною дисфункції може бути неправильний ключ KLK для пинпада Verifone pp1000se, а також вбудованого пинпада Verifone. Якщо термінал Verifone працює по Ethernet, то можна виправити за рахунок зниження швидкості порту з 115200 до 57600 біт / с, а також за рахунок зміни динамічного IP терміналу на статистичний.
Якщо ви зустрілися з такою помилкою як звичайний користувач, спробуйте повторити операцію кілька разів. Якщо помилка виникає повторно, рекомендую звернутися за консультацією до персоналу «Ощадбанку», відповідального за обслуговування даного терміналу.
Ця помилка 4309 має статус «друкувати нічого», не знайдений документ для друку. Зазвичай вона пов'язана з особливостями роботи обслуговуючого термінал софта, і може виникнути після чергового оновлення конфігурації. Провини конкретного користувача даної проблеми немає, рекомендую звернутися до служби «Ощадбанку», що займається обслуговуванням терміналів, для усунення виниклої проблеми.
Перелік системних повідомлень терміналів «Ощадбанку»
Помилка z3, що означає «неможливо передати авторизаційний запит в онлайновому режимі; відхилено в оффлайновом режимі» сигналізує про проблеми зі зв'язком у конкретного терміналу (зазвичай в останнього немає доступу до хосту). Для виправлення проблеми рекомендую зателефонувати до служби підтримки банку, термінал якого видав дану помилку, і повідомити їм точне місцезнаходження проблемного терміналу.
Також можна спробувати набрати на терміналі Function 0(Tests) Enter, що дозволить перевірити зв'язок до хоста, і глянути дані по EMV(Function 35 Enter).
Помилка «4405» має статус «транзакція заборонена», і виникає в ситуації, коли термінал відмовляє у проведенні транзакції. Ця помилка з'являється внаслідок випадкового збою в роботі системи (зокрема, у зв'язку з втратою з'єднання з мережею), тому необхідно звернутися в службу підтримки «Сбербанка», описати проблему, і чекати її рішення.
Вивчаємо помилки терміналів «Ощадбанку»
Помилки терміналу можуть мати різні причини, пов'язані зі збоєм в роботі терміналу, відсутністю зв'язку, дією зловмисників та іншими факторами. Якщо ви зустрілися з помилками 4119, 4309, z3, 4405, то, насамперед, рекомендую повідомити службу підтримки «Сбербанка» про проблему, вказавши фахівцям банку розташування проблемного терміналу. Зазвичай через малий час проблема буває вирішена, і ви зможете проводити платежі в звичайному режимі.