Техпідтримка ВК. Як написати в техпідтримку Вконтакте? - комп'ютерна діагностика

Рекламний блок


Напевно у більшості читачів даного матеріалу є аккаунт у соціальній мережі «Вконтакте». Одні ведуть там свої мікроблоги, інші – слухають музику і дивляться відео, треті – читають новини і спілкуються в різних групах. Тим не менше, немає нічого досконалого, і рано чи пізно у деяких користувачів можуть виникнути якісь проблеми з функціоналом даної соціальної мережі. У таких випадках на допомогу приходить техпідтримка Вконтакте, і в цьому матеріалі я розповім, як написати в техпідтримку Вконтакте, і які її основні функції.


Звертаємося в техпідтримку соц мережі ВК


Зміст статті:

  • 1 Що таке техпідтримка ВК
  • 2 Як зв'язатися з техпідтримкою Вконтакте
  • 3 Інші варіанти зв'язатися з техпідтримкою (телефон, е-мейл, групи)
  • 4 Висновок

  • Що таке техпідтримка ВК

    Техпідтримка ВК - це сукупність фахівців, покликаних відповідати на більшість важливих для користувача проблем, що стосуються функціонала соціальної мережі Вконтакте. За непрямими даними, кількість людей в техпідтримку – кілька сотень чоловік (точна цифра не відома), переважно молодого віку (20-30 років). Спочатку їх набирають базові групи, де вони проходять жорстке тестування, і ті з них, хто показав достойні результати, приймаються на роботу в соціальну мережу «ВК».


    Тест для працівника поддрежки


    Середня тривалість відповіді на питання користувача становить 15-20 годин, часто агенти підтримки працюють саме по ночах. Середній план агента – близько 500 відповідей за тиждень, нормальна кількість відповіді на питання – близько 5 хвилин. Креативне мислення, гумор, ерудиція вітається, так як фахівця техпідтримки доведеться не тільки відповідати на технічні запитання по функціоналу «Вконтакте», але і на гумористичні, нестандартні, творчі питання, наприклад, «чи Є життя на Марсі?» і «Мене кинула дівчина, що робити?».

    Як зв'язатися з техпідтримкою Вконтакте

    Так як написати в техпідтримку Вконтакте? В новому інтерфейсі ВК зробити це дуже просто, достатньо натиснути на значок вашого аккаунта праворуч зверху, в меню вибрати «Допомога».


    Допомога у ВК


    Ви потрапите в меню питань, де представлені як типові питання (ви відразу можете подивитися відповіді на них), так і порожній рядок зверху, де ви можете написати свій індивідуальний питання. Під час написання вашого питання система відразу ж пошукає подібні питання і постарається видати відповідь, якщо ж схожі запитання не знайдено, то ви зможете звернутися з вашою проблемою безпосередньо в техпідтримку Вконтакте, клікнувши на посилання «Напишіть нам».


    Посилання Напишіть нам для зв'язку


    При цьому врахуйте, що середній час відповіді становить 15-20 годин, що в свою чергу пов'язано з величезною кількістю запитань від користувачів.


    Також можна написати ваше питання, перейшовши за цим посиланням.

    Інші варіанти зв'язатися з техпідтримкою (телефон, е-мейл, групи)

    Для тих, хто шукає відповідь на питання «як подзвонити в техпідтримку Вконтакте», повідомляю, що телефони «Вконтакте» на загальний огляд не викладені, і відповідного «кол-центру» у соціальній мережі просто немає. Всі питання з проблематики ВК адміністрація сайту рекомендує вирішувати в письмовому вигляді, використовуючи відповідну форму на сайті ВК.


    Також можна написати на електронну пошту техпідтримки за адресою: support@vkontakte.ru.

    Офіційні спільноти техпідтримки ВК ви також не знайдете, а всі знайдені подібні групи будуть мати неофіційний характер, хоча там також можуть допомогти у вирішенні вашої проблеми.

    Висновок

    В даному матеріалі я описав, як написати в техпідтримку Вконтакте. При зверненні в техпідтримку пам'ятайте, що більшість поставлених питань абсолютно шаблонны, і відповідь на них ви зможете знайти на сторінці найчастіші запитання. При цьому пам'ятайте, що відповідь на ваше запитання доведеться чекати близько доби, тому наберіться терпіння і чекайте відповіді від фахівця підтримки «ВК».

    Рекламний блок