Системні та програмні вимоги для Android НДК. - все про комп'ютери

У нижченаведених розділах описані системні та програмні вимоги для використання Android НДК, а також сумісність платформи, які впливають на використання бібліотеки appplications з НДК.


Android SDK
•повний Android SDK установка (включаючи всі залежності) не потрібно.
Android SDK 1,5 або більш пізньої версії не потрібно.
Підтримувані операційні системи
• Windows XP (32-біт) або Vista (32 — або 64-біт)
• Mac OS X 10.4.8 або пізнішої версії (тільки архітектура x86)
• Linux (32 — або 64-біт, протестований на Linux Ubuntu Dapper Drake)Необхідні інструменти розвитку
• Для всіх платформ розробки, GNU Make 3,81 або більш пізньої версії. Більш ранні версії GNU Make можуть працювати, але не були випробувані.
• остання версія AWK (або GNU Awk або Nawk) також потрібно.
•Для Windows, Cygwin 1.7 або вище. НДК не буде працювати з Cygwin 1,5 установкою.Сумісність платформ Android
•рідна бібліотека створена Android NDK може бути використана тільки на пристроях під управлінням платформи Android 1.5 версії або більш пізньої версії. Це пов'язано з набором інструментів і ABI змін, які роблять рідні бібліотеки несумісні з 1,0 і 1,1 системами.
•З цієї причини, ви повинні використовувати «рідні» бібліотеки з NDK в додатках, розгорнутих для пристроїв під управлінням Android 1.5 платформ версії або більш пізньої версії.
•Для забезпечення сумісності додатків з використанням рідної бібліотеки з NDK повинні оголосити елемент у файлі маніфесту, Android: значення minSdkVersion атрибут «3» або вище. Наприклад:

...

...

•Якщо ви використовуєте цей NDK для створення власної бібліотеки, яка використовує OpenGL ES API, додатки, що містять бібліотеки можуть бути використані тільки для пристроїв, що працюють під мінімальними версіями платформи і описані в таблиці нижче. Для забезпечення сумісності, переконайтеся, що ваш додаток має належний Android: значення minSdkVersion атрибут, як вказано в таблиці.











OpenGL ES Version Used Compatible Android Platform(s) Required uses-sdk Attribute
OpenGL ES 1.1 Android 1.6 and higher android:minSdkVersion="4"
OpenGL ES 2.0 Android 2.0 і вище android:minSdkVersion="5"

•Для отримання додаткової інформації про API рівні і його зв'язку з версією платформи Android, див. Android API рівнів Android API Levels .
•Крім того, додатки, що використовують OpenGL ES API, повинні оголосити елемент у своєму маніфесті, з Android: glEsVersion атрибут, який визначає мінімальну OpenGL ES версії, необхідну для застосування. Це гарантує, що Android Market буде показувати своє застосування тільки для користувачів, чиї пристрої здатні підтримувати додатки. Наприклад:


...
...
Додаткові відомості див. у розділі документації.