Управління бізнес-сервісами ManageEngine IT360. - все про комп'ютери


Комплексне IT-рішення для інфраструктури управління
* Цілісний погляд на ваш бізнес-інфраструктур
* Наявність і ефективність управління
* Моніторинг мережі, системи та їх застосування
* Комплексна WAN і моніторингу трафіку
* 360 ° інтеграції технологій, людей і процесів ITIL


ManageEngine IT360 є ІТ-рішення для управління, яка допомагає ІТ-менеджерам забезпечити високу працездатність для своїх критично важливих бізнес послуг. ManageEngine IT360 додає бізнес-контекст для моніторингу ІТ-ресурсів, цим допомагаючи різним зацікавленим сторонам зрозуміти вплив простоїв в бізнесі.Простий у використанні веб-консоль користувача для моніторингу доступності і продуктивності мережі, серверів та додатків. Вбудований ITIL Service Desk дозволяє зменшити складність процесів у виробництві і робить її легкою для ІТ-адміністратора, щоб забезпечити ефективність ІТ-операцій.
Комплексна мережа, сервер і Управління продуктивністю додатків, що дозволяє ІТ-операцій
* Network Performance Management (доступність, продуктивність, аналіз трафіку)
* Системи управління і продуктивності баз даних
* Монітор Ключові показники ефективності
* Аналіз тенденцій та звітності
* Планування
Business Service Management, який допомагає бізнес-менеджерам
* Управління кінцевим користувачем


* Моніторинг ключових показників бізнесу
* IT Service Desk з підтримкою ITIL
* Управління рівнем сервісу
* Управління ІТ-активамиУправління бізнес-сервісами
Підтримку для моніторингу мереж, серверів, баз даних і додатків, ManageEngine IT360 може дати швидко ІТ - команду для вирішення проблем із продуктивністю. Інтегрований Service Desk з підтримкою квитків, управління проблемами, управління змінами, бази знань, автоматизовані проблеми квитків і т. д. робить робочі процеси у виробництві простий і ефективний у використанні ІТ-персоналу.Простір ManageEngine IT360 для підприємств ...
* Можливість контролювати будь-які ІТ-інфраструктури та бізнес-послуги в складі мережі, сервери, програми
* Єдиний види ІТ-послуг в центральній консолі
* Мережа аналізу трафіку, використання пропускної здатності для планування
* Комплексна ITIL готові Service Desk рішення
* Сувора аутентифікація і авторизація на основі ролей, контроль доступу
* Інтеграція з програмним забезпеченням



Ознайомитись з даним продуктом детальніше можна за наступним посиланням : http://www.manageengine.com/it360/download.html?src=entr