Графічне обладнання в Windows 8. - все про комп'ютери



Історичне очікування для кожної наступної версії Windows в тому,що обидві графічні платформи і графічні можливості обладнання стануть багатшими і більш високо продуктивними. Це все ще так,тому що індустрія графічного устаткування продовжує розвиватися швидше,з більш потужними графічними процесорами. Але у Windows 7, ми бачимо переломну точку в цих припущеннях,таких як різноманітність апаратні розширення з появою мобільних пристроїв малої потужності.З Windows 8, ця тенденція має різні види пристроїв,які є збереженням і прискоренням,як нових,високопродуктивних графічних карт,так і все більш широкий спектр малопотужних мобільних пристроїв.


Різноманітність апаратних засобів для Windows 8 буде охоплювати широкий діапазон, ніж коли-небудь раніше; від графічного обладнання, яке споживає близько 1 Вт в завжди на зв'язку в таблетках,аж до high-end систем з декількома графічними картами, які використовують в загальній складності близько 1000 ватів і більше.Це розширення різноманітності приносить з собою нові конструктивні міркування.


Нашою метою залишається надання візуально привабливих для високопродуктивних систем і на мобільних пристроях,у яких основне джерело живлення батареї,тому ми також повинні збільшити термін служби батареї.Для продуктивності та вимог до споживаної потужності цих нових форм-факторів, багато з наших партнерів графічного обладнання використовували нові GPU архітектури.


Слабкострумові системи


Одна з графічних архітектур широко використовується в країнах з низьким енергоспоживанням,це система конструкцій для досягнення продуктивності, поряд з великою батареєю,яка називається "плитка на основі візуалізації." Загальна концепція підходу tiles-based rendering,щоб мати дуже високу продуктивність кеш-пам'яті, ту яку графічний движок використовує для візуалізації. GPU потім відображає екран в розділах, неодноразово обробляючи той же набір команд, на кожній плитці, а не весь екран відразу. Сенс у тому, щоб звести до мінімуму операції, які використовує пам'ять off-чіп, таким чином, зберігаючи низьке енергоспоживання і високу продуктивність. Неодноразовий доступ до пам'яті мікросхеми є витратним як з точки зору часу,так і енергоспоживання.


Для підвищення ефективності цих плиток на основі архітектур, ми додали ряд прапорів, підказки і нові API, які можуть звести до мінімуму число раз звернень плитки. Ми включили використання цих матеріалів в Метро стиль для платформи розробки додатків для забезпечення більшої ефективності в додатках, що працюють на графічному обладнанні,яке використовує плитку на основі архітектури візуалізації.


Інший шлях для зниження енергоспоживання графічного обладнання, доки ще немає досягнення великої продуктивності для виконання графічної візуалізації обчислень, використовуючи меншу кількість біт точності.Це дозволяє GPU, щоб більш ефективно структурувати свої дані так, що він може обробляти більше даних, одночасно знижуючи їх, таким чином, джерело живлення не потрібне. Для Windows 8, ми додали нові механізми для того, щоб програми вказували суму точності, необхідної в їх графічних обчислень.Наприклад,коли користувачі змішують кілька образів,в яких дані зображення 8 біт на компоненту, змішуючи результати обчислень,вони можуть зробити 10 біт точності, а не за замовчуванням-32 біта. Знижена точність не впливає на якість зображення, але і знижує споживання електроенергії.


Величезна плавне працездатність


Як ви бачите, ми зробили багато роботи, щоб дуже швидко і гладко робити анімовану роботу користувача Windows 8.Для нових способів виміряти наші успіхи в оптимізації для масового застосування нашої графічної платформи і нових апаратних можливостей,які ми створили для кращої Windows графічної платформи поки немає. І, звичайно ж, ми продовжуємо працювати у світі тривимірних ігор, з відмінною продуктивністю і новими можливості, такими як стереоскопічне 3D.


Від високопродуктивних ігрових установок для їх легкої ваги, Windows 8 підтримує широкий діапазон апаратних графічних засобів,які ніколи раніше не застосовувалися коли-небудь в одній з попередніх операційних систем. Ми сподіваємося, що цей пост допоміг пояснити деякі способи, за допомогою яких ця робота включає цілий ряд нового багатого досвіду.


[share-locker locker_id=»9c3f3ea42e57097f6? theme=»blue» message=»Якщо Вам сподобалася ця стаття,натисніть на одну з кнопок нижче.СПАСИБІ!» facebook=»true» likeurl=»CURRENT» vk=»true» vkurl=»CURRENT» google=»true» googleurl=»CURRENT» tweet=»true» tweettext=»» tweeturl=»CURRENT» follow=»true» linkedin=»true» linkedinurl=»CURRENT» ][/share-locker]